Jump to content

Svetlin01

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 100

Svetlin01's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте ! Първо да се представя : Казвам се Светлин и имам щастието за първа кола да карам Audi 100 2.0 16 v quattro . Аудито го имаме в семейството от 2007 година и още оттогава , когато бях все още едно много малко хлапе , знаех ,че някой ден това ще бъде моята кола . Да не ви отегчавам повече , а да си задам въпросите : 1. Километражът ( големият , който отчита общите километри и този , който се води trip meter ) не работи. Разрових се в подобни теми във форума и открих , че причината се крие в едно малко зъбно колелце , което доколкото разбрах е направено от материал , наподобяващ , поне лично за мен , на силикон . Свалих таблото , демонтирах километража и наистина това зъбно колело беше счупено . Видях , че в интернет се продават чисто нови такива метални и си поръчах . Монтирах го , сглобих таблото на колата , тръгнах да тествам дали се отчитат изминатите километри , но навъртя 200-300 метра и спря да отчита . Свалих таблото , разгледах пак внимателно , но не видях нищо съмнително и си го сглобих отново . Пак подкарах колата за тест , но километражът отчете 100- 200 метра и пак спря . Разглобих таблото за пореден път и този път видях , че малки парченца от старото зъбно колело са останали по повърхността на километража .Сетих се , че тази мизерия може да идва от тези остатъци ., Изчистих ги , даже продухах внимателно и с прахосмукачка и сглобих таблото , но резултатът беше същия - 100 метра и спря да върти . Искам да ви питам , възможно ли е проблемът изобщо да идва от тези малки остатъци от старото зъбно колело , защото може да са останали още и да не съм видял ? Ако е така , как мога да разглобя напълно километража , защото аз стигам до частта , където свалям платката и вадя буренцето с въпросното колелце ? Иначе скоростомерът си работи нормално . Таблото го свалям 5 пъти в рамките на няколко дни и вече и на сън да ме бутнете , го свалям за 10 минутки 2. Другият ми въпрос е , тъй като след като свалих таблото , реших да сменя и всички крушки за осветление , контролни лампи и т.н , защото не ми светеше определена секция на километража и уреда за температурата на охладителната течност не се виждаше ясно , след като смених крушките всичко светна много по-добре , но километражът някак си пак свети слабо . Сложил съм крушки 1.1 вата осрам . Такива ватове ли трябва да са крушките , или трябва да са по-силни ? Страх ме е , че ще стопят нещо. Благодаря за отделеното внимание и ще чакам вашите отговори !
×
×
  • Create New...