Jump to content

Key712

Members
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А6 C6 3.0TDI

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Key712's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Няма каско... как да видя дали има имобилайзер? В интерес на истината само веднъж го направи и от тогава до сга не..
  2. Здравейте, на някой да му се е случвало като тръгва и мести скоростите от P на D направо да тръгва от 3-та а не от 1-ва ? Изгасих запалих не се оправи.. Пак тръгна от 3-та. Преместих на ръчни и там започна да си работи нормално. Върнах пак на автоматични и се оправи започна да си ги връща и да си ги сменя. Изгасих запалих и нямаше повече проблем.. некви идеи ?
  3. Момци здравейте Имам ситуация с ръчната. Взех друг апарат и моторче да го сменя от дясно. Качвам я на крик свалих гумата. Сложих двата бушона отзад за да активирам ръчната за да мога да отворя буталата с Vcsd и какво стана сложих бушоните задейства се ръчната и я да вида дали бачка натискам и лявото колело го задържа и сега неще да се изключи ръчната. Натискам копчето и стои все включена. Давайте съвети как да отпусне колелото ръчната?
  4. някой знае ли как се връщат буталата отзад с VCSD?
  5. Марката дето гледам е ATEC били произвеждани в германия... 8 носача 2 биалетки и 2 кормилни накрайника включва кита 450 лв му е цената. Също има няква denckermann за същите пари.. Тези са ефтинджоса .. другите марки са некви цифри където не виждам смисъл да го правя...
  6. Здравейте, някой купувал ли е кит за предница? гледам тука се продават някви усилен ремонтен комплект за 450лв някой ползвал ли го е ?
  7. чувствам се леко прецакан :Д ако знаех за тия карантии да ги взема.. са смяната на маслото имам чуството че е била на вятъра :Д аз взех немски кит с life guard 8 гарнитури нови магнити и филтър... само че сега разбирам за този бинокъл и гумички от където вече се точат още 3 кила и работата става цяла.. иначе по смених крушките .. тия дни ще зачиста депитомера... като отключвам с централното една от задните врати не се отключва идея ?
  8. колко струва този бинокъл и гумичките ? и какво включва комплекта ? как се връща буталото на накладктие чрез вак при смяна на спирачен диск ?
  9. Да ти кажа още преди да го сменя спря да го прави :Д сега няма ядове .. мисля да довзема още 2 3 бутилки оригинално и след 1000км пак така да го сменя за да знам че маслото вътре ще е на 80% от новото поне. Защото някак си лигаво ми се струва 4л 4.5л смяна при положение 4е кутията е 9... Ходих при сервиза на Влади_Ди ама там пичовете нито го закачих да мерят температура нито нищо ... :Д то аз главно за това отидох в сервиз иначе можех и аз си го сменя :Д
  10. Някой може ли да обясни защо от кутията при смяна на маслото изтекоха 4.2 л масло при положение че дават да изтече 7 ? След това толкова и побра 4.2 л .... нещо имам чуството че 350 лв отидоха на вятъра за оригинално масло при което останаха 2 бутилки и половина неизползвани.
  11. да, в пон ще2 се занимавам с тях батерията на втори клюв какво ще рече това кой подгрев свети коя грешка е това ? какво има общо с моторчето на фара?
  12. би трябвало да има при положение че има в насройките on board 1 и onboard 2 със всичките там разход скорост температура и т.т които са включени на on.. cd вчера го купих и разбрах че няма да стане така и тря някой да го кодира ли знам ли .. иначе съм ги трил грешките и пак си излизат..
  13. принципно колата си има електрически проблеми цялостни ръчна модул, модули на батерията J644 J540,, engine control module (това компютъра ли е ? ) и сякви е такива с които явно не мога да се оправя нито знам къде са ка кда ги проверя дали работят и т.н. доста грешки прави. върви си без проблем, но примерно така и не успях да разбера защо борд компютъра върти само грешката на ръчната или ако изкочи друга грешка също я показва примерно да долея течност чистачки и така обаче другите неща като дигитале скоростомер разход температура не ги показва и това дразни яко.. и за това ми трябва някой който разбира ръчкал е по този тип аудита и знае перфктно как се свалят пластмаси и така и мястото на модулите и въобще знае къде да пипа. Мене ми втръсна г/д вече :Д Ето лог файл може който има желание да разгледа.. Log-WAUZZZ4F17N129066-242780km-150856mi.txt
  14. супер много благодаря. При положение че марката на акумулатора не е от посочените от ауди трябваше да вкарам различни номера. Изписа че приема кодирането обаче не знам дали е нормално батерията да е винаги на 100% ?? при положение 4е днес държах 15 мин късите включени на изгасен автомобил и пак си показваше 100%... Някой може ли да ми препоръча читав жичкаджия/ електричар който ги чете аудитата и е факир и ги прави нещата тоест човек който знае какво прави ? от както смених и антифриза взе да загрява изключително бавно а ако работи на място държи на 60 70 градуса и не мърда .. някви идеи ?
  15. тря да го вида това ти ми беше писал още в началото, обаче нямам връзка с борд компютъра между часовниците само грешка на ръчната върти и си мисля да не е заради този контрол енджин модул къде се намира за да го погледна ? Как се кодира акулмулатора >?? имам Вак Ком но не съм сигурен че знам как става
×
×
  • Create New...