Колеги, проблема ми е следния, след 2-2200 оборота колата бавно ускорява, особено на 4 и 5-та скорост, повече от 160км/ч не успявам да достигна, на практика е доста трудно ако тръгна да изпреварвам. Подменил съм всички вакуум маркучета, N75 работи, геометрията се движи свободно. Проблема се появи след смяна на О-пръстените на дюзите, тъй като имаше проблем с паленето. Беше сменана и гарнитурата на тандемпомпата, както и залепен шнуцера, нямам загуба на вакуум. Сменени са също и разпределителния вал и кабела за дюзите. Възможно ли е тандем помпата да не прави необходимото налягане във високи обороти, да не успява да подаде необходимото количество гориво? Също забелязах, че по бордкомпютър има доста завишен разход на гориво, почти двоен, на практина при замерване на пълен - пълен резрвоар разхода си е нормален - около 6-6.5л. Прикачвам и два лога които съм направил.
Дюзите на 1-ви и 4-ти цилиндър са с малко високи стойности -1,22/ +1,65; Синхронизацията на вала е -2,8. Разхода на час е 0.8л
Някакви насоки къде да търся проблема?
LOG-01-003-008-011.xlsx
LOG-01-003-011-010.xlsx