Jump to content

martinelli35

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Volvo 850 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

martinelli35's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ясно. Това, което ме навежда на мисълта, че не е стартер, е, че и студена понякога се задъхва, докато запали и въобще не говоря за минусови температури. Има ли как да се диагностицира стартерът?
  2. Здравейте, след множество препоръки ще задам въпроса ми тук. Надявам се, че някой ще помогне. Моят автомобил е Волво 850. Двигателят обаче е АЕЛ (2.5 ТДИ) и е изработка на Ауди. Имам следния проблем: когато времето е по-топло (+15 градуса и нагоре) и карам колата продължително време, когато я изгася, имам изключително големи трудности да запаля отново. Имам чувството, че стрелката за температурата на охл. течност "замръзва на средата" и едва, когато отлепи надолу мога да запаля. А какви са симптомите точно? Когато завъртя ключа няма никой! Не завърта, не мога да кажа дали стартерът щрака, или не. Таблото си свети, всичко ок, завъртам и дотам. Няма нищо. Когато изстине леко, запалва. Миналото лято имах доста проблеми - карам я продължително, спираме някъде. Когато се кача отново, термометърът на таблото поакзва 37 градуса *предполагам някакъв лимит е това, не съм го виждал никога по-нагоре от тази стойност* и колата отказва да запали, дори да завърти. Много хора ми казаха, че това може да е от горивната помпа? Някой имал ли е такива премеждия с АЕЛ-а? Благодаря много за вниманието! Хубав ден.
×
×
  • Create New...