Jump to content

tsvetanov1723

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 B8 2.0 TFSI

Персонална информация

  • Локация
    Deutschland

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

tsvetanov1723's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблема беше някъде в буксите. Изкарах ги на ново и ги сложих пак. Не успях да видя точно в коя е проблема, тъй като са на доста неудобно място, но ввжното е, че колата пали. Даже и темпомата работи. [emoji28] Благодаря на всички за навременната намеса. Бъдете живи и здрави! Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Като цяло това е клипа, по който се водихме. След 9-та минута започва да показва кабелите. https://www.youtube.com/embed/2GkzenTaEuc?feature=oembed Откачихме буксата за диагностика за да можем да махнем кората под волана. Всичко друго е като в клипа. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Само свалихме кората под волана и извадихме една буска, която се намира зад блока за да вържем новия кабел, идващ от темпомата. Ще погледна за кабели около педала. Sent from my iPhone using Tapatalk След малко ще кача лог-а Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Здравейте, колеги. На кратко - днес се хванах да инсталирам темпомат на аудито (А6 4Ф Комби 2009г 2.0 ТФСИ). Гледах доста клипове онлайн, и като цяло процедурата е една и съща. Свалих плюса от акумулатора, извърших цялата процедура, и отново закачих плюса. При опита за палене, колата не пожела да запали. На дисплея ми изписа грешка в EPS и ръчната спирачка. При опита за палене ми изписа, че трябва да натисна съединителя за да запаля. Съединителя натиснат, колата не върти изобщо да запали. Вързах колата към диагностиката - всичко беше в червено [emoji85]. Къде обърках и какво мога да правя от сега нататък. П.с. Живея в Германия Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. И от него ли трябва да е проблема? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Здравейте колеги. Наскоро закупих от Германия А6 2.0 TFSI 2009 Facelift с неработещ MMI (радио, навигация, всичко). Екрана изобщо не светва, дори за миг. Копчетата на конзолата не светват. Никакви признаци на живот. Вчера закарах въпросната кола в сервиз на Ауди за диагностика, и днес ми казаха, че проблема е в главното MMI устройство. Извинявам се, ако на някой му прозвучи тъпо въпроса ми, но: Къде се намира и кое точно е главното MMI устройство? Някое от тези ли е? Или е това, което се намира в лявата част на багажника? Или е нещо друго [emoji30]? Също така и парктроника не функционира. При включване на задна скорост се чува звуков сигнал за 2-3 секунди, и след това нищо. Звука спира, и при каране на заден ход не отчита нищо. Та, въпроса ми е: Къде се намира модула за парктроника? Благодаря предварително. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Здравейте, колеги! Доста теми прочетох във форума, но като гледам последните коментари за TFSI са старички (или съм пропуснал по-новите). Живея в Германия и ми предстои закупуване на автомобил, като съм се спрял на бензинов B8 от порядъка на 2009-2010г. Забелязах, че доста се коментира темата за разхода на маслото при някои модели TFSI, но пък тук (в Германия) ситуацията с дизела е доста сложна и несигурна. Като за начало мислех да е 2.0 TFSI 179 ps, но след толкова четене започнах да се притеснявам. Въпросите ми предполагам са стандартни, както на всички, които искат да се сдобият с автомобил с "фабричен" дефект, но все пак ще ги задам: 1. Кой бензинов двигател е най-добре балансиран от към цена, подръжка, разход? 2. Всички TFSI ли горят масло, и ако да, има ли по-приемлив ремонт освен основен, който ще излезе около 2000 евро (с такива впечатления останах след прочетеното във форумите)? 3. Кои скоростни кутии (освен мултитроник) са препоръчителни? 4. Други особености? 5. Като предимство приемам факта, че тук автомобилите (или поне повечето) имат сервизна история и реални (надявам се) километри. И в тази връзка искам да знам при какви километри какво да проверявам? П.с. Автомобила ще навърта над 25 000 км годишно (толкова ще е само за придвижване до работа, което си е нормално за тукашните стандарти). Моля за компетентни отговори от колеги, които са се сблъскали с TFSI.
×
×
  • Create New...