Jump to content

lubo-angelov

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A5 b5 1.9 AJM

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

lubo-angelov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Но електрически отключването и зависи от самата помпа.
  2. Да, налага се обучение. Иначе помпата много ми харесва как работи и е напълно в норма по 2,3 сек на вклюк/отключ. Старата беше по-мудна. Диагностика дето се занимава обаче иска втори ключ за да стане обучението и на дистанционното. Е петък ще оправим и това. Това, което ми направи впечатление, е че отново гумените пускове на багажника отново не работят. Мислех, че е заради помпата, но вероятно не е. Подозирам, че е влизало вода и е окислило всичко.
  3. Аз съм наясно до известна степен. Знам за вакуУмната помпа, че изпълнява страшно много функции. Преди време съм обучавал километраж с ключа иначе мотора не го разпознава и гасне ( имобилайзера ) Утре ще ми дойде помпата и ще я тествам, в крайна сметка обучението ще ми излезе едни 20 лв. Попитах тук и отворих темата, защото в доста други теми на форума ми направи впечатление, че колеги взимат еднакви помпи и всичко сработва, това съм го чел. Затова ми стана интересно. Аз така или иначе ще си направя всичко по колата касаещи заключване и отключване. Благодаря все пак за коментарите. Утре ще пиша отново какво е станало. Все пак това е доста голям проблем със заключването при vag групата. Колкото повече се пише, толкова повече се знае. Поздрави!
  4. Здравейте. Преди няколко дни спря да работи вакуум помпата на централното. Имам предвид "под спря да работи" - заминала платка, счупени графитени колелца, изобщо не е реагира. Почна се търсене на конкретната помпа - 8DO 862 257 B . Успях да намеря работеща и утре ще дойде. Обаче се замислям дали трябва да се обучи ключа? Кажете, който е минал през това дали ще се наложи. Помпата е същата като моята по код! Благодаря.
  5. Здравейте, коелги. Имам един малък проблем, за който до някъде съм си виновен. Сменях масла и филтри, всичко беше ОК. Проблем стана когато смених горивния филтър и маркучите от към купето леко надигнаха един спирачен маркуч ( вакумен) Този маркуч тръгва от тандем помпата, свърза се със спирачките, от него обаче излиза един тънък маркуч, които тръгва надолу и се свързва с някакъв датчик ( предполагам ) от него излиза и един трипътник. До някъде успях да го залепя колкото да изкара до смяна обаче като запалих колата ( без никакъв проблем ) колата се движи, в ниските тръгва да ускорява обаче натиснеш ли повече газта колата НЕ върви, бавно ускорява. Ще прикача снимки. От никъде другаде не виждам какъв би бил проблема и си го обяснявам, че е точно в този маркуч. Ще се радвам да ми обясните повече за него. Колата е Ауди А4 Б5 1.9 116 2001.
  6. Той е в същото състояние като моя. Защо да инвестирам в нещо, което и без това си го имам. Аз искам работещ километраж, който да закарам на майстор и да ми го адаптира.
  7. Отказах се от този километраж.... АКо някой продава с малък FIS и да е VDO МАРКА да пише ! става реч за дизел, автомат!
  8. Здравейте! Ако тази тема вече е пускана моля да бъде изтрита, защото аз не намерих подобна. Имам Ауди А4 Б5 1.9 116, Avant, 2001. Още като я купих бившия собственик ми каза, че оборотомера не работи, както и не отчита правилното количество нафта. С времето това започна да ме дразни. Километража е френския, тоест до колкото знам е гадния. Намерих същото табло с малък fis дисплей, за автоматична ск. кутия, всичко му работи. Обаче е VDO , ТЕОСТ ЗДРАВИЯ КИЛОМЕТРАЖ. Притеснението ми е само едно - новия километраж като го сложа при мен необходимо ли е да обучавам километража? Или слагам го, паля и тръгвам.
  9. Здравей, колега!

    Занимаваш ли се още с рециклиране на фаровете на Ауди? Става реч за Ауди А4 Б5, което е прословуто, че не свети, но не съм особено съгласен. Моите са видимо за полиране вътрешно и външно. Лупата ми изглежда доста опушена. Взех колата с китайски ксенон, който не светеше грам, сложих Лед крушки на Филипс за 140 лв и нещата станаха малко по-добре, но като гледам как други подобни аудита светят направо се изнервявам. Можеш ли да ми дадеш цена за пълно рециклиране на двата фара и евентуално ксенон за лупите, пък леда да го сложим за дългите светлини. Кажи от кой град си, приемааш ли например да ти изпратя фаровете по куриерска фирма и т.н.

  10. Здравейте, група. Новорегистриран заек съм и от скоро притежавам Ауди А4 1.9 116 Avant B5 2001. Колата има дребен проблем с фаровете за мъгла. Смених 3 копчета, но проблема си остава същия. Пускат се и спират когато си искат. Задния стоп за мъгла си работи без проблем също и копчето за тракшън контрола. Може ли да ми дадете съвет къде да започна да ровя тъй като ме съмнява проблема да е от копчето?
×
×
  • Create New...