Jump to content

BBRemapping

Members
  • Мнения

    73
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно BBRemapping

  • Рожден ден 12.09.1997

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F Avant 3.0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Враца

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

BBRemapping's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз за сега съм доволен, единствено парно нямам понеже стария собственик го е карал на вода само и е някаква страшна мизерия в системата и тропат вериги при палене, това е за сега, на 396к е моята, взех я на 370, за няколко месеца 26к, ако трябва да съм точен от 3-ти Юни до момента. Колите са бетон, но си иска поддръжка, горивото е най-малкия проблем в случая, а и зависи за какво ще я ползваш, градско, извън, смесено. Моята я карам абсолютно навсякъде, без значение от условия и т.н. Не е мръднала. 3.0 224кс BMK. Успех и драскай да се похвалиш, аз реално се замислям за покупка на A8 D3 4.2 бензин, но ще видим какво ще стане. Успех! Колкото до фарчетата, вярно не светят, ама грам, сравнение с S-класата която карах преди това е трагедия. Купих си едни нови китайджоси, 800лв мисля че бяха там някъде, с D2S, дългите са отделно от късите и е с DRL Led светлини като на фейса. Тва ти е играта, возията на пружини няма смисъл да я коментирам, бъбреците в коша, но пак казваме, кефа цена няма !
  2. @hellix, същите бяха и тия на които им бях хвърлил око, но уви няма, човека ги дава по 20лв комплекта и е от Мездра, а аз от Враца, на една цигара път ми е, не ми е толкова зор да сложа диоди, но искам да видя от къде идва проблема при мен тъй като грешки няма на диагностика.
  3. Днес бях се запътил да си купя лед за моя буркановоз, то се оказа, че човека който ги продава са му останали само за BMW, та на жената петицата намаза, ама аз не успях Ще продължа търсенето!
  4. Двигателя е BMK, и кои групи да използвам за лог файл
  5. Здравейте! От както купих колата на номера ми свети само лявата крушка (няма грешка на таблото). Подмених и двете крушки с чисто нови, същата работа. Обаче ако колата е изгасена и пусна габаритите, светят и двете крушки, като запаля колата, дясната гасне и свети само лявата. Вътре са се леко постопили пластмасите където лягат крачетата на плафона. Мисълта ми е някой имал ли е премеждия с тази глупост и проблем ли ще е ако сложа LED плафони (цял плафон, не само лед крушка). Благодаря!
  6. Единствената грешка на мотора е левия тампон на мотора нищо друго… ще видя и стойностите ако ги знаеш ако може да ми ги кажеш за да знам какво да наблюдавам
  7. Интересното е че го прави само като пусна газта, иначе нито рита нито нищо... а усещането е сякаш изключва и включва на скорост, буквално си сеца докато играе оборотомера.
  8. Ха здравейте колеги! 🤪 Опирам за пореден път до вас за съвет, погледнете това видео и ми къжете къде може да бъде проблема, а аз ще ви обясня набързо за какво иде реч : https://www.youtube.com/watch?v=Dz9vFPpZf5M . Така, купих колата преди няколко месеца и имаше проблем с приплъзване при ускорение на 4та, 5та и 6та директно обръщаше оборотомера. До тук добре, намерих друга кутия, с друго хидро и т.н. Горепосочения проблем (в клипа) го имаше и на старата кутия с която взех колата. До тук добре, след 10 часа операция на колата, кутията с хидрото и мозъка на кутията са сменени (БЕЗ ЕЛЕКТРОНИКАТА, САМО мозъка, електрониката е от старата кутия понеже щеше да се налага там Component Protection-и и други глупости), маслото също. Изкарах колата с надеждата, че всички проблеми са отстранени, сега кутията си превключва мега мазно, няма приплъзване между скоростите, ускорява си както трябва и т.н., НО проблема със сецането остана, което ме навежда на мисълта, че е възможно електрониката на мозъка да прави проблемите понеже само тя остана от старата ми кутия. Дайте някакви съвети, не ми пречи честно казано това сецане, но пък от друга страна е дразнещо, получава се без значение от предавката и то само като пусна газта (тоест когато трябва да изключи от скорост). Благодаря предварително!
  9. @OvivO, поради същата причина пасувам и аз... Не мисля че си заслужава.
  10. @CVT, в Digital-Kaos съм си мембър, и там питах. @evg_eni, И аз съм го мислил, въпроса опира до Component Protection-a и до това, че трябва да сваля EEPROM-a за да го направя вирджин, а повечето джамбази няма да се навият за такова нещо. И на мен фейса много ми харесва, но няма как.
  11. Ще хвана да платя за MHH Auto едни 25 долара и там ще се нахакам във форума да разпитвам за нашите хубавци. Да видя там хората ппц като гледам какво и що се пише има доста играджии
  12. Става въпрос че нещата които гледах бяха на коли които километража им не поддържа Long Coding в VAG-COM. Аз кабел имам, но и моята не поддържа Long Coding Helper-a, за това питам тук ако някой го е правил.
  13. Понеже гледам на голфове и темподобни убавци, след сваляне на EEPROM-a се прави през програматор (едитор), и за тва викам да питам
  14. Здравейте колеги! Интересува ме дали някой от вас е способен да ми направи Needle Sweep на A6 4ф преди фейс като му изпратя EEPROM на таблото. Ще е най добре човека да е някъде покрай Враца, Монтана и тн ще дойда на място направо. Ако е някъде от далеч ще пращам файла. Благодаря предварително! Живи и здрави!
  15. Да да, аз го купих и така седи, някой ако го иска да драска, на 550лв ще го дам, взел съм го за 670, комплекта си е пълен и е нов. Така че :D нито ми се занимава нито нищо реално, взех го с голям мерак и не го и ползвам.
×
×
  • Create New...