Jump to content

MartoIv

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C7 Allroad

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

MartoIv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, Колата е A6 3.0 BiTDI 313 hp на 265к км. От около 20к км имам проблем с вкарване на изгорели газове в купето, когато колата е в регенерация. Проблема го има само при регенерация и само когато съм спрял. Ако колата е в движение няма такъв проблем. От около 500-600 км се появи също леко свистене от към турбото около 2000 оборота, точно преди турбото да надуе напълно. Гледаха я майстори, когато давам газ на място на директна и казаха, че свистенето се чува около турбото и че е нормално да има подобен шум, обаче при мен шума го има от скоро. Минал съм над 60к км и все щеше да ми е направил впечатление и преди. Преди 5к км двигателя беше свален. Тогава турбините бяха проверени и бяха сменени и изпускателните колектори. Сменени са също и гарнитурите по изпускателната система. Всички гарнитури по капаците на клапаните също са сменени. Причината за изгорелите газове в купето така и не се намери. Някой сблъсквал ли се с един от двата проблема и къде да го търся ? Нивото на маслото и антифриза не помръдва и няма никакви омаслявания. Гледаха я различни майстори и за двете неща и така и не се знае от къде идва проблема.
  2. Днес разхлабих и планката и откачих лостчето за геометрията от актуатора. Изместих и планката и актуатора повторно на максимум посока по-отворена геометрия и проблема се реши. Благодаря за отзива, беше доста полезен. Спретнах си доста сериозен ремонт от незнание на майсторите за това елементарно регулиране на монтажни хлабини… Поздрави!
  3. Привет, Опитах този метод, но без особен успех. При мен по скоро проблема е, че геометрията затваря твърде много. Това излиза според диагностиката. Все пак пробвах да избутам целия актуатор надолу и нещата се влошиха. След това пак развих и издърпах актуатора нагоре, за да остане по-отворена геометрията и нещата се подобриха леко, но шума продължава да го има. Като ми остане време тези дни ще опитам да разхлабя и планката, която се държи на турбината и да я изтегля ако може още нагоре и да се надявам проблема да се реши. Ако и тогава остане ще търся друг актуатор за проба - този който ми бяха сложили е на хела, не е оригинал. Сигурен съм, че е нещо по актуатора, защото след като се появи шума свалих турбото и го пратих на инспекция и се оказа, че турбото е в перфектно състояние. Казаха ми само, че геометрията стои по-затворена, но актуатора е на зъбни колела и нямало вариант да се правят механични настройки. Смених и изпускателните колектори, но старите изглеждат перфектно и възможността да е паднало нещо от тях и да е отишло в турбото е напълно изключено. За мен е странно, че шума се появява единствено когато турбината е загряла. На студена кола го няма…
  4. Тоест трябва да изтегля лоста още нагоре, за да се затвори геометрията напълно ? Мога ли да се водя по VCDS до каква степен да я издърпам ?
  5. Здравей, При мен се появи подобно нещо след смяна на актуатор. Само със смяна на актуатор ли се оправи - без сваляне на турбо ? Къде я настройваха, евентуално да ходя там да видят и моята ?
  6. Привет, Някой има ли представа с какво се лепят веждите на 4G Allroad. Веждата на предния калник е тръгнала да се разлепва в най-долната част, но не знам с какво да я залепя. Не виждам да има място за щипки или нещо подобно…
  7. Здравейте Колеги, Какви модули използвате за Semi-dynamic мигачи? В алито има по 50-60 лв, а по други сайтове са по 200+лв. И се чудя, дали има разлика изобщо между тези в алито и тези по другите сайтове...
  8. В такъв случай какви са симптомите за смяна ? Моята е на 230к и до момента няма никакво щракане .
  9. MartoIv

    BiTdi 313hp ГНП

    Здравейте, Някой запознтат ли е, дали този двигател има проблеми с ГНП-то и да пуска стружки в дюзите и дали се сваля двигателя за целта ? Поздрави!
×
×
  • Create New...