BaSsPRo
Members-
Мнения
61 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно BaSsPRo
- Рожден ден 10 Януари
Друго
-
Kaра
Audi A6 4F 3.2FSI Q
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Кюстендил
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
BaSsPRo's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте колеги! Имам два въпроса към вас. 1. Имам утечка и ми пада акумулатора. Клеми при двигателя нямам и проблема не е от там. Въпроса ми е как да замеря и съответно открия къде е утечката. Когато оставя шофьорската врата отворена и заключа колата остава да свети ляв габарит и не мога да хвана проблема. Дайте идея как най-правилно да зямеря. 2. Опитвам се да регулирам фаровете. Правя регулирането по уж правилния начин с VCDS-а и прословутото стопиране на машинките. След като ги регулирам и им задам да се запази позициятя трия и евентуалните грешки. След това кася колата и заключвам, но след около 1 час когато запаля фаровете са в съвсем различно положение от това на което съм ги "запазил". Къде евентуално греша. Пробвах и без VCDS, но тогава няма никакъв ефект. Давайте идеи!
-
Колега днес стигнах да прочета колата за грешки. За съжаление колата не е записала такава грешка. Единствената грешка излязла около тази дата е следната: Address 07: Control Head Labels: 4F0-910-7xx-07-H.clb Part No SW: 4F1 910 732 D HW: 4E0 035 729 Component: Interfacebox H43 5570 Revision: 00000000 Serial number: 350EH047515073 Coding: 0000002 Shop #: WSC 02335 785 00200 VCID: 25414493ECE10FA791-8070 Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 609 Component: Bedienteil MMIC6H07 0870 Subsystem 2 - Serial number: 00000000018126 Subsystem 3 - Serial number: 0129.05.040000000100010142 Subsystem 4 - Serial number: 010142 1 Fault Found: 00658 - Control Head 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 219 Mileage: 216620 km Time Indication: 0 Date: 2023.09.06 Time: 14:11:18 Freeze Frame: Bin. Bits: 001 Всички останали грешки са от юли месец, т.е. далеч преди да започне да се появява съобщението, че скоростния лост не е на позия P. Интересното е, че от както попитах какъв може да е проблема, той изчезна и за момента не се появява.
-
Колеги напоследък от време на време ми изкарва следната грешка на дисплея на километража: SHIFT TO P, OTHERLISE VEHICLE CAM ROLL AWAY. DOORS DO NOT LOCK IF LEVER IS HOT IN P. Давайте някакви идеи какво може да е и как да разреша проблема. Благодаря предварително!
-
Кафявия е със сигурност, стига да не е преправяно нещо.
-
Колега, цялата пластина която минава около крушките ти играе ролята на маса. Имах този проблем преди месец, месец и нещо и го реших по следния начи: Направихме с баща ми дупка в стопа колкото да мине кабел, който го запоихме за въпросната пластина. Другата страна на този кабел запоихме за кафявия кабел на буксата, който е масата. По този начин усилихме масата и направихме връзката по-сигурна. Изолирахме новозапоените два кабела с изолирбанд и след това изчистихме и пиновете на буксите със шкурка и напръскахме с контактен спрей. От тогава нямам никакъв проблем. Ако нещо от обясненото е неясно драсни един ред и ще разясня.
-
Благодаря момчета! Уикенда ще го изолирам.
-
Колеги как мога да прекъсна моторчето на кормилната колона на Ауди-то? Автомобила е автомат с Keyless. Ходих при колегата Стефан за ъпдейт на въпросната колона, но той препоръча направо да я закарам на ключар който да я премахне. За съжаление в Кюстендил няма ключар който да свърши тази работа, затова ако не е нещо сложно бих пробвал сам. Единствено искам да я елеминирам така, че да не ми дава после каквито и да било грешки, т.е. да направя нещата както трябва.
-
Колеги, моля за малко помощ! На снимката която съм прикачил с червено е ограден вакуумен маркуч който води до клапан за система за вторичен въздух. Въпроса ми към вас е след като достигне дози клапан който трябва да се намира ПОД въздушния филтър къде трябва да го свържа? Намерих схема по интернет, а и в ETKA, но за жалост единствено показват, че достига някакъв клапан, който не е описано къде се намира. Днес се опитахме да го намерим, но без успех. Можете ли да ме ориентирате как да реша този проблем? Благодаря!
-
Привет колеги, първо искам да благодаря за съветите и насоките за оправянето на проблема със стоповете от миналата седмица - проблема е отстранен! Писах преди известно време за една грешка, заради която имам утечка - 02639 - Antenna Reader for Keyless Access Authorization. Интересува ме как се процедира, за да отстраня проблема. Трябва ли да се смени антената с нова, или нещо може да се направи с тази? Ако се смени с нова, после трябва ли обучаване на ключа или някакво адаптиране? Нова антена може ли да се намери и евентуално от къде? Благодаря предварително!
-
Добре, ще ги почистя. Благодаря за съветите!
-
Пробвах с контактен спрей, но за съжаление нямаше ефект. В събота ще имам възможност да го сваля пак и ще видя първо за масата, както написа колегата по-горе, и след това при сглобяването ще почистя буксите и контактите и пак ще го пръсна със спрея.
-
Колеги дайте идея за следния проблем - паля колата и тръгвам, като след известно време (да речем 5-7 минути) започва да ми набива грешки за ДЕСНИЯ стоп. Първо съобщава за грешка в светлината за задна, след това с габарита, и накрая и мигача, като грешките излизат в рамките на по-малко от 30 секунди. Когато изгася колата и запаля наново всичко си работи, но до 3-4 минути започва отново. Това се случва когато времето навън е топло.
-
Писах на лично!
-
Този акумулатор на който мерихме е 95Ah, но беше напълно зареден преди да го сложим на колата. Имам нов на около 6 месеца който беше доста отслабнал и го сложихме да се зарежда. Той е 100Ah. За Antenna Reader-а е ясно да я сменя с нова, но за този EEPROM какво да направя? Не знам кой и къде може да ми налее нов Firmware, а за нов модул 05 какво точно трябва да търся и пак опираме до вариатна кой да налее Firmware?
-
@OvivO Днес проверих за утечка и това което излезе е, че утечката изчезва след премахването на бушона от място номер 42, което от качения тук във форума Manual на бълграски гласи следното - "42 - управление на електронната ключалка за запалване/електрическо регулиране на кормилната колона. След проверката закачих колата на диагностика и показа следните грешки на Address 05: Acc/Start Auth: Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4F0-910-852.clb Control Module Part Number: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B Component and/or Version: FBSAUDIC6 ELV H30 0210 Software Coding: 0000007 Work Shop Code: WSC 00100 470 81137 Additional Info: 4F0910131G FBSAUDIC6 EZS H43 0070 4F0910335 FBSAUDIC6 KSG H25 0060 VCID: 63C51A8BA255B197BF-8036 8 Faults Found: 00190 - Driver's Door Handle Touch Sensor (G415) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 21 Mileage: 215485 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.17 Time: 20:59:50 00191 - Passenger's Door Handle Touch Sensor (G416) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 21 Mileage: 215485 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.17 Time: 20:59:50 00192 - Rear Left Door Handle Touch Sensor (G417) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 21 Mileage: 215485 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.17 Time: 20:59:50 16347 - Control Module - EEPROM Error 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 21 Time Indication: 0 00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 3 Reset counter: 69 Mileage: 215505 km Time Indication: 0 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 70 Mileage: 215519 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.23 Time: 14:20:21 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 70 Mileage: 215519 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.23 Time: 14:19:12 02639 - Antenna Reader for Keyless Access Authorization 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 70 Time Indication: 0 След като се опитах да изтрия грешките самия VCDS ми даде грешка, че няма връзка с въпросния адрес 05, и излизане от програмата и влизане наново установих, че три от грешките не са изтрити: Address 05: Acc/Start Auth. Labels:. 4F0-910-852.clb Part No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B Component: FBSAUDIC6 ELV H30 0210 Revision: 27120501 Serial number: 10600300032351 Coding: 0000007 Shop #: WSC 00100 470 81137 VCID: 63C51A8BA255B197BF-8036 Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 131 G Component: FBSAUDIC6 EZS H43 0070 Subsystem 2 - Part No: 4F0 910 335 Component: FBSAUDIC6 KSG H25 0060 Subsystem 3 - Part No: 4F0 910 220 K Component: FBSAUDIC6 IDG H43 0040 3 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 70 Mileage: 215519 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.23 Time: 14:20:21 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 70 Mileage: 215519 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.23 Time: 14:19:12 02639 - Antenna Reader for Keyless Access Authorization 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 70 Time Indication: 0 Трябва да уточня, че преди да извадя бушона от място 42, нямах грешка за Antenna Reader for Keyless Access Authorization. Какво ще препоръчаш както и ти така и други колеги да направя, за да отстраня проблема и да приключи главоболието с утечката?