Jump to content

Дарио

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 b7

Персонална информация

  • Локация
    Pernik

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Дарио's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Търся s-line решетка за ауди а4 б7 комби.
  2. Търся s-line решетка за ауди а4 б7 комби.
  3. А това, че влиза гориво в маслото не нарушава ли свойствата му?
  4. Здравейте, колеги! Светна ми лампата за ДПФ филтъра на таблото и колата спря да върви /а4 б7 2.0 тди 170кс/. Четох доста по форумите и разбрах, че при регенерация прониква нафта в маслото и това ме притесни и ме накара да се замисля дали да я изкарвам на магистралата с над 2000 оборота, да я откарам да го изчистят химически или да го махна, което най-малко предпочитам. Какво е вашето мнение? Опасно ли е за мотора ако има нафта в маслото?
  5. @buzzi турбото има луфт. Днес се оказа, че е надрана геометрията и говорих с един майстор. Каза, че ще я смени заедно със средната част. Колкото до тази тръбичка - мисля като монтираме турбото да я оставя леко разглабена и да видя дали ще тръгне масло по нея.
  6. Свалих маслената магистрала от масления филтър до турбото и е проходима. Проблема е друг.
  7. Здравейте, може да има тема по въпроса, но не успеях да намеря. Наскоро купих а4 б7 2.0 тди 170кс, но още при закупуването колата не вървеше и от турбото се чуваше звук метал в метал и реших просто, че е заминало турбото и със смяната му всичко ще се оправи. Разглобих го и ми направи впечатление, че по самото турбо нямаше капка масло и топлата част ми се видя много издрана и имаше ръб. Въпроса ми е дали ако сменя само средната част и отсраня проблема с налягането на маслото, сменяйки прословутия шестограм на маслената помпа, колата ще тръгне или ще трябва да сменя цялото турбо с ново, което не е с надрана топла част?
×
×
  • Create New...