-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Allroad
Персонална информация
-
Локация
Ruse
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
F.i.f.o.'s Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Сега си направих колаж от два клипа с инфинитито и аудито снимани на един и същ път с един и същ телефон. Интересно как субективно съм решил, че Аудито свети по-лошо. Гледам сега…. броя чертички по асфалта, колчета в банкета…. Аудито осветява по-добре навсякъде! Само че, свети по-слабо. И двете коли са с регулирани фарове. ЛЕД фара обаче може да се направи да свети доста по -високо без да заслепява.
-
Кодинга при мен не сработи. Записа си новата стойност и пак същотото. При мен гасне, когато при отворена врата се пусне спирачката. Ръчната не е фактор, позицията на скоростния лост също. При закопчан колан обаче, не гасне.
- 77 отговора
-
- vim
- зелено меню
-
(и %d още)
Тагове:
-
Това аз не можах да го спра по никакъв начин. За сега, решението ми е да слагам залъгалка на колана, когато знам, че ще излизам от колата и искам да работи.
- 77 отговора
-
- vim
- зелено меню
-
(и %d още)
Тагове:
-
Ако караш 10к на година…. иначе - печката! карам този модел но не бих казал, че съм запознат с него. Моите впечатления са 1-Преди карах инфинити бензин, това е с по-евтини части по-принцип. Чупи се повече. По-бързо се поправя 😂 2- моето е с лед фарове - светят по-лошо от ксенона на инфинити. Особено в мокро време. По-силно- да! Но по-лошо! Цветната им температура е много висока и светлината се губи в мократа настилка. Другият им проблем е, че имат тъмно петно на 10 и 2 часа. В някои завои караш с видимост 20-30м 3- моята не тече там 4-зф кутията е много добра. Имам я и на Додж пикап също никакви проблеми. 5. +Магистрална кола, стабилна, тежка, удобна, много комфортна с въздушното окачване, върви прилично (без спортни амбиции) и същевременно не е нито прекалено шумна нито ти бърка в джоба ако караш по-бързо, 4х4-то е много добро. Круиз контрола не е лош. Тегли леки ремаркета(мотори) или каравана с лекота. -чупят се от време на време някакви неща- не ме е оставяла на пътя де. Задните седалки не са удобни. Боята е с ниско качество и се люпи лесно от камъчета, предното стъкло също се дере лесно, лед фаровете не светят добре. ако не ми се налага да карам по 50-60к на година бих я заменил за 3.0тфси или 4.0тфси
-
Диагностиката не казваше ли обтегача до къде е?
-
Точно преди 3/4 дни го оправях този проблем. Аз откачих подканика, махнах капачката зад фара и с пистолет за горещ въздух му направих 3х10минутни терапевтични сесии. Нагрявай внимателно, постепенно, отдалеч, отвътре и отвън, отгоре и от долу също. Идеята е да загрееш достатъчно добре целия фар за да няма студена повърхност никъде във фара, на която да кондензира влагата. След като изчезна влагата от стъклото, аз продължих още 5/10мин и след това го затворих топъл. ПП Не е лошо да се огледа причината за да има влага. При мен се виждаше как лепилото/силикона на стъклото се е свило и е направило цепнатина.
-
Това което искам да направя е в режим “dynamic”, колата да е с 2/3 сантиметра по-ниска. Същевременно, другите режими да останат на височините на които са настроени. Видях как се прави през VCDS всички режими да станат по-високи/по-ниски. Тази манипулация обаче, на практика казва на компютъра, че сензора отчита примерно 20см височина, докато тя реално е 15см. Ако направя това, в режим allroad колата също ще е с 2/3см по-ниска, а аз не искам, защото минавам през една разбита отсечка, която всеки ден ще ми кърти корите.
-
Къде?
-
Как мога да направя нивото на окачването при “динамик” по-ниско, без да променям нивата на другите режими? Става дума за allroad.
-
Видях че, в джукбокс-а има плейлисти с рейтинг: 1 звезда, 2 звезди... Как се дава рейтинг на дадена песен?
-