Jump to content

Ивайло Димов

Members
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Сеат Толедо 1.8 AGN

Персонална информация

  • Локация
    Шумен

Последни посетители

532 профилни разглеждания

Ивайло Димов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Петров ,да за теб и технически грамотен човек не е сложно ,но има хора дето това не им се отдава .......практически са специалисти в друга област и са само драйвери ,сиреч могат да си налеят само течност за чистачки и да си проверят нивото на масло в двигателя :) .Пак казвам ,човека ако знаеше как се случват нещата не би питал във форума .
  2. Петров заядлив си ,човека щом пита значи не му е ясно 🙂.Не знам къв ти е проблема ,явно ядеш много солено ,за теб може да е лесно.....за питащия трудно .То много има изписано и за много неща ,въпроса е човека дали има умения да го направи . Посипвам си главата с пепел за OEM маслото....то два пъти по-скъпо 🤣😂😂😨
  3. Смяната на маслото в тези кутии си има специфика и трябва да се направи от човек за който тва е рутина.Масло аз бих сложил само OEM ,ръчките понасят сякви извращения но за автомат човек не трябва да експериментира.За сервиза D-bros само хубави отзиви съм чел .
  4. Абсолютно ,а и на фона на останалите базирани на PAO масла ............Равенол има по-ниски цени .Лично за мен са едни от най-добрите в съотношение цена-качество
  5. @Drone Половин литър за 5000 км може да се смята за нормален разход особенно ако обичаш да даваш повечко газ на автомобила от аватара ти.Равенола може и да не изгори и грам ,всичко зависи от изпареямостта на маслото .Сменяй го на 7-8 000 и няма да имаш грижи
  6. @STRSHR VSI и VST ....маслата им на Равенол са добри ,но и цената им по-висока ....хубавото при тях е ,че се правят в Германия само и имат една от най-високите защити срещу фалшификати.Аз съм с Fuchs GT1 5W40 в момента ,също добър продукт .За следващата смяна съм взел VSI на Равенол .Петров хубаво ти е подсказал смяна на 7-8000 при преобладаващ градски пробег.
  7. То дори не е и съдебен спор ,а арбитраж и е за точно определен продукт на Кастрол ,който е бил един какъв си ,бля-бля и Мобил са се ядосали и потърсили правата си пред специална комисия ,която дори не е и съд ами нещо подобно на нашата КЗК и КЗП :) А естерите здравословния им максимум за стари коли като повечето в България е 10-12 % ,че може да протече като лейка .Никви лоши чувства ,просто споделяме кой какво е прочел ,видял и научил ........за да може онези дето нямат време да четат тоновете информация в нета да я получат сдъвкана и синтезирана .
  8. Равенол са доста малка компания ,завода им е като пазарска сергия на фона на мастодонтите Shell,BP,Eni,Exxon Mobile и Total .Маслата им са добри ,никога не са имали рафинерия ,купуват си базовите масла от големите играчи .Колко % им е ПАО или 4 та група в маслата едва ли някой може да каже .Има доста инфо е нета от съдебния спор през1997 в САЩ между Mobil 1 и Castrol и съдебен спор между неназована компания и Motul в Германия през 2017 .В БГ 99% от маслата обявени за пълна синтетика са си чист хидрокрекинг 2 и 3 група.За да се разбере дали едно масло е напълно синтетично пробвайте немския сайт на определен производител и после сайта им в друга държава 🙂. Принципно няма лошо в хидрокрака но след 5-6000 км градска езда деградират и вече не е масло Масло за 40-50-60 лв туба 5 литра е Ок но след такъв пробег 5-6 к км се сменя .Колата започва да го "гори" и си мислят хората ,че имат проблем с ДВГ ,а то масълцето вече е мътна водица .
  9. Е хвалят го много ползващите коли от VAG групата ,купуват си го на общи поръчки от Германия ;) .Аз ползвам Тотал и го хвърлям на 7-8000
  10. То принципно и Кастрола в България е внос от Румъния и Турция ,трябва да се внимава с това масло .От доста места чувам не -добри отзиви от Кастрола .Има достатъчно други марки .Иначе ако е внесен от Германия и баркода започва с 40 е хубаво масло .Но вече всичко е субективно ,едни си хвалят Равенол,други Мотул ...руснаците Мобил 1 и Шел .С Comma ,Adinol,Aral ,Kron ,Wolf ,Granville и други малко използвани е почти невъзможно да попаднеш на менте.Иначе руснаците доста ги тестват и постоянно пускат новини ,ще кажеш че ги пият
  11. В брандираните VAG туби трябва да е Castrol . Имат договор двете компании .
  12. Това съм го правил с 1,8 моно в Рено Лагуна с Ловато но трябва да са двама души ,а газта е капризно гориво и ,за да бъде настройката адекватна трябва въздушния филтър да е нов и свещите да са сменени .Иначе е безмислено ,пък и не е кой знае какво като цена филтъра е 15-20 лева ,а свещи средна хубост за 10 лева бройката .
  13. В КАТ извършват първоначален преглед преди регистрация или промяна на собственост ,гледат номер на рама и ДВГ .Ако трябва да извършват ГТП по буквата на закона /40 минути за кола/ не могат днес да минат повече от 12-15 коли.Сигурно нямат и техническа възможност ,а и как си представяте ИААА и Министерство на транспорта да имат видеонаблюдение в МВР 🙂
  14. Това с термостатите е голяма хамалогия ,може да смениш 4-5-6 вида докато уцелиш добър .Предния модел на климатроника има диагностичен режим с кодове там се вижда реалната температура ,че таблата понякога лъжат
×
×
  • Create New...