Jump to content

nikisotirov

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 allroad

Персонална информация

  • Локация
    Сливен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nikisotirov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Наскоро закупих колата А4 Б8 2.0 TDI 170 hp двигателя CAHA. След задълцителното обслужване на ремъци ролки си карай колата и изминах около 3000 км. мой познат ми каза, че чува странен звук на високите обороти. Аз го чувах и преди това но не ми правеше впечатление. След кратки консултации при хора копетентни на VAG двигатели ми казаха че няма как да се направи точна диагностика по слух а трябва да се отвори и да се търси причината но най- вероятната е повдигачи. Отворихме двигателя наистина имаше няколко изтървали повдигачи - смениха се. След това се направи пълен оглед на всичко и няма никакви аномалии валовете биелните лагери са като нови, сменихме и друго масло но шума не изчезна. Дюзите също са в отлично състояние. Прилага и клип за да се добие точна представа. Ако някой е имал такъв проблем да сподели. video-3.mp4
  2. nikisotirov

    Въпроси за А4 Allroad

    @jeck_1 Човече не знам за тях. Като не знам нещо не го казвам. Трябва да се погледне през коя година е конструиран двигателя и коя година влизат еконормите на ЕС. Друг основен фактор за "произвеждането" на стружки до голяма степен е и незнаенето на сервизите когато ти сменят маслото. Много е важно да ти обезвъздушат системата след смяна на мсло. В противен случай помпапта започва да стърже на сухо и задира - респективно прави стружки които набива в позледствие.
  3. @МИТАКА1654 Абсолютно е така. До голяма степен и тези помпи тръгват и пълнят стружки заради палене на сухо.
  4. @МИТАКА1654 Митак да прав си, че помпата е алуминиева но има една малка подробност. Всички компоненти вътре са стоманени и стружките са от тях а не от корпуса. Това не са мои измислици а твърдение на мой познат който дълги години работи в сервиз на VW в Германия. Той ми каза така: В Германия как процедират по изискване на VW - сменя се всичко заедно с помпата в резервоара, резервоара и цялата система. Това начинание обаче за нашите стандарти е мнооого скъпо. И така да споделя опит. След като купих колата отидох при него направи и пълна диагностика и констатира, че дюзите с в добро състояние. Долови съвсем леко отклонение в налягането на горивото. Причина - помпата която е на 170 000 км и е много препоръчително да се смени на 200 000 заедно с промиване/продухване на цялата горивна система. Причини за това са въпросните стружки но и факта, че при смяна на горивен филтър не се обезвъздушава горивната система и се набиват стружки при запалване. Затова решението което взех е да сменя помпата и да си промия горивната система и след това да се слага добавка за по добро смазване. Задължителен съвет, който получих е да се обезвъздушава горивната система при обслужване на масла и горивен филтър. Надявам се съм бил полезен за някой и никой не ангажирам с мнение просто на базата на доста четене и разговори със специалисти стигнах до този извод.
  5. Ами не е така колега. Просто новите изисквание на ЕС за биодобавка в дизела не осигуряват необходимото смазване на тази помпа и от там започват драмите със стъргане и отделянето на стужки. Старите дизели са конструктивно различни, както и при по новите вече е решен проблема. Но тези в сигмента между 2008 и 2012 си го имат този проблем. Просто защото в този времеви период ги е нямало тези изисвквания на ЕС. И логично ако караш с дизел от 2010 такъв проблем няма да ти се появи. Голяма част от механиците определят дизела в момента като „много по-сух“, което може да означава само едно – нужда от допълнително смазване и добавки за дизел.
  6. Здравейте колеги наскоро закупих A4 allroad 2.0 TDI 170 hp CAHA мотор. За мен е невероятен автомобил. Обслужване ремъци ролки водни помпи -500 лв. Отделно смених и термостатите - 3 са да знаете но са смепни цените 2 от тях струват 10-12 лв. Смяна накладки предни и проверка на всички течости абе общо излезе 900 лв. Кое е особенно при тези двигатели както и при 3 литровия TDI. Там е ясно че обслужването е по - скъпо. Тук е така известния проблем със стружите които произвежда помпата за виско налягане на горивото. Ако тръгвате да купувате такъв двигател 2,0 TDI какво трябва да гледате. Задължително дюзи. Ако всичко е наред задължително на 200 000 км предприемете пълно обслужване на горивната система. Демек цялата горивна система се сваля измива почиства купува се нова помпа за високо налягане на горивото която варира около 1000 - 1400 лева и забравяте за проблеми от тук нататък. ИНаче рискувате да натъпчите дюзите със стружки и тогава ремонта в 5000. Има една тънкост естественно български патент да се слага един магнит в кошницата на помпата на резервоара за да обира стружките. Но тука трябва да се направи умно. Защо има стружки - заради новите стандарти за био дизел които влязоха по късните годино откакто е конструиран този двигател. Така че всеки си преценя дали иска да прави този ремонт. Разход - давала ми е 6,4 със 140 км/ч на магистрала давала ми е и 10 зимата натоварена до гушата със 4 чифта си на тавана. и 4 човека вътре. Градско 10-10,5. До колкото знам бензинките са масларки и са малко лакоми от ккъм гориво. Надявам се съм бил полезен на някой. До колкото разучих автомата при тези модели и двигатели е чуплив и доста проблемен затова аз избрах РЪЧКА.
  7. nikisotirov

    Въпроси за А4 Allroad

    Аз наскоро се сдобих с Audi A4 B8 allraoad 2.0 TDI, 170 hp. Имайки предвид че съм заклет привърженик на 4х4 и всички предишни коли са ми били с такова задвижване аудите определно ме впечатли. Държа на 4х4 понеже прекарвам доста време в планините. И така намерих наистина читав екземпляр на реални 169 000 км с доста налични екстри с първа регистрация от септември 2009 г. внос от Швейцария С цялостна история на автомобила и съответните документи за това. Обслужване 1000 лева ремък ролки помпи и всичките му там подробности заедно с накладките. Смених и трите термостата понеже като я взех както повечето от този тип не загряваше на 90 градуса и след смяната им закова 90 и не мръдна.Налични са навигация MMI 3G Plus и най високо ниво на озвучаване. Пълен оглед на стендове и VAG COM, Единствения проблем който се констатира е леко изменение на налягането на горивото. Причина за това е прословутата помпа за високо наалягане на горивото която е консуматив и се сменя на 200 000 км. Решението е смяна и олекване с още 1000 лева ако не искаш да се напълнят дюзите и да дадеш 5000 за ремонт. Иначе страхотна возия страхотно поведение на сняг и съвсем различно усещане в шофирането в сравнение с предишната ми Шкода октавия 4х4. Наодстатъци ако мога така да се изкажа са: доста по малкия багажник от шкодата.- направо е на половина. Другото е че може клиренса да е малко по - голяам. Шкодата определено беше по висока, но няма значение. Разход- не натоварена на магистрала 6,4/100. Натоварена с 4 човека пълен багажник и 4 чифта ски на тавана 8,5-9 на дълъдг път. В града 10/100. Двигателя е адекватен за това купе, ускорява съвсем нормално и се държи добре. Надявам се съм бил полезен с впечатленията си и да помогна на някой при избора.
  8. Момчета и аз исках да активирам визуализацията като за целта реших да намеря модула на парктроника и такъв не открих физически. После с VCSD установихме че такъв няма, а парктроника е вързан директно към боди контрол модула. Оказа се че парктроника е слаган допълнителлно след покупката на колата в Ауди за което намерих и съответната бележка в документите. Така че ако мога да обобщя ако няма модул на парктроника няма как да се визуализира. Ако искаш тази екстра спалаг модул обучаваш го и се кефиш.
  9. Да кажа и аз впечатления след няколко теста с колата Audi А4 B8 allroad 2.0 TDI 170 HP то ясно че е quattro. Купих я обслужих я и на другия ден напълних до горе от скъпия дизел. Сливен - Пампорово- Сливен 4 човека, багажника пълен до горе едва го затворих и 4 чифта ски на тавана /което доста си вдига разхода/. След това малко гградско после планинско каране в снеговете и лампата за резервата светна. Разход точно 10/100 км. Вчера Сливен - Пловдив - Сливен по магистрала пак напълних до горе ОМВ макс моушън. В колата сме 2 човека без багаж. По борд компютър даде 6,6/100 като я напълних до горе обаче ми даде 6,4/100. Така че разхода зависи от много събективни и обективни обстоятелства. Зарадвах се обаче че ми гори почти коклкото предната кола, която беше Шкода октавия 4х4 с доста по малко коне и незацепено постоянно 4х4 в сравнение с аудито което е торсен и постоянно тегли кончетата.
  10. От няколко дни съм собственик на А4 Б8 allroad, 2.0 TDI, 170 hp. След като я закупих и направих тест и изминах 120 км смесено каране /грдско и извън градско. По същия начин не загряваше повече от 70 градуса. Вчера я вкарах за пълно обслужване в сервиз които са ми приятели и ги предупредих че не загрява. Веднага установиха че малкия кръг не върти. Малко след като разглобиха двигателя намериха въпросния втори термостат и установиха че не работи. После ми казаха че има и втори такъв и им казах да сменят и него. Слвед обслужването направих тест и за по -малки от 5 мин колата закова 90 градуса и не мръдна.
×
×
  • Create New...