Jump to content

SotirZah

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Петрич

SotirZah's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На мен ми бяха казвали, че този мотор е значително по-крехък от 3.0 ТДИ. Ако питаш мен ориентирай се към 3.0 ТДИ. Аз в момента си правя такава и съм много доволен. Още щом я взех смених веригите и маслото на скоростите.И до сега само от гарнитурата на масления охладител между главите ми изби масло, но и там го оправих, като се има впредвид, че колата е над 300к, си е направо чук. Като цяло на по-големите агрегати се настрой психически за по-бърза амортизация на окачването, което никък не е евтино, също така и от към труд си е по-трудничко, но пък ако си фен на марката, не е няква драма, че ще сменяш по 8 носача, а не 4, 6 свещи не 4 и ще сипваш по 8 л масло не 4 ;). Горе доло всичко двойно.
  2. SotirZah

    фарове с лупа на Б7

    Имай предвид, че оригинално при б7 с биксенон има и датчици на окачването за височината, без тях няма да ти работи регулирането. Не съм сигурен дали няма и да записва грешка след кодирането.
  3. Моля ако някой продава да пише. Не се интересувам от афтър маркет кори под двигателя, имам две, за нищо не стават.
  4. Тук все едно се дискотира тема за RSQ8 и някакъв нечуван проблем до сега. Мап и Маф сензорите ако имат проблем ще ги запише като грешки . Ако има проблеми с центровката, ще се усети още при паленето, ако има проблем с турбото също диагностиката не е чак толкова голяма драма. Трява си механик и един кабел VCDS(china), който струва 50 лева. Най-лесния начин е да се направи един лог със стойностите(request/actual) на всички изброени датчици и ще стане ясно, какво се случва, ако проблема е в електрониката ще си проличи, ако е механичен също при правилно разчитане, ще те насочи къде да търсиш проблема. Ама само с теория няма да стане, трябва си и малко разглабяне.
  5. Свалих турбината, почистих геометрията и продадох колата. Иначе като цяло диагностиката не е кой знае колко сложна, трябва да видиш хода на "котвата" на турбината. Да проверив живи данни, какво се случва със вакумите и тн. и тн. Колега имай предвид, че това са само догадки, за конкретно решение на проблема ти трябва сервиз.
  6. Здравейте, колата ми е личен проект, взех я много постна и до момента и направих много подобрения. Следващия ми проект е да направя таблото S-Line и да сложа цветен фис от ColourMFA. Имам две питания, някой ъпгрейдвал ли си е таблото по този начин и знаете ли, дали се продава само основата на таблото S-Line или трябва да намеря табло донор и да преправя моето. Също така видях, че от ColourMFA започват да събират поръчки от следващия понеделник, ако има желаещи можем да пуснеме поръчка заедно и да издействаме някаква допълнителна отстъпка.
  7. Аз имах същия проблем със старата ми кола, при мен се оказа геометрията на турбото.
  8. Колега, мултитроника е горчива бира. Трябва диагностика, но на абсолютно научкване аз бих казъл, че е мозъка. По принцип съм чувъл, че CVT кутийте подлежът на тотално обслужване/ремонт на около 300-400к километра, може и на твоята да и е дошло времето. Моят съвет е да посетиш специализиран сервиз за автоматични трансмисии. Моля, сподели какво се е случило, след като отстраниш проблема.
  9. Биалетка, стабилизираща щанга, носач, шенкел, спирачен апарат и др. Отиди в сервиз да я прегледат. Едва ли някой е в стстояние да ти отговори на този въпрос коректно, при това описание.
×
×
  • Create New...