Jump to content

Eng.Ivanov

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А6

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

252 профилни разглеждания

Eng.Ivanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, над година ползвам лед крушки на моето 4ф, без рециклаж на фаровете. първия комплект който купих са D2s carshark, след слагането фаровете светнаха много добре и веднага отидох на реглаж, късите се настроиха перфектно, а дългите някак бяха с разпръсната светлина и светеха нагоре… човека ми обясни, как работят нашите фарове - къси дълги и, че явно е от крушките…. Преглътнах това, тъй като фаровете светеха много добре и си карах така. един ден обаче десния спря да пали и набързо поръчах нов комплект този пък бранд S&D, уж по-силни…. Докато дойдат, отворих фара и видях, че крушката не пали, защото вентилаторчето е забило, изчистих и тръгна…. Сега тръгнах да ги сменям с новия комплект и забелязах посоката…..новите са вертикални, а старите с наклон към 30-40градуса, а мисля че не съм ги въртял аз….. та питането ми е стигна ли се до някакъв извод, как трябва да се завъртят диодите ? И евентуално препоръки за бранд?
  2. Eng.Ivanov

    mp3 сд чейнджър

    Имам следния въпрос: имам чейнджър, който няма ЦП, но не чете дискове (има някаква повреда) искам да си ъпдейтна ММИ на последна версия… ако взема работещ от колата на приятел, и го сменя с моя за ъпдейта… след това някой от чейнджърите ще се заключи ли ? предполагам, че неговия ще влезе в ЦП докато е на моята кола, а като го върнем обратно в неговата ?
  3. @OvivO Не, колата е стокова, с всичко пуснато…. От предходните логове, разликата е само в смяната на дебитомера.
  4. @OvivO Здравейте, днес смених дебитомера с нов Denso. Набързо направих тестове и прикачам резултатите, за компетентно мнение. В началото ми даваше грешка за запушен ДПФ, после изчисти и последния лог “3” е на изчистен. Пак ми се струва, че стойностите не съответстват и моля за мнение. novdebitomerdenso.csv LOG-01-001-003-011-NOV.csv LOG-01-001-003-011-novv.CSV 2.csv 3.csv
  5. @mshbul регенерацията в движение, до колкото съм чел, работи само про ниско ниво на запълване…. Дойде ли момента с аварийния режим, само с принудителната работила….
  6. @OvivO набих два три кика и мисля, че успях да логна нещо…. П.С. Преди тестовете деня беше ползотворен , защото свалих колектора и егра (клапана и голямата част между дросела и колектора) и ги изчистих от нагарите. В този големия елемент имаше едни “дупчици” които бяха запълнени със сажда, водещи към връзката с клапана(едва ги изчистих . След това направих принудителна регенерация на място и за пръв път успях да сваля calculated mass от 45 на 12. Надявам се да не се види проблем с дебитомера ера в логовете. - Тези дни мисля да напълня догоре и да видя дали има някаква разлика в разхода debi.csv LOG-01-001-003-011.csv LOG-01-001-003-01111.csv
  7. И моята 233 АSB дава 18-20л градско - 400км зареждам 72л., извънградско под 8 не съм падал. В момента имам проблем с EGR, който вече премина в запушен DPF. С VCDS мога ли да хвана проблем с дебитомера (може и той да е причината за високия разход)..... трябва ли да излиза като грешка ?
  8. @kikson1979 , и при мен има такова почукване - появява се да кажем като премина от асфалт на чакъл. Носачите са ок и скоро сменяни, единствено видях задните тампони на предния мост, че са като корозирали и изядени отдолу (гумата изглежда добре). За предните не знам, но купих четирите и ми предстои смяна. При теб оправи ли се напълно хлопането след смяната, приятели ми споменаха, че можело да е от тампон на макферсона, но там май се вижда чак като се свали амортисьора...
  9. Eng.Ivanov

    Q7 в авариен режим??

    @plamen 73 здравейте, проблем с дюзите излиза ли на VCDS, при мен проблема е като гореописания, но на диагностика излиза само ДПФ и ламбда сензор …
  10. Eng.Ivanov

    DPF филтър

    @Cikata при мен пушене към момента няма изобщо, даже декември като минавах преглед, човека я закачи и направи обстойни тестове… Думите му бяха, че газовете на колата са нулеви.
  11. Eng.Ivanov

    DPF филтър

    Здравейте, предстои ми решение за чистене / премахване на dpf, мотора е ASB 233, А6 4f. Карам всекидневно градско в малък град, преди година за пръв път ми светна лампата, но се оправи с автоматична регенерация и каране 10тина км с над 2500 оборота. Преди две седмици отново, но този път светна и тази на подгревните, и влезе в авариен режим и наби едни грешки за ДПФ и ламбда сензор. Този път успях единствено с принудителна регенерация на място да я оправя. Колата ми изгаря ~70л за 400км градско(~18/100), а извънградско към 8.5 на 100. Днес отново същия филм - първо ДПФ, а след ~100км авариен режим. Започнах да чета и да се замислям за хард+Софт премахване, но не ми се ще да пуши, и по-скоро съм за сваляне и машинно почистване(имало професионална машина в Бургас). От четене стигнах до този коментар на Крематор и ще се радвам, ако ме насочи на някъде…. Колата към момента е с всичко налично, ЕГР/ вихрови / ДПФ / катализатор. За да съм напълно изчерпателен, преди ми набиваше грешка за запушен ЕГР, която сега не ми отчита, дали е свързано с настоящите проблеми ? Да разбирам ли, че препоръчваш при махане на ДПФ да стане заедно с ЕГР и в противен случай мога да вдигна до 25/100 градско ?
  12. Здравейте, колега с MMI basic има някакъв проблем с механиката (не върти диска и се получава отечка и хаби акумулатора), въпроса е дали има начин да се ремонтира, и дали ако се купи друг модул трябва номерата да съответстват напълно...? По-точно ако се намери с номера различни от неговите, ще може ли да се използва? Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Здравейте, днес пристигна оптиката за Двд навигацията която поръчах от Китай. Прикачам снимки и моля ако не е тази, запознатите да ме предопредят. Четох, че трябва да се разпорят едни точки от нея, прикачам снимки за да попитам кои точно - двете точки на лентовия кабел или трите точки на главата, или всички ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Трябва някак да изкарам гнездо за запалка от бушоните ? Това не е за мен..... Четох по форумите, че се сменяло мястото на бушона и запалката започва да работи само на контакт..
  15. @kainy по този проект има ли някакво развитие ?
×
×
  • Create New...