Jump to content

Svetoslav_m

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди

Персонална информация

  • Локация
    България

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Svetoslav_m's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, колега. Ако таблото е от тия френските, това са студени спойки. При мен лъжливо праскаше 120 градуса, пускаха се перки, лудница, двигателя изстиваше чак. Карам и резко 110 - 120 градуса, слизам пипам маркучи, няма, никакви признаци на прегравяне. Звъни на този човек, ако още се занимава 0899771570 - Пламен, намира се в кв. Изток София. При мен той ми го оправи този проблем. А преди това се правих на маймуна, то термостати, то датчици, то какво ли не смених.
  2. Svetoslav_m

    Клапан парно

    Здравейте, Колеги! Колата е А3 8L 1.6 бензин, мотора е APF. Питането ми е, някой има ли си на идея, какво е това (вакум ли е някакъв) на снимките... Става въпрос, маркуча, който отива към парното (на първата снимка) има някаква джада, както съм оградил на втората снимка, има едно откачено маркучле от въпросната джаджа и някой знае ли, къде трябва да се сложи? че преди през пролета парното си работеше добре, но сега на празен ход духа хладно, а като е в обороти си духа парното топло. При бърникането от пишман майсторите от предишни ремонти, явно някой не го е закачил.
  3. Здравейте, Колеги! Колата е Ауди А3 8L 1,6 101 к.с. бензин, APF е модела на двигателя 1999 г. Съединителя отделя много горе, не приплъзва все още, но Проблема е че се чува едно странно тракане леко на празен ход, при натискане на съединителя спира това тракане, наскоро ми се случи със натискането на съединителя се чу леко прескръцване. 1-ва и 2-ра предавка малко трудно влизат. Карах е на майстор, той ми каза, че е бил лагера на първичния вал на скоростната кутия. Идея си нямам какъв ми е маховика, с колега предполагаме, че всичко идва от съединителя + разбит аксиален лагер. Колата е внесена преди година от Германия и си личи, че нещо е сваляна скоростната кутия. Другото като инфо съм е тествал на изкачване на планина на 5-та със 35 км/ч. и няма никакви шумове, тресене, луфтове или тракане от скоростната кутия, малко като автоматик е. Та драмата ми е дали е заминал съединителя комплект или скоростна кутия или двете неща.
  4. A9RD81A.pdf
  5. Здравейте, Колеги! Знам, че има писано Много по темата с проблемните табла на Иегер и аз съм със същото табло Колата е Ауди А 3 8L1 1,6 101 к.с.1999 г. бензин, двигателя е APF. Имам странен проблем, още преди жегите (на сянка е стояла/стой) давам на контакт и стрелката на температурата показва някъде около 62 градуса, паля и тръгвам, няма и километър стрелката започва 70, 80, 90 градуса и след това се връща на 70 и след това пак същото упражнение до 90 градуса и закотвя в някакъв момент на 90, но двигателя още не е загрял до 105 градуса през "ваг ком" (APF двигателя уж софтуерно работили на по висока температура) и в някакъв момент стрелката вече е 110 градуса и са се пуснали перките на 2-ра степен, след известно време стрелката си застава на 90 градуса и мирясва да показва глупости, спират се перките. Нормална ли е температурата по време на движение по магистрала със 120 км/ч в жегите през Ваг Ком да показва 106 - 108 градуса а при пуснат климатик 109 градуса, а при високи обороти 5 000 rpm през ваг ком стига температура до 88 градуса). Сменена е голямата перка на радиатора, сменен е и датчика на радиатора, сменен е и термостат ОЕМ на термостата 06А 121 512 / 06А121 111. Като спра и отворя капака, двигателя не показва никакви признаци на прегряване маркучите са почти еднакво топли както горния, така и долния.В разширителния съд също гледам водната помпа си циркулира антифриза отгоре на маркучлето тече антифриз в разширителния съд. Маркучите са меки. Обезвъздушена е охладителната система. Според Вас прегрявали двигателя??? :((( Когато уреда на таблото показва 110 - 115 градуса, през климатроника на 49 канал показва май макса 121 градуса и като закотви на 90, през уреда на 49 канал показва 110 - 108 градуса а на 51 канал, кайто май трябва да бъде датчикака на главата си показва стабилните 90 градуса.
×
×
  • Create New...