Jump to content

valente27

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C6 Sline plu

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

valente27's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги, Знам, че е изписано много по темата, прочел съм всички публикации с подобни проблеми във форума (следя ги от много време) наистина моля за помощ, защото вече се пишисах с тази кола и се извинявам предварително, че Ви занимавам. Колата е Ауди 4ф със скоростна кутия ZF6HP-19 (6 скоростна), 3.0 tdi 233 коня, 2006 година. Имах проблеми с хидрото и отидох да го смяна при Коко милионера в маслиново долина. Дадох 3000 лв да смени хидро-трансформатор с рециклиран, който го били пращали директно от Германия от ZF (не зная дали е вярно?), след подмяната на хидрото, каза, че е сложил масло ZF за 8 скоростни кутии (май беше зеленото, не съм сигурен) и накрая е направил адаптация, също така бил сменял втулки на 3-та и 4-та скорост. След едно месечен престой в сервиза точно на 2рия ден колата почна да тресе отново и пак я вкарахме при Коко. Той каза, че най-вероятно е дефвктно фидрото, поръчах ново и след още един месец и същите процедури ми върнаха колата. От няколко дни я карам и пак има проблем. Когато върна газта и колата върне предавка на-долу, оборотите играят с около 200 оборота на прав път, прави го Най-вече м/у 4-та и 3-та скорост, когато сваля, понякога го прави и на по-високи предавки. Казаха ми, че също са ъпдейтвали версията на софтуера, но не знам коя е (0.30,0.50 или 120 - не зная) Проверих също така дюзите - ок са, всичко по колата е ок, въпросът ми е следния: 1.Възможни ли е пак да е дефвктно хидро? 2.Възможно ли е да има проблеми в клапаните на кутията? 3.Възможно ли е проблема да е във версията на софтуера или неправилна адаптация - изминал съм около 700-800 км (около 300 градско и 400 извънградски)? 4.Е ли е възможно да има някакъв друг проблем, който не е свързан със самата кутия (егр или нещо друго)? Моля за помощ, пищисах се вече с тази кола. Колата е на около 210 хиляди, уж реални - от сервиза така ми казаха, където я обслужва. Благодаря на всички. Желая прекрасно лято
  2. Здравейте, колеги, Аудито е c6 4f 3.0 tdi 233 коня и се скъса ремъчна шайба на коляновия вал или така наречената демферна шайба. Причетох доста теми във форума, но не намерих някой да препоръча някоя читава марка. Тъй като шайбите вървят в имтервала от 100 до 1000 лв. може ли някой да препоръча нещо читаво, нещо което сте го пробвали и сте доволни. Благодаря за всички мнения, бъдете здрави
  3. Привет на всички колеги, От половин година съм горд собственик на Audi A6, 4f s-line plus, 3.0tdi 233 коня 2006 година със скоростна кутия ZF 6HP. Прегледах внимателно темите във форума, но не успях да намеря информация относно следното: Възможна ли е подмяна на скоростната кутия от ZF 6HP на ZF 8HP, знам, че такава кутия не се монтира на (C6/4f), като цяло, дори и на фейслифта, а чак на следващия модел (C7/4g). До колкото знам обаче въпросната 8-скоростна кутия се слага на фейслифта на Q7 от 2010 година, което ме навежда на мисълта, че е възможно да се подмени на Audi ( A6 4f) с такава от Q7. Като цяло питането ми е: дали някой се е сблъсквал с такова нещо или дали разполага с подобна информация. Благодаря Ви предварително! Поздрави, Петър
×
×
  • Create New...