Jump to content

Bad Bunny

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Bad Bunny

  • Рожден ден 20.11.1992

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.8T BFB

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Казанлък

Последни посетители

345 профилни разглеждания

Bad Bunny's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Може ли линк, понеже в официалния сайт не намерих опция за поръчки на части а съм от Казанлък
  2. Пробвах с нов термостат с уговорката да го върна ако няма разлика и за жалост положението беше същото и си върнах моя новия който така или иначе си работи явно коректно. Как да замеря съпротивлението на датчика, при положение, че буксата е изолирана много добре и няма как да вкарам сондите на мултицета при включена букса в датчика? След като по живи данни и по данни на таблото показанията съвпадат, мисля че мога да изключа уреда в таблото. Остават датчика(въпреки, че е оригинален чисто нов), окабеляването, перките и управлението им и замерване за изгорели газове респективно гарнитура.. поне по мненията което са дали предишни потребители по-рано.
  3. Вчера след работа ходих да питам дали мога да го сменя понеже подозирам, че не работи коректно но ми отговориха, че сменяли само ако е купен, пробван и върнат в рамките на седмица след закупуването му. След това не можело Аз също предпочитам това абсолютно винаги за каквато и да било част по колата ми. Но идеята ми в случая е, че ако пак случа на дефектен нов такъв ще ми дойде в повече с хвърлени още 100лв ей така. И при все, че имам наличен стар, за който не съм съвсем сигурен, че е издухан нищо няма да ми коства да си направя един тест.
  4. Значи си намерих занимание за утре. Ще пробвам със стария първоначално за да видя как ще е положението, не вярвам ако и той е сдал багажа да показва точно същите температури при изстиване като този, би било най-голямото съвпадение сигурно. Ако отново падат но има разлики в температурите мисля, че ще ми се наложи да взимам нов отново. За жалост.
  5. Така, след днешните тестове и живи данни, извън града след загряване до около 103C започва да пада температурата до 76 - 78C и се покачва отново до въпросните 102 - 103 и пак пада до около 76 - 78. Когато градусите са 100 и малко отгоре стрелката стои на стабилни 90, но когато падне под 85 започва да пада и на таблото и когато е на тези 76 - 78 стрелката на уреда на таблото се намира точно между 50 и 90C. Грешки няма никакви. На празен ход и колата в покой при градуси малко над 100, да речем около 101-102 се чуват вече перките как се вклюват на високи обороти и укротяват температурата до около 93 и като изключат си поддържа 94-97 градуса. Това е от тестове преди броени минути. В заключение се оказва, че градусите в действително падат значително, от 76 до 100 градуса ми се струва никак не малка разлика.
  6. В града си заспива на 90 и не помръдва. Мога да дам линк за термостата но не знам дали е позволено.
  7. Антифриз не губя със сигурност а цвета му е бистър и се вижда чудесно през него в казанчето на разширителния съд. На самия термостат пише 100 градуса за пълно отваряне, както и по каталог ми дават само такива. При цена на 100лв бройка за термостат не ми се иска да си правя излишни опити с няколко и да хвърлям ненужни пари на вятъра, имам стария и съм склонен да пробвам отново с него. Като дойде уреда за живи данни тези дни ще напиша веднага резултата какво показва на него, надявам се да има и записала някоя грешка, че поне да имам някаква насока за нещата.
  8. Ще пробвам утре със стария да видим. По принцип и на стария и на новия пише, че отварят на 100 градуса. Не знам само дали ще успея да ги докарам на котлона. Би трябвало. Като дойде уреда ще видя и в реално време какво ше покаже. То стана ба*ти дилемата тука, направо ми е лошо вече. Обезвъдушил съм от дупката на парното и над всмукателния колектор имам още едно място за обезвъздушаване и от там излиза само течност без балончета.
  9. @venko74 Проблема беше, че колата в града не вдигаше повече от 70 градуса а извън града падаше до 60, понякога и 50 по табло. Първо смених термостат с такъв на BEHR като стария беше същия и нямаше абсолютно никаква промяна. След това смених датчика за температурата на охладителната течност, който се намира на главата откъм купето с оригинален и нещата се подобриха до положението в което са сега.Сега загрява перфектно в града и няма никакъв спад в температурата, освен когато карам извънградско и то с аномалиите, които описах в предния пост. Датчика, който е в долната част на радиатора го смених за да знам, че съм сменил и двата датчика и да избегна излишно източване и проблеми със системата занапред.
  10. Ами все още пазя стария термостат барабар с корпуса и датчика на него както си върви в комплект, склонен съм да жертвам няколко часа събота или неделя ако според теб си заслужава теста. Поръчал съм си уред за диагностика, тези дни се надявам да дойде и да закача на живи данни докато карам да видя какво ще покаже.
  11. ДОстигнах до заключението, че градско каране колата не успява да достигне нужните 100гр. на термостата да отвори и той стои затворен, което обяснява стабилната температура и перфектно парно а и след около 20км градско при пипане на маркуча след термостата той е студен. При каране извънградско и поддържане на 100км/ч градусите падат до 70 - 60 по табло и парното се губи, след около минута каране така и поддържане на същата скорост градусите се качват отново до 90 и парното се появява. Този цикъл се повтаря през няколко минути и след него на спряла кола перките първо се включват леко и двете и след няколко секунди тръгват силно и двете, през това време промяна в температурата по табло няма и при пипане на маркуча след термостата той е топъл но не е чак врял като горния например. Всичко това ме води на мисълта, че термостата и датчиците са наред. Естествено не парадирам, че съм прав и че направените от мен заключения са верни. 1. Как мога да проверя дали помпата прави нужното налягане и дали антифриза циркулира с нужната скорост? 2. Как да проверя перките, има ли стойности, които трябва да замеря? 3. Трябва ли долния маркуч да пари също толкова, колкото и горния? 4. Има ли шанс за проблем със запушен радиатор?
  12. Не ми дава да си едитна старото мнение, затова пиша ново. Сложих картон пред радиатора и температурата извънградско пак пада, но до 80. Този път като спрях перките се бяха включили и долния маркуч, който влиза в радиатора и той беше топъл.
  13. След проверката на маркучите постигнах следния резултат. При запалена кола горния маркуч, който влиза в радиатора започва да се затопля постепенно освен червената зона, която съм оградил на снимката, тя си стоеше студена както и долния маркуч от термостата до радиатора. При достигане на 90гр и каране около 2км по нагорнище и равен път и спиране на колата, ситуацията с топлината на маркучите беше същата, горния маркуч пареше а долния, който влиза в радиатора беше студен. Нито една от перките не се беше включила през цялото време. Опитах да замеря стойности на датчиците обаче няма как да се добертра до голи кабели в буксата, понеже е добре изолирана а не знам ако я изключа и замеря самите крачета на датчика дали резултата ще е верен.
×
×
  • Create New...