Jump to content

sardinio7

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P 2004

Персонална информация

  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

sardinio7's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Ще започна с малко предистория. Купих a3 8p 2fsi, направих пълно обслужване но имаше още няколко забележки. Една от тях беше, че сълзеше масло от къпака на веригата. Майстора след обслужването каза, че не е нещо фатално и че ще ми се обади кога пак да я закарам, и че мога да я карам така. Месец по-късно колата започва да ми прави малки локви от масло, но по интересното е че докато карах изведнъж започна да боксува(приплъзгва) съединителя. Когато е студена не го прави този проблем, но когато загрее, когато дам газ оборотите се вдигат все едно карам на свободна, но също така ми се случи на два, три пъти когато пусна педала на съединителя да отдели, но да не се вдигне до края. Казаха ми че най-вероятно от теча е влязло масло в съединителя което на мен малко ми звучи нелогично. Вие на какво мнение сте?
  2. При мен работи постоянно поради дефектирал температурен сензор но освен перката на таблото не ми показва градусите и имам coolant warning
  3. Здравейте! Колата е A3 8p 2 fsi 2004 и сменях акумулатор. Същият ден след смяната на акумулатора ми излезна coolant warning и стрелката за температурата падна на 50градуса от 90. След 10 мин изчезна coolant warning-а от таблото и стрелката за градусите пак си отчиташе правилно. След 1 ден без проблеми изцяло спря да отчита тампература и пак ми излезна coolant warning-а и вентилаторите работят нонстоп на макс. До колкото прочетох по форумите става въпрос за температурен сензор но нито знам къде се намира нито намирам информация.
  4. При палене и гасене на колата не се включва и изключва автоматично радиото. Колата е audi a3 8p 2004 2 fsi. Свалих чейнджъра и отзад има can low и can high кабели който са свързани. При палене can low пада от 12 на 5 волта но can high не мърда от 0.5 волта. Проверих всички бушони но няма изгорели. Не ми се иска да търся canbus decoder при положение че вече има can bus линия. Също да допълня че когато врътна ключа за фаровете подсветката на бутоните светва.
  5. @bsdnikolov Дали имаш възможност да качиш същите снимки и през 2021 защото нищо не намирам за второто табло
×
×
  • Create New...