Icko89
Members-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 B6 131 AVF
Персонална информация
-
Локация
Асеновград
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
Icko89's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте! Някой може ли да ми каже как се деактивира auto lock/ unlock на а5 ф5 при тръгване/ спиране? От менюто не става. С ваг ком е пробвано ( от „майстор” ) и пак не ставало. Идея някой? Благодаря предварително!
-
Чичо ми беше със същия мотор и проблем като теб. Оказа се, че филтъра в резервоара му е запушен! Иначе претрисането за мен е от дюза. Щом казваш, че се оправя и пак се получава. Има добавки, които са за 20л гориво, по - агресивни. Сипваш, издухваш я на високи обороти и трябва да се оправи! При мен го имах тоя ефект и се оказа, че 1 колега гледа стойности на дюзите и са ОК, а след свалянето им за смяна на О пръстени и прочие ги видях и ми се приплака. След смяна и настройка нямам и помем.
-
Може би ще сменям моя скоро. На малко под 5000км е, на Люк, демпферен, за АВФ, 135 зъба. Най - вероятно ще взимам друг, на Закс и обмислям още как да действам.
-
Иначе точно тази графика ми трябва, но за 1.9 131 (авф) помпа - дюза. Реално сега ми е настроена като тази графика, а не трябвало да е такава.
-
Колега, виждам че желаеш да ми помогнеш, но моята е помпа - дюза. Точно под поста центровка съм упоменал, но явно не си видял. Благодаря ти, все пак.
-
Така е, не всеки може да ги прави. След смяна на консумативите от ремонтен комплект ги гледах и при друг за успокоение. Не че не вярвам на майстора, а правих адаптация на кутията и гледах отново стойностите.
-
Автомат е! Дюзите са правени скоро. Стойностите са около 0. Сега следва да гледаме помпата и може би наново зацепване. Знам ли вече
-
Наскоро сменях вал с повдигачи и лагери и момчето, което прави колата е направил центровката на аванса на 5 спрямо помпа - ангренаж. Каза, че така му дава по програма да се настрои предварение и закъснение. Само че друг ми каза, че за помпа - дюзата на 131 коня трябвало да се настрои на 2. Не съм толкова на ти и не знам дали точно мога да обясня какво е правено и дали така трябва да бъде, но след ремонт колата сякаш не набира толкова бързо и същевременно гори повече. Качвам екранна снимка за въпросната центровка, за която ми говорят колега и майсторът. Тоест колко милиграма на такт трябва да впръсква, аз така го разбирам.
-
Когато съм в движение и отпусна педала на газта - изчезва! Подам ли газ е сякаш каретата са заминали! И шайбата предстои да я гледам тия дни като остане време, а иначе няма страничен звук при вибрирането. Четох я на диагностика и единствено отклонение дава на 4та дюза, която е 0.28! Предстои да гледаме като остане време ГНП, шайбата и меката връзка. Иначе имам съмнение, че може и да тръгва от самата кутия.
-
Въпрос: Каква трябва да е центровката на ГНП на 1.9 тди 131коня, помпа - дюза? Един твърди че трябва да е на 5, друг на 2! Кой е прав?
-
Казах, че може и да бъркам за марката. Знам, че са оригинални и не са заместител или афтърмаркет и имаха щампа ауди. По каталог е гледано всичко и съм ги чакал 1 седмица - двата с отстъпката бяха около 520лв! Сега писах на братчеда, от него съм взимал тампоните - на ауди са си, оригиналните!
-
Всички неща, които са писани са сменени само и единствено със най - висок клас! Тампоните са с масло и двата, единия с букса. На скоростите е на Лемфьордер, а на двигателя мисля че са Мейле ( не съм 100% сигурен) , но не знам къде са ми фактурите, за да видя. Колкото до майсторът - пълно доверие и в повечето случаи съм до него, защото и служебните коли на фирмати ги правим при него. Всичко сменено ми е опаковано да си го видя, ако не съм до него! Не лъже! Имам му пълно доверие - като братчета сме
-
Вътрешните ги сменях - нямат и 2 години. Иначе си мисля за тази мека връзка. Трудно достъпна ли е ? И какво мислиш за вибрацията на място? И оборотите на които го прави?
-
Здравейте, група! От 2 години карам А4 Б6 131 АВФ на предно и вече не знам какво да правя! Колата е със вибрации ( притрисане или биене ) при подаване на газ ( на място ) при 1100 -1200 оборота, след което изчезва и отново почва на 1600 и след това спира - това е на място! При шофиране обаче сякаш колата ще се разпадне и вибрациите са още повече! Сменени са : вал, повдигачи, лагери, дюзите са рециклирани със всички консумативи за тях, гарнитурата е сменена, тампоните на двигателя и на скоростите, тампон радиатор, цялата предница е прегледана и няма нищо за смяна или разбито, сменени са каретата, маховик и добавено масло на скоростите и продължава вибрацията! Колата след закупуване имаше удар отдясно в предната гума и сега се питам може ли да има нещо, което пропускам и може да оказва проблем и оттам да тресе? Горе - долу 1 година е разликата от ударът до започването на тресенето! Помощ! Вдигнах ръце и не знам вече какво да правя! Единствено не съм гледал меката връзка и не знам дали в нея може да се крие проблемът!