Jump to content

dirtybich

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A2, 1.4 16V

Персонална информация

  • Пол
    Жена

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

dirtybich's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @kenwood2 Хммм, значи най-вероятно са различни проблемите ни. Моята тресе само при висока скорост, а не при ускорение.
  2. Намерих я за 35лв и я пуснах до Кипър за 42лв Направо ударих джакпота Смениха я, всичко е 6. Имах и друг проблем - течеше масло, датчикът се побъркваше, постоянно ми светеше лампата... Оказа се, че пръчката за маслото се потрошила на няколко места и парчетата отишли в картера и въобще лудница И това го оправихме.
  3. @kenwood2 При теб вибрацията постоянно ли беше или само при висока скорост?
  4. Някой има ли представа колко тежи горе-долу тази рейка? Да знам, да си направя сметка как да я пращам до Кипър.
  5. Здравейте. Количката е 1.4 бензин, 75 коня, с десен волан. Тъй като съм в България, а не, където живея, мой приятел я взел да я кара. Светнала лампата за двигателя, закарал я в сервиз, и на входа на сервиза изтекло масло. Така... ще спестя глупостите, които първоначално са му говорили. Стигна се до съобщаване за счупена рейка (хидравличното масло изтекло). Понеже доста съм патила от механици, а и глупостите в началото, които казаха ме втрещиха, го накарах да иде в сервиза, за да му покажат къде е счупена рейката и той да снима, за да ми прати да видя. След тази молба, видиш ли, вече не била счупена, ами трябвало да се сменят "едни уплътнения, ама те не може да се сменят, защото са капсуловани в рейката". Въпросът ми е: това колко е истина? Аз уплътнения виждам 2 с 2 скоби (виж приложената схема. (N 7 са уплътненията; N 9 са скобите) и, като гледам, не би следвало да е сложно да се сменят. Дори и да е капсуловано всичко, не се ли прави, по дяволите?! Втори въпрос: това чудо върши ли работа? https://oilgroupbg.com/спиране-теч-кормилна-рейка-bardahl-300ml.html
  6. @kenwood2 Хммм. Нищо чудно и при мен да е от скоростната кутия, защото първа влиза трудно, а 3-та е някаква странна. Малко на е*ем ти страна ми се струва Трябва да я целя, все едно има огромен луфт... @VBI като не може да цитирам предходно мнение, за кво е тоя бутон?!
  7. dirtybich

    бяга на дясно

    @galin1964 Е, два пъти ги гледаха. Уж всичко било ОК... То вече ми писнА. Това да намериш читави механици е, като да намериш читави строителни работници. Ще им кажа пак, по-другата седмица, като ходя за техническия преглед.
  8. Аз не живея в България. Тук ограничението е 100км на магистралаspan приставкаspan приставка
  9. И аз съм с тоя проблем. На 140-150 км/ч започва да ми тресе волана. В сервиза ги питах що е така и дали може да се погледне и оправи, а отговорът беше: - "Ми ти що караш със 150, като ограничението на магистралата е 100?!?!" И съответно нищо не гледаха, камо ли оправиха. Без думи съм...
  10. Поръчах си чипа, имам и ключа с дистанционното. Какви пари горе-долу е да ми нарежат ключа и програмират чипа? И възможно ли е да го направят, без колата да е при тях? Ще им занеса оригиналния ключ с чипа. На практика да копират оригиналния чип. Или не става?
  11. dirtybich

    бяга на дясно

    Аз съм със същия проблем, ама на мен ми ходи наляво Два пъти реглаж и баланс правя. Колата 3 пъти на стенд я качват и никой не може да разбере. Тая рейка кви пари е?
  12. dirtybich

    ESP странен проблем

    @aiskrov Да. Странното е, обаче, че го показа на мойта диагностика, а на диагностиката в сервиза - не.
  13. dirtybich

    ESP странен проблем

    Сензорът на мойто Ауди е между двете седалки, зад скоростния лост. На практика под таблото с касетофона и духалките. Само че аз съм с два сензора. По-новите са с комбиниран сензор (само един). За ABS и ESP е сензорът.
×
×
  • Create New...