Здравейте.
Количката е 1.4 бензин, 75 коня, с десен волан.
Тъй като съм в България, а не, където живея, мой приятел я взел да я кара. Светнала лампата за двигателя, закарал я в сервиз, и на входа на сервиза изтекло масло.
Така... ще спестя глупостите, които първоначално са му говорили.
Стигна се до съобщаване за счупена рейка (хидравличното масло изтекло). Понеже доста съм патила от механици, а и глупостите в началото, които казаха ме втрещиха, го накарах да иде в сервиза, за да му покажат къде е счупена рейката и той да снима, за да ми прати да видя. След тази молба, видиш ли, вече не била счупена, ами трябвало да се сменят "едни уплътнения, ама те не може да се сменят, защото са капсуловани в рейката".
Въпросът ми е: това колко е истина? Аз уплътнения виждам 2 с 2 скоби (виж приложената схема. (N 7 са уплътненията; N 9 са скобите) и, като гледам, не би следвало да е сложно да се сменят. Дори и да е капсуловано всичко, не се ли прави, по дяволите?!
Втори въпрос: това чудо върши ли работа? https://oilgroupbg.com/спиране-теч-кормилна-рейка-bardahl-300ml.html