Jump to content

Icko89

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 131 AVF

Персонална информация

  • Локация
    Асеновград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Icko89's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Icko89

    Auto lock / unlock

    Здравейте! Някой може ли да ми каже как се деактивира auto lock/ unlock на а5 ф5 при тръгване/ спиране? От менюто не става. С ваг ком е пробвано ( от „майстор” ) и пак не ставало. Идея някой? Благодаря предварително!
  2. Чичо ми беше със същия мотор и проблем като теб. Оказа се, че филтъра в резервоара му е запушен! Иначе претрисането за мен е от дюза. Щом казваш, че се оправя и пак се получава. Има добавки, които са за 20л гориво, по - агресивни. Сипваш, издухваш я на високи обороти и трябва да се оправи! При мен го имах тоя ефект и се оказа, че 1 колега гледа стойности на дюзите и са ОК, а след свалянето им за смяна на О пръстени и прочие ги видях и ми се приплака. След смяна и настройка нямам и помем.
  3. Може би ще сменям моя скоро. На малко под 5000км е, на Люк, демпферен, за АВФ, 135 зъба. Най - вероятно ще взимам друг, на Закс и обмислям още как да действам.
  4. Icko89

    Центровка

    Иначе точно тази графика ми трябва, но за 1.9 131 (авф) помпа - дюза. Реално сега ми е настроена като тази графика, а не трябвало да е такава.
  5. Icko89

    Центровка

    Колега, виждам че желаеш да ми помогнеш, но моята е помпа - дюза. Точно под поста центровка съм упоменал, но явно не си видял. Благодаря ти, все пак.
  6. Така е, не всеки може да ги прави. След смяна на консумативите от ремонтен комплект ги гледах и при друг за успокоение. Не че не вярвам на майстора, а правих адаптация на кутията и гледах отново стойностите.
  7. Автомат е! Дюзите са правени скоро. Стойностите са около 0. Сега следва да гледаме помпата и може би наново зацепване. Знам ли вече
  8. Icko89

    Центровка

    Наскоро сменях вал с повдигачи и лагери и момчето, което прави колата е направил центровката на аванса на 5 спрямо помпа - ангренаж. Каза, че така му дава по програма да се настрои предварение и закъснение. Само че друг ми каза, че за помпа - дюзата на 131 коня трябвало да се настрои на 2. Не съм толкова на ти и не знам дали точно мога да обясня какво е правено и дали така трябва да бъде, но след ремонт колата сякаш не набира толкова бързо и същевременно гори повече. Качвам екранна снимка за въпросната центровка, за която ми говорят колега и майсторът. Тоест колко милиграма на такт трябва да впръсква, аз така го разбирам.
  9. Когато съм в движение и отпусна педала на газта - изчезва! Подам ли газ е сякаш каретата са заминали! И шайбата предстои да я гледам тия дни като остане време, а иначе няма страничен звук при вибрирането. Четох я на диагностика и единствено отклонение дава на 4та дюза, която е 0.28! Предстои да гледаме като остане време ГНП, шайбата и меката връзка. Иначе имам съмнение, че може и да тръгва от самата кутия.
  10. Icko89

    Центровка

    Въпрос: Каква трябва да е центровката на ГНП на 1.9 тди 131коня, помпа - дюза? Един твърди че трябва да е на 5, друг на 2! Кой е прав?
  11. Казах, че може и да бъркам за марката. Знам, че са оригинални и не са заместител или афтърмаркет и имаха щампа ауди. По каталог е гледано всичко и съм ги чакал 1 седмица - двата с отстъпката бяха около 520лв! Сега писах на братчеда, от него съм взимал тампоните - на ауди са си, оригиналните!
  12. Всички неща, които са писани са сменени само и единствено със най - висок клас! Тампоните са с масло и двата, единия с букса. На скоростите е на Лемфьордер, а на двигателя мисля че са Мейле ( не съм 100% сигурен) , но не знам къде са ми фактурите, за да видя. Колкото до майсторът - пълно доверие и в повечето случаи съм до него, защото и служебните коли на фирмати ги правим при него. Всичко сменено ми е опаковано да си го видя, ако не съм до него! Не лъже! Имам му пълно доверие - като братчета сме
  13. Вътрешните ги сменях - нямат и 2 години. Иначе си мисля за тази мека връзка. Трудно достъпна ли е ? И какво мислиш за вибрацията на място? И оборотите на които го прави?
  14. Здравейте, група! От 2 години карам А4 Б6 131 АВФ на предно и вече не знам какво да правя! Колата е със вибрации ( притрисане или биене ) при подаване на газ ( на място ) при 1100 -1200 оборота, след което изчезва и отново почва на 1600 и след това спира - това е на място! При шофиране обаче сякаш колата ще се разпадне и вибрациите са още повече! Сменени са : вал, повдигачи, лагери, дюзите са рециклирани със всички консумативи за тях, гарнитурата е сменена, тампоните на двигателя и на скоростите, тампон радиатор, цялата предница е прегледана и няма нищо за смяна или разбито, сменени са каретата, маховик и добавено масло на скоростите и продължава вибрацията! Колата след закупуване имаше удар отдясно в предната гума и сега се питам може ли да има нещо, което пропускам и може да оказва проблем и оттам да тресе? Горе - долу 1 година е разликата от ударът до започването на тресенето! Помощ! Вдигнах ръце и не знам вече какво да правя! Единствено не съм гледал меката връзка и не знам дали в нея може да се крие проблемът!
×
×
  • Create New...