Jump to content

KristianB2001

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A8 D4 4.2TDI

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

KristianB2001's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Возията е добра, по-стегната е от а8цата ми, но не е нещо драстично. Пак има комфорт, може да се кара всеки ден без проблем, както аз правя.
  2. Благодаря за мненията! Аз накрая се спрях на RS6 Performance и съм много доволен. Сега съм я закарал на обслужване на всичко, и единственият малък проблем за сега (колата е на 100к км) е малък теч на антифриз на уплътненията на водната помпа. Те вече са сменени и всичко е точно. Колата е с пълна сервизна история в Ауди Италия, и е изрядна. А за проблема с маслената цедка, съм записал час в Ауди, да я сменят, те поемат всички разходи, и ти сменят и безплатно маслото на двигателя. Като цяло съм влюбен в този автомобил, и мисля, че от към здравина ще е по-добър от М5 или от Е63. Да чукам на дърво!
  3. Аз си поддържам А8цата във “Ваген сервиз” в София и съм доста доволен, повечето хора ги хвалят, че си знаят работата и разбират, минусът им според повечето хора е, че взимат по-скъпо, но като караш такава кола това не трябва толкова да те претеснява. Та при тях съм си сменял маслото на скоростите заедно със софтуери и вс, и ми изленза около 600лв. Попринцип си сменям маслото на скоростите на всеки 40хил км.
  4. Добра цена е това. И аз от лекия се интересувам. на един познат s8+ му го направиха на 722коня и 1100нютона, пак само с лекия софтуер. Надявам се скоростната кутия и двигателя да нямат проблем след подобно подобрение. все пак съм чувал само позитивни коментари за Маднес, а и от Американските форуми знам, че скоростната кутия няма особен проблем с 1000+ нютона.
  5. Само от любопитство да те попитам, колко струва чип тунинга на S8 в Маднес?
  6. От Американските форуми знам, че модели след 2016 са с оправени маслени цедки. Може това да е причината.
  7. Много хубаво си направил че си я взел от Германия. Може и аз така да направя, вече на няколко пъти щях да си взимам от тук, но винаги при по-обстоен преглед се оказват с много скрити проблеми. И се радвам, че те кефи. За мен си е мечта, и се надявам скоро да се сбъдне живи и здрави. Иначе за цедката може би си изчакай да ти я направят, щом и покриват всичко. Но ако не ти се чака, можеш и в неофициален сервиз това да ти го оправят, за твоя сметка обаче предлогам че ще е от порядъка на 1000-2000лв с труд в неофициален, но мога и да греша. поздрави,
  8. Честито! Жестока кола имаш Относно цедката, до колкото знам няма точни км, може да ти се запуши и като ти е на 10 000км и на 200 000км. И знам, че нямат много признаци дали са за смяна. Някои казват, че се усеща лек спад във вървенето, но може това да не е така. някои хора вместо да си я сменят, карат без тази маслена цедка, което май не е много препоръчително, има и афтърмаркет цедки също. Но тук най-скъпото си е труда за тази смяна. Иначе на какви км ти е колата? Ако е на повече, според мен не трябва да се замисляш, а направо си го смени, да ти е мирно на главата. Важно е също колата да си е на реални км, защото и това подвежда. Ти си мислиш че ти е нова на 50км хил, а тя всъщност е на 150хил. Това го казвам защото знам, че този модел на Ауди много им превъртат километрите. И сам се уверих, гледах зимата една S8+ тъмно синя от Стара Загора, и тогава беше на 153хил км. Но преди 3 седмици я гледам същата, дори и снимките не беше сменил измамника, и беше записано 103хил км… Предполагам, че може да е била и на повече и да има належащи ремонти.
  9. Реалистично сумите за ремонт не са фрапантни, особено за мощността която получаваш си струва евентуалният “по-голям” ремонт. Не знаех че Порше не ти поемат целият разход… бастунска работа малко. Реалистично след покупка, смятам първо oil screen-а да се смени, пък за другите проблеми ако се обадят тогава, ако вече не са били решени разбира се. интересно ми е и на какви км се появяват тези неща? При някои излизат рано при други късно. Аз реалистично с моят бюджет ще си взема някоя между 100-150хил км(реални) Поздрави,
  10. Мерси за информация, а за цедката си прав, че се запушва и масло не достига до турбините, нещо се обърках за въздуха.. Та за въпросната цедка разбрах, че има вече сервизна акция в БГ от един познат със S8 +. Надявам се наистина да е така, за да спестя този разход. Иначе за другите проблеми с обстоен преглед може ли да се установи лесно дали колата ги има тези проблеми? И като цяло имаш ли идея колко струват за поправка? Интересно е изказването ти за това че този двигател е по-евтин за подръжка от 4.2тди. Дано да е така, ще си е плюс. А и дано не създава повече проблеми, защото аз от 4.2 съм доволен, здрав мотор си е. А за керамиката също съм внимателен. Във форумите пише, че с нормално каране могат да минат 150-200хил км. Но аз лично предпочитам да си е с нормалните спирачки, те пак са 410мм. Все пак не искам да знам, че скоро или не, трябва да дам над 20 бона за дискове и накладки. Та заради това съм се спрял на обикновената S8ца. Защото поне в БГ всички Plus-ове идват с керамика.. А и с хром по ми харесва, повече отваря муцуната ѝ. А и средно ще спестя 10-20к лв, и с един лек софтуер на МТМ или АВТ колата става около 650коня. Дори миналата седмица щях да си взема една от Софавто, но колата макар и да се караше супер и се усещаше стегната, беше пребоядисвана, по много евтин начин.. лош знак, а и ми свалиха малко цената. Щях да я бартеросам за мойта 4.2тди, но след като ми я оцениха за доста малко пари, нямаше никакъв смисъл. Така че търсенето продължава.
  11. Здравейте, Интересувам се от закупуването на S8 D4 Matrix. В момента карам А8 4.2тди Matrix и съм доста доволен, колата е бърза и комфортна. От време на време и излизат проблеми, но за кола на 246хил км. това е нормално. Но винаги съм искал S8 от същото поколение, нещо като мечта ми е. И ми е любопитно, сега като търся такава кола, мнения от собствениците. Доволни ли сте колеги? Реалистично знам, че двигателя е здрав и носи на бои, само трябва да се смени един филтър за турбините (oil screen), защото има шанс да се запуши и съответно не може въздух да влиза ефективно при турбините и в крайна сметка може да ти заминат.. От един познат със s8 plus разбрах, че вече и в БГ има сервизна акция за отстраняването на този проблем. Но като цяло какви впечетления имате? за двигател, скорости, механика..Надеждна ли е колата според вас? Където съм чел по американските форуми всички са доста доволни. И разбира се, интересно ми е за поддръжката, голяма ли е разликата сравнение с 4.2тди? Да кажем за смяна на масло примерно. Ще се радвам да получа мнение от собственици или много добре запознати с този автомобил, моля хора които са чували от чичо си, който пък той е чул от майстора на съседа на кума си, да ми спести описания колко са трошливи и как трябва да с продам семейството за смяна на дискове примерно..
  12. Да добрата проверка е задължителна, но се надявам тези които са на колата да могат да се оправят, ще се види другата седмица.
  13. Мхм и аз така мисля. Принципно не се хваля че правя неща над закона🤣 Но не съм съгласен да платя към 8000 лева заради некомпетентността на Ауди да мотират хубаво дистрониците си, ако разбира се не са ги направили умишлено толкова лесно да се махат😉.... не знам вече. Сигурно собствениците на подобни А8ци ще ме разберат.😅
  14. В допълнение гледах че и този СР не е много голяма пречка, гледам доста хора лесно трият този СР и нямат проблем.
  15. Калибрацията е лесна има сервизи с тази машина и то от Bosch. Има само едно онлайн кодиране което се прави на дистроника, там вече не знам как стоят нещата.
×
×
  • Create New...