Jump to content

stan7

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 b6

Персонална информация

  • Локация
    Свиленград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

stan7's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. stan7

    Проблем с ЕГР

    Направено е, но не ми харесва липсата на клапата за меко гасене.
  2. stan7

    Проблем с ЕГР

    Имам проблем с Г-образния маркуч, който излиза от ЕГР клапана, неуплътнява достатъчно добре и си духа доста стабилно от там. Пробвах с нов маркуч и нов О-пръстен, металната част на маркуча, която влиза в егр, се опитах да я уплътня с изолирлбанд, но не се получава, самия маркуч се закрепва доста стабилно със скобата, но си подухва стабилно от там. Някакви насоки? Двигателя е 1.9 tdi 131k
  3. Възможно ли е да не е зацепен правилно ангренажа, въпреки че синронизатцията на вала е сведена до 0? Това за 1,9 тди, 131к, пд
  4. Здравейте, малко да повдигна темата, може ли малко подробности къде точно се захваща масата към баласта, към самия баласт или към отрицателния кабел на баласта?
  5. Търся празен катализатор за ауди а4 б6, 131к, кода на мотора е AWX ако е от значение
  6. Едва днес намерих малко свободно време да се позанимвам. Синхронизацията е сведох до 0, разхода на час падна на 0.4л, разхода по борд падна но пак е със завишени стойности - 9-10/100, (преди показваше над 12-13 на 100) дюзите горе-долу влезнаха в норми, под 1-ца са, но проблема с мудното ускорение на 4-та и особено на 5-та скорост остана. Максимално едвам дигнах малко над 160 км/ч. Пуснал съм тема и във VW форумa, като има предположение грешно зацепен ангренаж. Как най-лесно би могло да се провери?
  7. Колеги, проблема ми е следния, след 2-2200 оборота колата бавно ускорява, особено на 4 и 5-та скорост, повече от 160км/ч не успявам да достигна, на практика е доста трудно ако тръгна да изпреварвам. Подменил съм всички вакуум маркучета, N75 работи, геометрията се движи свободно. Проблема се появи след смяна на О-пръстените на дюзите, тъй като имаше проблем с паленето. Беше сменана и гарнитурата на тандемпомпата, както и залепен шнуцера, нямам загуба на вакуум. Сменени са също и разпределителния вал и кабела за дюзите. Възможно ли е тандем помпата да не прави необходимото налягане във високи обороти, да не успява да подаде необходимото количество гориво? Също забелязах, че по бордкомпютър има доста завишен разход на гориво, почти двоен, на практина при замерване на пълен - пълен резрвоар разхода си е нормален - около 6-6.5л. Прикачвам и два лога които съм направил. Дюзите на 1-ви и 4-ти цилиндър са с малко високи стойности -1,22/ +1,65; Синхронизацията на вала е -2,8. Разхода на час е 0.8л Някакви насоки къде да търся проблема? LOG-01-003-008-011.xlsx LOG-01-003-011-010.xlsx
  8. Имам нужда от малко помощ в тълкуването на логовете по-долу. Накратко колата е с двигател AWX 131кс. Доста е мудна до около 1500 оборота и след 2-200. Сменил съм всички маркучета за вакуума, шнуцера на тандем помпата е залепен, спирачките са добре, няма втърдяване на педала. Логовете са направени на 4-та от около 1200 до 4000 оборота. LOG-01-003-008-011.CSV LOG-01-003-011-010.CSV
×
×
  • Create New...