Jump to content

AlMitov

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно AlMitov

  • Рожден ден 25.06.1986

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F 3.0TFSI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

AlMitov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за мнението. Ако става дума за врътката при самата решетка - тя работи и като светна с фенерче в самата духалка се вижда как се отваря и затваря клапана като местя врътката. Подозирам, че има друг клапан някъде навътре (електронен?). Намерих из други форуми препоръка за такива случаи да се провери някакъв мотор на клапан с ОЕМ номер 4f0820511, но не знам нито къде е, нито дали е същия номер за фейса. Продължавам да ровя, а колата ще отиде на сервиз за други неща през това време. Дано докато ги оправят там да успея да намеря какво е... Много се радвам на всякаква помощ от по-запознати
  2. Здравейте. Изскочи ми нов проблем с А6-цата и бих се радвал на съвет от къде да започна. От най-десния отвор за парно/климатик не духа изобщо. Механичния клапан на решетката е отворен и като го отварям/затварям се движи както трябва. Всички други отвори си работят нормално, вкл. и задните. Не знам кога точно се е появил проблема, понеже съм се возил сам с месеци и не съм проверявал дали би духало на пътниците. Въпросът ми е дали има някакъв друг клапан, който да може да блокира въздушният поток само до тази решетка и как бих могъл да стигна до него? Рових из нета и до момента не съм намерил информация, но продължавам да търся. EDIT: Забравих да уточня - няма грешки като сканирам с VCDS-a. При предното сканиране имаше missfire на 2 цилиндъра, но като смених свещите се оправи, а за HVAC грешки не съм имал от близо година. Преди това трябваше да почистя прословутите Heater Control Valves, че духаше топло отстрани и на климатик (тогава си имаше грешка за това).
  3. Аз до сега винаги съм си поддържал колите прилежно и повечето неща си правя сам. Нямам доверие на сервизи, а и откакто се преместих да живея извън София ми е трудно ходенето по такива. Хем трябва да си пусна ден отпуск (не съм намерил читав сервиз, дето да ме приеме в събота/неделя), хем трябва да дам 100лв в посока за такси или да карам жената също да си пуска ден за да ме вземе. После като взимам колата още веднъж така. Не ми е рентабилно нито откъм време, нито откъм пари. Накрая ако "майсторите" не са си свършили работата както трябва се повтаря целия процес... Да не говорим колко често докато оправят едно нещо развалят друго и се опитват да го скрият / отричат да е станало при тях. @P_PETKOV - Благодаря за насоката. Ще мъча довечера да подкарам ElsaWin. Колкото до vcds-а - четейки във форума и из нета се подготвих преди да купя колата още
  4. @P_PETKOV Благодаря за изчерпателната информация. Ще сменя помпата с нова тогава (но не с оригинална). Относно цените - ясно ми е, че като се съберат парите от частите трябва да се образува горе-долу цената на нова кола, но предвид годините не всичко е рентабилно. Когато трябва да се смени компонент може да има OEM-level качество при по-евтин aftermarket такъв. Ако не е доказуемо качеството на алтернативната част обаче често може рециклиране или подмяна на оригиналната да е по-добрата опция. Обичам да се занимавам и да си "човъркам" по автомобилите, но не просто с цел пестене - почти всичко, което някога съм спестил съм инвестирал обратно в инструменти и екипировка. Живея в къща и имам къде да си ремонтирам доста неща по колите и неведнъж съм се изумявал колко често се подменят компоненти с много живот в тях заради нещо дребно и лесно за отстраняване. Пример с настоящата А6-ца е HVAC помпата - като преглеждаха колата в D-Bros ми цитираха около 1300 или 1600лв за смяна, понеже давала грешка (а и отдясно духаше осезаемо по-топло при същата настройка на климатроника). След малко проучване намерих много клипове за този проблем, където хората просто вадят клапаните, почистват ги и ги прибират обратно. Пробвах - работа за 15-20мин беше и всичко работи на 6 от тогава. На Фокуса ми рециклирах вакуум помпа сам за има-няма 10лв и не е правила никакви проблеми или течове вече 15К км. За момента единственият проблем с А6-цата ми е, че не съм запознат с марката и модела - почти всичко, което съм карал до сега е било на Форд или Пежо и на по 20 години. Имах за кратко една стара S3-ка, но там ремонтите не бяха за домашен майстор - жената строши картера и се наложи основен ремонт на двигателя... Както и да е - отплеснах се Ако си бях направил труда да разровя повече за трансмисията от рано щях да си сменя сам маслото и да не стигам до епопеята с Gemini 4 сега 🤦‍♂️ Упътването наистина е писано като за идиоти и всеки може да си свърши работата сам.
  5. Ще пробвам, благодаря. Вчера взех колата от бояджията. Ядовете с лака са оправени, но има теч на двигателно масло. Не са я карали като гледам (вече си записвам километрите преди да оставям колата където и да е), но преди да я закарам си сменях маслото и филтрите. Като гледам теча е от вакуум помпата - него го имаше като я взех, но се е засилил доста след смяната на маслото. Някой знае ли от къде мога да намеря ремонтен комплект за вакуум помпа? Търсих къде ли не и само гарнитурата между помпата и главата намирам в БГ. Искам като ще я ремонтирам поне да сменя всички уплътнения. Намерих това в Амазон, но трябва да го чакам има-няма месец... Оригинална помпа е към 700-800лв, афтърмаркет има по 250-300, но не знам дали са читави. Ако не намеря ремонтен комплект може да ги пробвам, но самата помпа не е повредена
  6. По 42лв/л. са го хванали на фактурата. Не ме притеснява толкова ако са си сложили надценка, тъй като са ми единствения сервиз на удобно за мен място. Притеснява ме това, че не е правилното масло. Мислех да ходя в D-Bros, понеже там гледаха колата преди да я купя и им имам доверие, но са много заети и са ми много далеч - щях да дам още 200+лв за такси и да загубя много повече време. Сега обаче започва да ме е яд, че не отидох... Като взема колата ще ресетна адаптацията и ще карам по инструкцията докато се "заучи" отново. Ако проблема остане отивам в Gemini 4. Благодаря на отзовалите се! EDIT: А всъщност опасно ли е за скоростната ако карам със zf6? Ако има някакви рискове няма да се занимавам с адаптацията, а направо да го сменям.
  7. Здравейте. От скоро съм собственик на A6 4F 3.0 TFSI (2008) и след като обслужих всичко друго реших да сменя и маслото на скоростната кутия. За целта отидох в Gemini 4 и го смениха заедно с филтър и гарнитура (поне по документи). След смяната обаче забелязвам, че колата сменя малко по-тромаво и при сваляне на предавка се "замисля" малко повече. Също усещам леко "придърпване" при смяна, което го нямаше преди. Иначе няма грешки нито от трансмисията, нито от двигателя при сканиране с VAG-COM. В момента съм оставил колата в друг сервиз за боядисване, но явно ще правя рекламация в Gemini 4 като си я взема... Въпросът ми е - този автомобил дали е със ZF 6HP19 или 6HP19A? От намереното в wikipedia трябва да е втората, а тя според упътването (прикачено) e за ZF LifeguardFluid 8. По фактура са сложили ZF LifeguardFluid 6. Искам да разбера дали са сипали грешно масло или е по-дълбоко проблема... Благодаря предварително на отзовалите се zf6hp19a-bg.pdf
×
×
  • Create New...