Jump to content

Nasko8385

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди

Персонална информация

  • Локация
    Германия

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nasko8385's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Привет отново Хора тази кола я имаме вече 5 години,досега съм доволен.Освен консумативи като спирачки,масло,филтри съм сменил досега две биалетки и две задни пружини(тях ги счупихме защото всяко лято се прибирам от БГ с минимум 200 консерви+нашия багаж и куфар отгоре на тавана 450 литра).През останалото време само дизел и гассс.Тук се въртят много км +- 45000 на година.Аз ми се щеше да я продам преди време и да минем на друг клас А8 или Q7,но жена ми не дава.Разхода ми е един същ,а за БГ когато шофира жена ми я сваля почти на 7/100 разход.Нормално е да се развалят от време на време,то ние почнахме да сдаваме багажа като хора,камоли машините.
  2. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Не не съм питал,понеже бях малко под влияние на емоции .Бяха ми казали да приготвя между 2000-3500€ за ремонта и аз като чух сметката и буквално се зарадвах.А в сметката пише че са правили диагностика на дюзи 6 бр.,помпа за високо налягане,сензор на рейла,регулатор за високо налягане.В цената е включена и платформа-45€,а самата част е 312€.На всичко отгоре съм получил безплатна автомивка от сервиза -подарък.А най интересното:качвам се и паля за да я извадя от паркинга и ми светна на таблото че няма охладителна течност,но не като да се долее а ми изписва че системата е празна.Слизам и отварям капака и гледам един кабел виси ииии веднага към човека който на когото платих.Човека дойде,погледна и както си беше с костюма взе си инструменти,разглоби и сглоби каквото трябваше и включи кабела след което всичко се оправи.Благодарих му и човека каза че ще погледне кой е правил ремонта и това ще му се отрази на заплатата за този месец.Аджаба ще го глоби.Иначе и аз така съм чувал че този мотор не прави стружки,но това ще кажат специалистите. Поздрави
  3. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Здравейте отново След дълго ходене по мъките днес си взехме колата-поправена и ето го резултата:долу снимката. момчета установиха че проблема идва от сензора на левия рейл като застанеш пред колата.Ако не се лъжа това е рейла на 1,2 и 3 цилиндър.Казаха че ту работил ту не ,което ме озадачи защото колата от 2 две седмици не сме и чували гласа.Но здраве да е важното е че отново може да ходим спокойно на работа.Благодаря на всички които се включиха от все сърце.Радвам се че го има форума,аз лично го намирам за много полезен.Поздрави на всички които вземат участие и помагат.Respekt Поздрави и благодаря още веднъж
  4. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Това и мен ме притеснява.Аджаба къде се губи налягането,никъде няма течове всичко е сухо.А до колкото знам трябва да има остатъчно налягане за по лесно последващо стартиране.Утре чакам да ми отговорят от един сервиз и да дойдат да я вдигнат с платформа,но да видим че тук за сервиз винаги се чака и то много!!!
  5. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Здравейте Една хубава новина-Мерцедеса се оправи след като зададохме заводски настройки на новия дебитор,поне сега имаме един движещ автомобил.Данните горе които съм качил са живи данни,снимал съм след като е спрял стартера.Дори и по време на стартер данните са същите.Докато върти достига до 470-490 bar и като почакам малко с всяка секунда започва да пада налягането.Дефакто снимката е като е почнало да пада налягането.Разлика има когато на другия ден пробвам да запаля показва че няма налягане,стойността е 0.Пробвах от обратната нафта докато върти колко дизел ще върне ,резултата беше за един цикъл на стартера 4-5 капки.Колата до последната секунда се движеше абсолютно нормално,на ауспусите даже не можеш да си оцапал пръста-абсолютно чисти са.Сега се сетих че август си бяхме на БГ с аудито за 20-ина дни и ходих за диагностика на скорости,човекът ми каза че има нужда от нов софтуер и адаптация и ми запази час в Порше в Пловдив,тъй като сме от Пловдив и също така ми каза че има 1 неработеща свещ.Още на следващия ден запазих час и отидох да я сменят.Човекът от сервиза ме попита дали съм чувал за водородно почистване и как колата ставала много пъргава след това.Отговорих че не съм чувал и той силно ми го препоръча.Та от него и директно на водородно почистване.Имали вероятност това да е повлияло нещо?Аз разлика не усетих освен това че олекнах с 70 лева. Поздрави
  6. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Здравейте отново Извинявам се,но не ми остана време нито да тествам нито да пиша,тъй като и другият ни автомобил сдаде багажа но засега още върви.Аудито го кара жена ми,а аз шофирам едно Виано.Преди два дни влезе в авариен режим,диагностиката диагностира че дебитомера е сдал багажа,и аз тичам по магазините да търся.Намерих пущината 295€,смених я и пак същия х....(извинете за езика).Започва да ми идва малко в повече защото от две коли няма с какво да ходим на работа.Утре пак съм на диагностика да видим какво ще стане с Мерцедеса,ако остане време ще обърна внимание и на Аудито.Между другото намерих БОШ сервиз на 30-40 км където евентуално ако не открия проблема мога да пратя дюзите и помпата на тест.Извинете че ви занивам с моите проблеми,и отново благодаря на всички. Поздрави
  7. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Благодаря ви за включването. Опитвам се да намеря проблема,пробвам всичко за което се сетя и който каквито идеи даде,но засега се оказва голям камък.Най интересното е че от отварянето на резервоара жена ми изгори почти два резервоара,тук се кара много.Утре ще отворя и ще прегледам пак всичко.Но дотук с всички тия проби ме клонят повече към помпата за високо налягане.И отново Благодаря за включването,така ще мога да изключа един по един елементите от веригата.Веднага щом имам резултат ще пиша. П.П. Когато отказа да пали,показанието на дисплея за оставащо гориво беше към 170-180 км,като отворих помпата наистина имаше малко гориво.После и сипах още 40 литра и ми направи впечатление че сякаш не съм сипал.Нивото си остана същото,но още е бях пробвал да стартирам двигателя като я затворих.Така че това ми първа задача за утре след работа. Поздрави
  8. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Това гориво излезе след като активирах помпата през vcds,тя включва и изключва за период от време което не засякох,но не е по дълго от 1-2 сек.И това е дефакто за 5 включвания.Програмата си има цикъл след който изключва,но аз не я дочаках притесних се да не препълни бутилката и я спрях.Знаеш ли как мога да проверя за стружки без да я свалям помпата?А датчика и регулатора те как се проверяват или направо с нови?
  9. Nasko8385

    Загасна и не пали

    А това са грешките от фаталната вечер,сега разрових из логовете и програмата е запаметила всичко. Log-WAUZZZ4F68N105511-228570km-142026mi.txt
  10. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Благодаря ти за включването така ще мога да изолирам елементите един след друг . Колата е куатро и в момента е на малко повече от половин резервоар.Току Що тествах помпата от резервоара.Това е резултата от пет напомпвания.
  11. Nasko8385

    Загасна и не пали

    Това са показанията след опит за запалване,иначе преди тива всичко е нула .Което ме навежда на мисълта че не задържа налягане което е необходимо за стартиране.
  12. Здравейте на всички Започвам историята от самото начало.Пътуване за строителния маркет с жена ми валеше дъжд и пред мен караше един джип доста мундо,изнервих се,кик Даун и го изпреварих.Като се върнах в моята лента отпуснах газта и си карах нормално,когато забелязах че ми мига лампата за подгряване на свещи,и колата се движи в авариен режим до 3000 оборота.На следващия светофар я угасих,запалих и всичко изчезна и стигнахме до магазина който беше на 250 метра от светофара.На връщане запалих,първоначално всичко беше нормално.След 100 метра угасна сама.Опитах да стартирам,запали но трудно.И така изминах около 10-15км със палене и гасене докато накрая не искаше да запали.Обадих се на ADAC,качиха ни на пътната помощ и право в къщи.Първото нещо което проверих бяха маркучите за горивото,видях че вътре има въздух.Преди седмица-две имахме проблем с уреди за отчитане на горивото и отварях помпата в резервоара за да видя защо не работи,почистих нивомера с вд40,продухах го внимателно с компресора и всичко обратно.Нивомера се оправи и колата си вървеше,жена ми ходи с нея на работа.Та идеята ми беше да не съм забравил да закача нещо или нещо се е откачило по време на движение,отворих първо там всичко си беше наред.Закачих я на диагностика и показваше абсолютно всички възможни грешки,акомулатора беше почти изтощен,аз погледнах само тези на двигателя-p1063-004. Включих акомулатора да зарежда и започнах да оглеждам двигателния отсек.В маркуча за обратното гориво имаше въздух.Опитах отново да стартирам,запали много трудно и след няколко минути загасна и до ден днешен повече не запали.Дойде един приятел и каза -изтрий грешката и ще запали!Така и направих,но не запали и втори път грешката не се показа.С компютърна диагностика не съм много на ти,но започнах да разсъждавам логично.Отидох и купих нов горивен филтър,няма разлика.Помислих за сензорите на рейла,и викам ще отворя едната връзка от рейла да видя как пръска.Отварям ,пръска но някак си това което съм чел комънрейл системите е че трябва да е по голямо налягането.Извадих 4,5 и 6дюза.Колата е а6 авант 3.0 дизел 233 коня 2008г.Нагъзих дюзите навън,вързах и жената отвътре в колата стартира.нямаше и капчица от нито една.Това ме води на мисълта че може да е помпата за високо налягане.Колеги имате ли идеи как мога да тествам дали е от помпата или който знае дайте насоки.Живея в Германия идваха двама майстори единия немец,другия сириец.Единия вика без грешка откъде да започна да развалям,другия вика ела след един месец ама Незнам какво и е на колата.Благодаря предварително на всички.Това което записах на диагностиката ще го кача.В момента на сектор двигател ми дава само дебитор,защото съм го свалил.Незнам колко трябва да е налягането преди помпата,след помпата,в рейла.Който може нека помогне ,ще бъда благодарен за всяка информация. Поздрави
×
×
  • Create New...