Jump to content

Leon123

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Сеат Леон

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Leon123's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не ми позволява повече снимки,другото което се чудя дали този АБС не би трябвало да ми прави проблемите и на незагряла кола?Почнах вече да се двоумя,дали случайно проблема няма да излезе от друго да задържа колата понеже по горе обясних че последният път като са ми сменяли моста са го мръднали даже имаше някакви изпълнения от рода че бяха п..... резбата на големият болт който е към купето.Скоро забелязахме че едната ми гума е по навътре тоест назад към шофьора с разлика 1 см. да не би нещо да се случва със каретата да избутват лагера или да се усуква самото каре,защото днес имах нормални спирачки а покарах но пък се усещаше че пак нещо я задържа и от време на време като сменям скорости 1 към 2 или 3 скорост издукмваше нещо отдолу ще кажеш освобождаваш без съединител???Невменяем ме прави вече тази кола и всичко това само заради нашите пишман майстори които вместо да правят те ти създават още повече работа.... Да вмъкна долният тампон е ориг. от Порше горният е от по здравите за автомат. скоро сменяни...
  2. Помпата според мен няма смисъл да я разхлабвам не мисля че от този ход идва проблема,ще го прави не само на загряла кола.Мога да пусна една две снимки на клипа до колкото можах да го снимам понеже ми се е..... майката само да го огледам и да снимам.Ако можете да прецените.от
  3. Със първият пример който си дал ще проверя дали в тръбичките ли е проблема,а със вторият дали АБС е проблемен така ли?А за сервото,точно този модел е и между другото май от едната страна не е влязъл в самата дупка на педала.За да го закача както трябва да е без да развивам сервото, какво може да се направи,да разхлабя педала ли?
  4. За педала спец. няма как от сервото да се намести със гайката,защото не е от онези сервота със резбата всичко е фиксирано,значи остава от стойката на педала или бяхме пробвали като сложим спирачната помпа преди да стегнем гайките към сервото натиснах педала към 1 см. и така стегнахме и май се обра малко хода но го върнах защото си мислех че от него задържа. :((( А колкото до спирачните маркучи за мен не е проблем да ги купя толкова пари дадох че за маркучи да се стискам....Просто ми омръзна да сменям спирачна течност и да обезвъздушавам като луд,ако проблема се окаже във АБС айде пак после спирачна течност и на наново същият цирк.Ще сменям всичко наведнъж то се е видяло за съжаление. Buzzi ти за коя гайка говориш? А за сервото ппц номера на електрическата част е същият като моя,тогава дали ще трябва ли кодиране?
  5. Със сиг. не е преди АБС защото датчика на налягане показва нормални и адекватни стойности при натиснат и отпуснат педал.Само този празен ход който го има мисля че е от нефиксиран педал,когато са ми сменяли сервото не са го наместил,но не смятам че той е виновника. И защо ще го прави само при загрят двигател и спира осезаемо колата на заден ход при навит волан придружен със стържещ звук много по отчетливо?Дали проблема няма да е в това че самия преден мост не е фиксиран и да оказва влияние на апаратите или да избутва каретата към лагерите и за това да го прави само когато загреят?
  6. И аз така си мисля че не е в АБС проблема,но вече друго не остана освен него и маркучите.Изчетох сиг. всички статии за ABC Bosh mk60 и смених почти цялата кола а резултат няма даже по зле става...Ако някой се е сблъсквал с това и даде някаква насока за отстраняването му няма да му се разсърдя даже ако е от Варна ще почерпя
  7. Да вмъкна че ппц имам АБС със същият номер втора ръка,но понеже не съм много запознат с Ваг кома за да го адаптирам или да му вкарам софт кодинга не съм предприел все още смяната му.Също така до колкото разбрах после обезвъздушаването му също ставало през Ваг Ком а като гледах май няма да мога да се справя..
  8. Не само тях не съм и АБС остана,даже и предните два лагери смених и маслото на скоростната кутия.. Мн странно вчера като сменихме датчика на налягане на спирачната помпа и след като я обезвъздушихме колата се оправи за 1 час не задържаше и спираше доста прилично.След като загряха пак стана по зле от преди.Направо котва на светофара. На ВАГ Ком изкарваше няколко пъти датчика за спирачното налягане G201,за това и го смених защото той е отделен от АБС модула,но си мисля че ако беше АБС нямаше да се оправя и да ги прави тези мизерии.Датчика на Ваг даваше добри стойности на не натисната спирачка +- 0.12 при натиснат до долу 130 бара.Машинката за стоповете работи адекватно.Пълна мистерия е
  9. Здр колеги, имам проблем със спирачките вече 1 год и съм отчаян вече.Сменени са предни бутала,предни дискове,нова спирачна помпа на Ате оригинална за модела,ново серво отново на Ате ориг. Сензор за спирачно налягане,смяна течност 10 л. със обезвъздушаване и на машина разлика нямаше педала даже стана мек и спирачките стават все по зле.Сутрин тръгвам няма ядове,като покарам известно време от рода на 30 40 Мин почва задържане отпред,предърпва като карам на малка предавка в ниски обороти,а най гадното е че колата се оправя понякога от самосебе си за 1 2 дена максимум и после айде същата история.Също така след като сменихме сервото се появи един празен ход на педала на спирачката който не функционира,нито като спираш нито като си вдигаш крака за да отпусне,спирачката отпуска едва като си махнеш крака от педала и то със някакво забавяне това съм го забелязал на баира.След 1 час каране при паркиране на заден при ляво крайно навит волан се чува яко стържене от дясно и се усеща как спира колата.Др което забелязахме но нз дали това има нещо общо със спирачките е че след смяна на тампони на преден мост майсторите са мръднали моста със може би 1 см и едната ми гума е по навътре(към калника)и самият радиус на завиване е по голям от другата страна.Моля помагайте защото вече съм кипнал..Всеки съвет е ценен?Колата е Сеат Леон 1м 2002 год 1.9 тди 150 кс.
×
×
  • Create New...