Jump to content

IvelinGrakov

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B6

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

IvelinGrakov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Взех си ауди A4 B8.5 2013г. но отпред е малко потрошено, и по конкретно фаровете са леш .... Потърсих тука там и излиза че такива като мойте (фейсови, биксенон, завиващи) са по 1000лв бройката втора ръка. Същата е цената с отстъпката която намерих и за нови Marelli - https://www.avtosklad.bg/far-93965/po/audi-a4-2011-122507. Попрочетох тука там и излиза че Марели правят фаровете за вграждане на Ауди като цяло. Но за мен качеството все пак остава под въпрос, тъй като и Bosh правят акумулатори за вграждане но купиш ли го след това нов от магазина си няма нищо общо. Та тъй като имам намерение да си я карам колата в близкото бъдеще въпроса ми е: Заслужава ли си да се взима фар втора ръка на цената на нов?
  2. Здравейте колеги, Преди месец имах следният казус: Опитах се да отключа колата (A4 B6) от фабричното дистанционно и не се получи, пробвах и с резервния ключ - същата работа. Смених батерийте - същата работа. Предположих че имам проблем с алармената система ,качих колата на репатрак и в най близкия жичкаджийски сервиз (Авител - изключително коректни момчета). От там отвориха капака и вдигнаха кората над акумулатора. Веднага се видя количеството насъбрала се вода - около 4-5 пръста. След това вдигнаха стелката на шофьорската седалка и се оказа че отдолу е пълно с вода. Модула беше целия под вода. Махнаха тапите и източиха водата и от под капака, и от купето, оправиха алармата така че да мога да запаля колата и си ме изпратиха по живо по здраво. От там се започна една епопея по разглабяне на седалки, кори, надигане на мокета, кушпух модул втора ръка и почнах сушене с духалка. Тъй като духалката не работеше 24/7 ми направи впечатление че вечерта дори и да е напълно сух мокета, след спиране на духалката и проверка сутринта какво се случва - беше много леко влажен най отпред където започва чупката зад педалите. Суших така няколко дни и после я сглобих. След това дойдеха празници и аз попътувах малко тука там, а времето се случи да е лошо - пак валежи. Онзи ден влизам в колата и ми замириса доста неприятно. Надигнах стелката под краката и пипам мокета - пак мокър. Закарах я в гартажа и я разглобих по добре познатия начин, надигнах мокета и отдолу беше подгизнало всичко. Толкова се беше напил с вода че щом го докоснеш и почва да тече вода от него. Сега чудежа ми е как??? От къде е влезнала цялата тази вода. Интересното е, че се наводнява само шофьорското място и пасажерското зад него. Тапите на дренажните тръби от под акумулатора са махнати, тествал съм тръбите - не са запушени. Отворих кутията на компютъра и видях че от там се вижда купето вътре. От там със сигурност може да влезне вода, но изсипах едно шише там и всичко се оттича към тръбите и от там под колата - нищо в купето. Някой запознат ли е дали може да се е насъбрала вода някъде и като съм карал и колата се е лашкала, насъбраната вода да се е изливала в купето и така пак да съм подгизнал, или дали има място от където евентуално може да влиза вода? Много ще съм благодарен за всякаква помощ.
×
×
  • Create New...