Jump to content

dimitrov_89

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    НеВАГ

Персонална информация

  • Локация
    НякъдеНикъде

dimitrov_89's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Честито. ГНП-то умре. Предвид километрите няма и да му е сефте, нищо чудно това да е някое втора ръка, даже може и трети път да му е или да е рециклирано (не веднъж). Иначе оригиналното 600К не живее посмъртно. Те и другите карантии са му сменяли и явно пак им е дошло мнението. На към 200К онова нещастие AFB и другите 150-ки хвърлят валове и кобилиците отиват при свети Петър, при 163 и 180 е малко по-късно, че там уж са ролкови. До 600К грубо поне веднъж имаш сменени валове. Минимум. Какво да ти кажа - това жалко подобие на двигател се е наживяло достатъчно, даже явно са вкарани десетки хиляди , че да изкара 600К. 2.5 е едно такова дето на 350К вече е дроб сърма, а ако е на AFB/АКN и кои там бяха 150-ките там нещастието е нечувано. Това нещо върви като лада, гори като порше и е цяло чудо , че не те е оставило някъде из дълъг път или пък ГНП да гушне букета при изпреварване. Хвърляй го на желязо и не давай това жалко смешно подобие да го ремонтира някой друг, щото ще те кълне цял живот. На 2.5 (всичките кодове) мястото му е на желязо, а не в нечии ръце да пресушава джобове с нещастното си жалко вървене, ненормално горене и чупене на каквото може да му се счупи. Единственото , което харесвам в 2.5 е , че има оптимално "коне" спрямо кубатурата си,а не е 1.6 230 коня примерно. Това гарантира (ама в общия смисъл), че двигателя има достатъчно обем и не чак таква мощност, изобилие въртящ момент и няма да си дава зор на магистралата. Ако има едно нещо, в което идиотския 2.5 е добър, това е да поддържа едни 180 с часове без никакви ядове , без прегрявания, глави и темподобни (не и идващи пряко от каране с по-високи скорости). Дърпа и тегли прилично добре, само съединителя да си го бива. И с това му се изчерпват гордостите. На желязо.
×
×
  • Create New...