Привет,
Опитах този метод, но без особен успех.
При мен по скоро проблема е, че геометрията затваря твърде много. Това излиза според диагностиката.
Все пак пробвах да избутам целия актуатор надолу и нещата се влошиха. След това пак развих и издърпах актуатора нагоре, за да остане по-отворена геометрията и нещата се подобриха леко, но шума продължава да го има.
Като ми остане време тези дни ще опитам да разхлабя и планката, която се държи на турбината и да я изтегля ако може още нагоре и да се надявам проблема да се реши.
Ако и тогава остане ще търся друг актуатор за проба - този който ми бяха сложили е на хела, не е оригинал.
Сигурен съм, че е нещо по актуатора, защото след като се появи шума свалих турбото и го пратих на инспекция и се оказа, че турбото е в перфектно състояние.
Казаха ми само, че геометрията стои по-затворена, но актуатора е на зъбни колела и нямало вариант да се правят механични настройки. Смених и изпускателните колектори, но старите изглеждат перфектно и възможността да е паднало нещо от тях и да е отишло в турбото е напълно изключено.
За мен е странно, че шума се появява единствено когато турбината е загряла. На студена кола го няма…