Здравейте, Колеги!
Знам, че има писано Много по темата с проблемните табла на Иегер и аз съм със същото табло
Колата е Ауди А 3 8L1 1,6 101 к.с.1999 г. бензин, двигателя е APF. Имам странен проблем, още преди жегите (на сянка е стояла/стой) давам на контакт и стрелката на температурата показва някъде около 62 градуса, паля и тръгвам, няма и километър стрелката започва 70, 80, 90 градуса и след това се връща на 70 и след това пак същото упражнение до 90 градуса и закотвя в някакъв момент на 90, но двигателя още не е загрял до 105 градуса през "ваг ком" (APF двигателя уж софтуерно работили на по висока температура) и в някакъв момент стрелката вече е 110 градуса и са се пуснали перките на 2-ра степен, след известно време стрелката си застава на 90 градуса и мирясва да показва глупости, спират се перките. Нормална ли е температурата по време на движение по магистрала със 120 км/ч в жегите през Ваг Ком да показва 106 - 108 градуса а при пуснат климатик 109 градуса, а при високи обороти 5 000 rpm през ваг ком стига температура до 88 градуса). Сменена е голямата перка на радиатора, сменен е и датчика на радиатора, сменен е и термостат ОЕМ на термостата 06А 121 512 / 06А121 111. Като спра и отворя капака, двигателя не показва никакви признаци на прегряване маркучите са почти еднакво топли както горния, така и долния.В разширителния съд също гледам водната помпа си циркулира антифриза отгоре на маркучлето тече антифриз в разширителния съд. Маркучите са меки. Обезвъздушена е охладителната система. Според Вас прегрявали двигателя??? :((( Когато уреда на таблото показва 110 - 115 градуса, през климатроника на 49 канал показва май макса 121 градуса и като закотви на 90, през уреда на 49 канал показва 110 -
108 градуса а на 51 канал, кайто май трябва да бъде датчикака на главата си показва стабилните 90 градуса.