ivaka_90

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About ivaka_90

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 b7 2.0 tfsi

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. След малко проучване из форума моя модул е за 433mhz взех 2 различни ключа и с vcds-а опитах отново .Отново модулът не вижда сигнал от дистанционните .Някой има ли идея къде да търся проблема .На б7 седан има ли антена за централното ,че друго не ми идва идея къде да търся проблема? И възможно ли е да е сложен модул от б6 на моето б7 и това да ми е проблема ?
  2. От ключалката,но това много ме дразни .но и не мога да си обуча дистанционно . Малко по-късно ще напиша номерата на дистанционните ,които са при мен и съм пробвал и не става с тях
  3. По някаква причина колата не може да си прочете ампулата на имобилайзера.Трябва ти жичкаджия да види къде нещата са се сговнили или ключар да опита да обучи наново ампулите на ключовете към колата
  4. Здравейте преди година си купих б7.Беше само с един ключ без работещо дистанционно.Направих си още 2 ключа с ампули ,с тях колата пали и всичко е ОК. Проблем ми остана дистанционното ,до сега пробвах до обича 4-5 все различни дистанционни ,но без успех. Централата ми е 8E0959433AE някой има ли с такава централа ,ако може да ми споделите ключ/ дистанционно с какъв номер ползвате ?? П.с. всички други функции на комфорт модула работят безупречно .Свалях го да го разгледам няма следи от вода . Приемам всякакви идеи и съвети.
  5. @Veselincho Попринцип не би трябвало нищо да се е прецакало. Единственото което може да се е прецакало е мембраната на клапана за картерната вентилация.За пробата може да пробваш да запушиш с пръст двата края на маркуча и да запалиш .Така би трябвало да заработи нормално
  6. Мерих налягане и съм далече от 2 бара на празен ход държи около бар. Сега четох ,че при преминаване от тфси към 1.8т маслена помпа, има този проблем с ниското налягане на маслото.Проблемът май ще се окаже,че при тфси в тялото на маслената помпа и балансиращите валове е интегриран и байпасния клапан ,който регулира налягането на маслото ,докато при 1.8т е в тялото под масления филтър . Някой ако се е сблъсквал с този казус ще съм благодарен да сподели как го е решил .
  7. @CVT @CVT Тези стойности предполагам са за загрял мотор. До момента това ,което намерих от руски сайтове е: При студен старт първоначално трябва да направи ~3,5бара и да спадне на празен ход около 2 бара (с толеранс до 1,8) На 2000 оборота не трябва да е по-малко от 2,7 бара. И на 4000 оборота не трябва да е под 4,5 бара. Но не знам това дали са коректни референтни стойности.Честно казано ми се струват доста високи ,особено на празен ход 2 бара при ~700-750 Об/Мин ми се виждат много .
  8. @ivaka_90 Проблемът се оказа ,че някой нещо е правил по таблото и поради някаква причина е разпоявал чипа и при запояването му обратно е замасил крачето ,което е за индикация за есп . Като цяло много тъп проблем и труден за откриване.
  9. Здравейте колеги , понеже ми светна червената лампа за ниско налягане на маслото.И ще се заемам с разискването на този проблем . Поръчал съм си комплект за мерене на налягането ,та основният ми въпрос е какво трябва да е налягането на маслото?? При студен и при топъл мотор на празен ход,на 1000 оборота,на 2 000 и тн .Ще съм благодарен който каквато информация има да я сподели . Както и често срещани проблеми с налягането маслото при тези мотори . За сега съм се сблъскал с дефектирала маслена помпа и замяната и с такава от 2.0тди , обръча на веригата ,масления дефазатор на изпускателния вал .Та се надявам сега да се окаже ,че проблема при мен е в датчика за налягане ,но това след мерене на налягането ще стане ясно.Но никъде не намерих какви са референтните стойности .
  10. Ти как си реши проблема ,с ново колело или втора употреба от какво от къде??
  11. Откакто съм взел колата не е сменям PCV клапана ,но изглежда нов.Дори доста му се чудя дали да не го махна и да го сменя с един Ойл кеч Кан .Та в този ред на мисли някой правил ли го е да сподели впечатленията си и резултати ,както и плюсове и минуси
  12. @pampo Колега извинявай за скептицизма ,но не мога да си обясня как чистене на цедката или картера ще помогне на разхода на масло.Проблемът е от къде маслото навлиза в горивната камера .Или през глатава ,тоест да стича между гумичките и водача или през долнището,тоест да минава между буталото,блока и сегментите.Единственото от което може да ти е намалял разхода е от смяната на самото масло като марка и модел .Но това не решава проблема. Долнището съм го ревизирал.Като взех колата това беше първото нещо което направих - свалих картера ,махнах балансиращите валове,смених маслената помпа,зъбните колела , малката верига с обтегача,шнорхела както и смених биелни лагери. Искам да знам дали тези мотори имат редовни проблеми примерно с гумички или сегменти,защото доколкото успях да изчета из интернет не тези ,а следващите поколения мотори са проблемите с разхода си на масло.
  13. За разход от смяна до смяна още не мога да кажа,защото смених турбото относително скоро и нямам още наблюдение.Зя момента съм минал 1-2 хиляди км ,маслото още е прясно .Като мина поне 7-8 хиляди вече ще мога да кажа ориентировъчно да знам какъв е разхода.А и до сега след смяната колата я карам само градско . Според мен по-сериозния разход ще е при извънградско каране.
  14. Здравейте от скоро съм собственик на Ауди а4 б7 2.0 тфси.След доста работа по мотора вече мога да кажа ,че го вкарах в що годе добро състояние.Сегя на дневен ред е проблем,който наскоро открих.А именно : След дълго спускане на скорост в така наречения режим на принудителен празен ход след подаване на газ колата изпушва синьо сиво за няколко секунди и после изчиства.Ясно е и по цвета и по мириса е че изгаря голямо количество масло в този момент.Доколкото успях да се запозная този мотор не е от тези с проблемните бутала .Въпросът ми е на тези мотори кое им е слабото място .Дали е често срещано да имат проблеми в гумички на клапаните,дали износват цилиндри ,дали лесно износват сегменти ?? Изключвам варианта за турбината,защото я смених преди 1000км и за сега покрай нея всичко изглежда добре . Интересувам се основно дали проблеми ми е в главата или надолу.Да знам как да се подготвям .Че ако е надолу направо да имам подготовка да сменям бутала и биели и да знам ,че мотора ще стане вечен. Ще се радвам всеки ,който има реални наблюдения над тези мотори да сподели опита си .Кой кога и на какви км какво му е дефектирало .
  15. А къде се намира този датчик ??Под шофьорската седалка или под пепелника??