Jump to content

VBaliev

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a6 3.0 tfsi c7

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

VBaliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Някой слагал ли е от китайските добавки за броня? Става на въпрос от обикновена да стане примерно тип S6. Бронята не е s-line ще се радвам някой да сподели мнение от къде може да се поръчат качествени такива?
  2. Имаме лека заигравка със софта на кутията, на D няма никаква разлика спрямо преди, включва мазно и комфортно. Включен режим S вече колата не само от място а и в движение има въпросния kick който търсех. На ръчен режим в момента пък я пуснахме на 1-ва скорост да ходи до 7200оборота, останалите до 7к. Времето от 0-100 вече е под 4.5 сек. 402м. са за 12.24сек и 100-200 за 10.5сек. напомням че колата няма все още ролка.
  3. @МИТАКА1654 Да, няма значение дали съм на комфорт,дайнамик и т.н.Също така няма значение дали съм на спорт или ръчен режим. @Drone @Drone @МИТАКА1654
  4. Да повдигнем един въпрос!? Колата е а6 с 3.0 тфси и 8HP ск.кутия от Щатите. Колата когато дойде, при опит за стартиране от място с изключени системи и т.н. Между предавките 1-2-3 имаше кик (удар,къч) кой както иска да го каже. По този начин ускорението 0-100 е доста по добро. В последствие това нещо изчезна. Имаше грешка в сензора за измерване на ускорението, след подмяната и адаптация,няма промяна. Долу ще поставя и време измерване с Драги. Времето 12.63 е след като не се усеща това агресивно превключване, оградил съм с червено превключването към 2-ра и 3-та вижда се как има спад на ускорението. На другата снимка с време 12.35 се вижда ясно как ускорението при превключване се повишава. Колата няма никакви грешки. Промяна в поведението на колата няма с изключение на това дребно, но дразнещо нещо.
  5. @zhelyazA6 целта е да се намали температурата в коша. Лятото не можеш да пипнеш нищо ако е работил автомобила.
  6. @zhelyazA6 аа вече е уговорено да се угасят задните сонди... Изработката е доста на високо ниво. Преди малко завърших и увиването им с термо лента до над 1200°
  7. @zhelyazA6 тръбите вече са факт, само трябва малко свободно време за да се монтират. Другото което се сетих, знаеш ли от къде могат да се "гасят" червените лампички на оборотомера? Фабрично са на около 6200оборота но тъй като колата е със софт вече се върти до 7000 и искам до там да бъдат угасени.
  8. @zhelyazA6 много ти благодаря за инфото, сега ще знам какво ще се вдига с новия софт. 😁😁
  9. Поръчал съм въпросните даунпайпове и ги чакам да пристигнат до 10 дена. Ще кажа каква е разликата, какво ще светне и как ще решим "проблема" ако светне. Колата е със софт и даже на моменти отчиташе и над 1100° ще видя дали съм ги стопил вече? Също така забелязах друг проблем, като вдигне градусите колата се "реже" спира да стартира от място и да има агресивното "блъскащо" превключване между предавките. Колата е с 8хп кутията, някой други идей?
  10. И така, нека споделя какво се случи от последните пъти в които писах. Много бях ядосан на колата поради факта,че харчи страшно много масло, без пушек и каквито и да било друго аномалии. Пробвах с добавки за чистене на сегментите, без промяна. Единственият вариант за да разберем дали са проблемни сегментите без да отваряме мотора бе да сипем макси компрешън. Никаква промяна, и когато се зачетох в техническия бюлетин на ауди, разбрах че за колите преди 2013 номерът на картерната е 06e103547f заменена през годините с този номер 06e103547AC която от своя страна пише че работи на 0.03 бар. налягане. С нея колата има доста малък вакуум на работещ мотор,отваряш си капачката на маслото без почти никакво усилие. Е рискувах и реших отново да поръчам нова картерна с всички гарнитури, О-пръстени и уплътнения. Този път викнах 06e103547AB която по шаси за коли преди 2013 не излиза и която дават че работи на 0.15 бар. което спрямо другата е доста голяма разлика. Така и така свалям пак компресора реших да отворя и него. За да изчистя кулерите. За сега почти 1000км изминат пробег маслото не е мръднало (естествено и то е ново). Преди подмяната на всичко това колата се сдоби и със софтуер. За сега се радвам изключително много на автомобила. На снимката с двата кулера можете да видите левия, който е в момент на чистене и ясно се вижда каква смрад пада от него. Другият е вече изчистен, готов за подсушаване и монтиране.
  11. @kpematop Значи са малко пари на вятъра, защото при мен колата и след няколко дена престой веригите не се чуват и за секунда. Нищо, след като съм ги взел ще се сменят.
  12. @P_PETKOV съвсем случайно попаднах на тях в един руски сайт в който споделят за нашия проблем. След това гледах и клип на един американец който споделя,че за висок разход на масло е необходимо освен подмяната на картерната вентилация, също да се махнат въпросните тапи и да се сложат клапани. Аз вече ги поръчах. Седят точно под филтъра, нямат пряк достъп с него но до колкото видях от няколко клипа, когато са тапи, явно минава постоянно масло през тях. А когато са клапани само в някакъв момент. Не съм сигурен в това което казвам, след като разглобим ще огледаме обстойно нещата и тогава евентуално мога да споделя някакво мнение.
  13. Някой запознат ли е с тези две тапи и съответно защо се сменят с клапани? Намират се под картерната вентилация.
  14. @lodestr 06E115611H @BECKO би ли обяснил това със софтуера? Не намерих никъде такава тема.
×
×
  • Create New...