Jump to content

dodko

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8P

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

dodko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днес откачих една от буксите, за които споменах (розово-червеникава на цвят), в интернет намерих че нейния кабел отива към датчика и окъсих 2 от пиновете - и климатика тръгна, т.е. явно наистина проблема е в кабела. Утре ще го отрежа и направо ще си пусна нов.
  2. Ами не знам, предполагам дава на късо защото е прекъснат кабела.
  3. Колата е 1997г. и спря да ми работи климатика. Фреон има, проверено е. На vcds ми излиза следната грешка: 00792 - A/C Pressure switch (F129) 29-00 - Short to ground На дисплея на климатроника излиза 22.1 Доколкото разбрах от четене в интернет, този датчик се намира под фара от пасажерската страна и тази грешка е свързана с окабеляването до него. Махнах фара и пробвах да замеря дали отива ток до датчика, но нямаше нищо. Проблема е че не успях да проследя къде отива кабела. До резервоара за хидр. течност има 4 букси, дали една от тях не е за този датчик? Ако да, дали мога просто да пусна нов кабел от там до датчика?
  4. Аз имам същия проблем с AHU. Толкова се влоши, че правя центровката и на другия ден дори не иска да пали. Колелото на коляновия вал е ОК, според майстора при мен проблема е от маховика.
  5. Така... Преди месец занесох колата на майстор, направи центровката и започна да пали по-добре... за няколко дена. След това пак се влоши, дори стана по-зле от преди. Докато в един момент тотално отказа да пали, само върти и изкарваше бял пушек. Занесох я на друг майстор, оправи центровката, също каза че нещо с ремъците не било наред - оправил е и тях. Взех колата, палеше добре една сутрин, на другата се замисли, а на третата същата история се повтори - пак не иска да пали... Обадих се на майстора, каза, че може заради заминал маховик да си губи центровката. След няколко дена ще я нося пак при него... Възможно ли е това? По принцип не съм имал други проблеми с колата, освен това палене... Вървеше си както трябва, скоростите влизат нормално, съединителя е ок... Също така с двумасов маховик ли е този двигател? В нета открих разнопосочна информация и не ми стана ясно.
  6. Това ми е ясно. Въпроса ми е дали някой може да ме насочи тези стойности ок ли са или не? И дали има общо с проблема с паленето.
  7. Здравейте, Колата е A4 1.9 TDI AHU 90 к.с. 1997г. От както я имам, след престой винаги е палела бавно, без значение от времето. Веднъж запали ли няма проблем, но ако поседи 3-4 часа, след това е бавно и винаги изпушва бяло с мирис на неизгорена нафта. След доста прочетени теми тук, с подобен проблем, стигнах до заключението, че или връща нафта или нещо с центровката не е наред. Реших да проверя центровката с vcds и това са резултатите : А в графиката на TDI-timing даже не ми излиза жълтата линия, отдолу ми изписва "Timing is too retarded to be plotted". До колкото успях да се ориентирам стойностите май не са добре, някой който повече разбира ако може да каже? И според вас дали в центровката е наистина проблема с паленето, предвид тези стоиности?
  8. dodko

    Проблем с климатика

    Да повдигна малко темата, ако някой може да помогне... Все още имам този проблем, като установих че няма общо с клапата (така си мисля аз). Днес работеше перфектно в продължение на 40 мин, след което оставих колата за 15 мин и след това не проработи... Компресора продължава да си включва постоянно, но забелязах следните неща: Когато не работи нормално, радиатора изобщо не загрява. Тръбите винаги са студени, дори и да не работи нормално. Вентилатора също си работи винаги, дори включва на по-високите степени. Възможно ли е просто компресора да е прецакан, макар че включва винаги? След 2 седмици ще я нося на майстор, но ако някой се е сблъсквал с такъв проблем бих се радвал да сподели.
  9. dodko

    Проблем с климатика

    Да де, там като натисна и ми дава error. От basic settings на група 001 като дам Go се чуват всички клапи и всички символи на управлението светват. Мислех си че това е адаптацията.
  10. dodko

    Проблем с климатика

    Адаптацията през група 001 на basic settings ли се прави? Попаднах на тема тук където се казва да се влезе в adaptation, но на мен там ми дава error.
  11. dodko

    Проблем с климатика

    Махнах филтъра на купето, това е което виждам. От духалките никога не е хвърчал дунапрен. Ако това е клапата за рециркулацията, изобщо не се мърда като натискам бутона. Само да отбележа, че зимата парното си работеше отлично, дори на 22 градуса да го задам стопляше бързо след като загрее колата.
  12. dodko

    Проблем с климатика

    Както казах компресора си работи постоянно, не мисля че е от него проблема. А и тръбите не са обледени, просто са студени. Колата е обслужена преди 3500 км, включително и филтъра на купето е сменен тогава.
  13. Здравейте, имам проблем с климатроника на моята а4-ка 1.9 tdi. Колата е 1997 г. и компресора ми беше блокирал. Днес го смених с друг, след което отидох на сервиз за климатици да проверим за течове. За 3 часа никъде не изпусна и ми напълниха системата с фреон. Човека тества компресора, каза че е добре и прави 0 градуса (на машината така излизало). Но вътре не се усещаше чак толкова студено. Поакрах малко колата и ми направи впечатление, че ту духа хладно, ту не. Ако изключа и включа климатика (не компресора, а цялото управление ако изключа) тръгваше по-хладно. След многократни включвания и изключвания започна да духа както трябва, но след още едно изключване пак спря да е толквоа студено. Тръбите под капака в края са много студени (дори има малко конденз), където минава фреона, което ме навежда на мисълта, че компресора си работи както трябва. Един приятел ми каза, че може да е от някоя клапа, и наистина след сканиране с вагком ми излиза следната грешка: Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.lbl Part No: 8L0 820 043 B Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72 Coding: 04143 Shop #: WSC 06335 VCID: 275D4E9BC5ED1DBE6A-25CA 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-00 - Blocked or No Voltage Възможно ли е от това да ми идва проблема? Разчетох се в нета, но не можах да разбера къде е това моторче. На някои места пише зад жабката, на други под филтъра за купето. Ако някой може да съдейства ще съм благодарен.
  14. Здравейте, колата е A3 8PA Sportback 2007 2.0 TDI 140hp BMM и имам 2 проблема от известно време. Първият е, че от известно време прозореца на шофьорската врата спираше да се отваря понякога, но когато отворя и затворя врата се оправяше. Но преди няколко дни спря тотално. Също така колата се отключваше и заключваше понякога сама в движение. Вчера отворихме да видим какво е положнието с кабелите между вратата и шасито. Оказа се, че 3 кабела са прекъснати. Оправихме кабелите като запоихме нови, сложихме и термошлаух, но прозореца все още не иска да се отваря. Като натисна копчето се чува нещо от моторчето, но нищо не става (преди да оправя кабелите нищо не се чуваше). Това означава ли че целият модул с моторчето се е повредил? Излиза и грешка във вагкома относно това, ще я постна малко по нататък. Дргуият проблем е, че понякога ми се струва, че колата не ускорява толквоа бързо колкото трябва, а друг път няма проблем... Сменяха ми тръбата и някакъв маркуч за интеркулера, понеже маркуча се беше скъсал, в следствие на което се чуваше шум, колата не ускоряваше бързо и климатика му отнемаше 5-10 мин да тръгне да духа студено. След смяната всичко беше наред, започна да си ускорява бързо, климатика тръгваше веднага. Няколко дена след това я карах извънградско и по едно време със скорост около 90 км/ч започна да мига лампата за подгревните свещи за няколко секунди, след което отново се усети все едно няма мощност. След изгасяне и запалване пак нямаше проблеми, но както казах, понякога отново не ускорява така бързо. Има няколко грешки във вагкома, които не знам какво означват и направо ще ги постна и тях. Ако някой може да даде съвет, ще съм благодарен. Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb Part No SW: 03G 906 021 JH HW: 03G 906 021 AB Component: R4 2,0L EDC G000SG 0882 Revision: --H06--- Coding: 0000072 Shop #: WSC 00538 264 77987 VCID: 6ED37BBF79970CF6E9-803A 3 Faults Found: 012601 - Intake Manifold Runner Control P3139 - 000 - Signal Out of Tolerance Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 14 Reset counter: 255 Mileage: 212020 km Time Indication: 0 Date: 2021.03.02 Time: 22:01:51 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Voltage: 12.77 V Duty Cycle: 0.0 % Lambda: -9.6 % Lambda: -1.2 % (no units): 48.0 005785 - Powertrain Data Bus P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 82 Reset counter: 255 Mileage: 212245 km Time Indication: 0 Date: 2021.03.11 Time: 14:44:22 Freeze Frame: RPM: 840 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.22 V Bin. Bits: 00101111 Bin. Bits: 00000000 (no units): 0.0 005215 - Mass Air Flow during Regeneration too High P145F - 000 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 217216 km Time Indication: 0 Date: 2021.08.21 Time: 14:58:51 Freeze Frame: RPM: 1659 /min Speed: 26.0 km/h Load: 15.3 % Duty Cycle: 100.6 % Duty Cycle: 13.0 % Mass Air / Rev.: 365.0 mg/str Mass Air / Rev.: 630.0 mg/str Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 AD HW: 8P0 820 043 AD Component: KlimavollautomatH19 0360 Revision: 066611 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 6ED37BBF79970CF6E9-803A 2 Faults Found: 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 17 Mileage: 217582 km Time Indication: 0 Date: 2021.08.27 Time: 00:01:01 Freeze Frame: ON 00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42) 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 243 Mileage: 215908 km Time Indication: 0 Date: 2021.07.29 Time: 12:35:36 Freeze Frame: Voltage: 14.00 V Temperature: 34.0°C ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels:. 8P0-907-279-23-H.lbl Part No SW: 8P0 907 279 F HW: 8P0 907 279 F Component: Bordnetz-SG H43 1201 Revision: 00H43000 Coding: 05884F019014100000160000160000000008FE175C0100 Shop #: WSC 06314 000 08192 VCID: 408FF5071383CA864B-8014 Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer AU350 H01 0130 Coding: 00062736 Shop #: WSC 06314 1 Fault Found: 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 63 Reset counter: 18 Mileage: 217582 km Time Indication: 0 Date: 2021.08.27 Time: 00:00:00 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.35 V OFF ON OFF OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels:. 1K0-907-530-V2.clb Part No SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951 Component: J533__Gateway H12 0170 Revision: H12 Coding: 3D3F034A07002102 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 2F6DA6BBBE1D45FEA2-807A 2 Faults Found: 00470 - Company Comfort Databus in Single Wire 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 126 Mileage: 213991 km Time Indication: 0 Date: 2021.05.24 Time: 19:49:39 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 12 Mileage: 217582 km Time Indication: 0 Date: 2021.08.27 Time: 18:25:27
  15. dodko

    Смяна рейка

    А в какво се изразяват разликите? В конектора или нещо по електрониката?,
×
×
  • Create New...