Здравейте на всички!
Може би е пускана подобна тема, но не намерих нещо, което да ми даде нужната информация. Автомобилът е на близо 300 000км, кара се предимно градско по около 30 км всеки ден. Често светва лампата на DPF , която след две дължини по тангентата на София изгасва. Това е нормално - DPF е износен и на къси разстояния няма време да се регенерира
Проблемът: няколко дни преди да светне лампата на DPF в купето започва да мирише на изгорели газове. Не на изгоряло масло, а на изгорели газове.
След като се регенерира DPF и лампата изгасне - спира да мирише. И така до следващия път няколко дни преди светване на лампата.
Забелязах омасляване в задната част на двигателя. Може ли да има връзка с запушването на DPF-a?
Моля, някой с подобни проблеми да сподели причини, решение, цени, кадърен сервиз... в София и околие
Предварително благодаря на тези, които ще дадат полезни отговори!