Jump to content

bai_ILIA1

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q7 4M 3.0 T S Line

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

bai_ILIA1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Какво се оказа в крайна сметка и как се реши проблемът?
  2. Имах проблем с вътрешната горна секция на LED днвните светлини.Светеше по-светло бяло от останалите. Момчетата от Car Valeting я ремонтираха и сега всичко е наред. Въобще не е фалшива новина. Дневните светлини се прецакват доста често съдейки по инфото в интернет. Аз лично съм виждал 2 Кю 7-ци по улиците с този проблем. По цял свят решението на проблемa е нов фар като един Матрикс ЛЕД е 6500лв и не върви за такава дреболия да се хвърли на боклука. Втората ръка е 1500-2000лв, но втора ръка за проблемна част може ако колата е за продаване...
  3. Най-вероятно това няма да се отрази положително като цяло, но бензиновите коли често са на доста по-малко км на вторичния пазар и така може да се намали интервала на маслото от следващия собственик. Също така ги няма регенерациите на ДПФ къде успешни, къде прекъсвани многократно, което неименумо "заразява" маслото с нафта.
  4. Това трябва да го обясниш на някой, който си е взел 4М 3.0 ТДИ на 200к, който кара 12-15к на година. Икономията отива по дяволите като затегне мотора щото е сменяла масло на 30к или смени разпределителните валове. Аз съм виждал 4-5 такива моторчета за боклука - 272 коня. Преди години карах по 50к на година и съответно дизел. Сега карам 12-15к и през ум не ми минава за дизел. Няма никакъв смисъл според мен. Всичките ми приятели ме питат ама как така бензинов камион след толкова много дизели... Е няма такъв кеф - звук, липса на вибрации, загрява за минута зимата въобще не се сещам за нито един плюс на дизела спрямо бензина освен разхода, който е фактор само за голям пробег. 3 литра средно на 12 000к на година са 360 литра повече на година. Приел съм факта, че колата ми гори по 72лв повече на месец. Всичко се смята в левове, не в литри. Относно разхода на 3.0 ТФСИ в 4М - мен ми гори 13-15 в София, но рядко карам в трафик (с изключен старт/стоп, гори доста на място спрямо дизелите). Магистрала 150-160км/ч е към 12-12.5/100. На 160км/ч е на 2050 оборота или нещо подобно. Аз се насочих към това задвижване, понеже също както колегата който пита, карам предимно Цариградско, Околовръстното и извънградско. Градското и да е повече като литри ако е 20-30% от годишния пробег може спокойно да се пренабрегне. След близо 450к с дизели мога да кажа, че дизел се купува само за голям пробег. Всичко друго е извращение особено Евро 6 дизели и тяхната пословична надеждност и чувствителност към качествената нафта...
  5. Здравей колега! 

×
×
  • Create New...