Jump to content

commsense

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.9 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

commsense's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Взех ВИН-а на Варненското Ауди: WAUZZZF40GA086486 Quattro sport модел е, с доста екстри, с пакети Assistance package Tour с всички асистенти, Equipment package: S line sport / Plus и разни други. Не успях да питам нищо засега, много набързо се чухме с човека. Според мен седалките са от снимките, и на други коли така става от компресията на снимките сигурно. С 18-ки е излязла от завода, да Какво мислите? П.П. Напоследък разни хора ми говорят как S-Tronic е много трошливо и да не се занимавам с такива скоростни кутии. Поразрових и видях, че има Audi A4 B9 с кутия на ZF, като например това: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11626463788761308&slink=ljeg1a То ясно, че отиваме в друг клас поддръжка и разход и всичко, но дали пък наистина толкова си струва човек да си вземе ZF кутия пред S-Tronic? Сигурно има тук хора, карали и двете, може ли да дадете мнение?
  2. Малко се бях отнесъл по други задачи, но тези дни пак погледнах, какво мислите за тази обява? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11630857442267264&slink=lgv0la Повечко пари е, но пък на малко километри? Писах за ВИН, тепърва ще я гледам как е излязла от завода ...
  3. Аз в началото бях объркал линка в поста ми (бях написал Русенския вместо Плевенския), и го смених след 1-2 минути, оттам сигурно се е отварял Русенския линк, така че в мен е причината Така или иначе, Плевенската има някои екстри, но няма парктроник отзад, което ми е малко грижа, сегашното ми Ауди А4 е с 20см по-късо, и в началото може с новото да правя "испанско паркиране с побутване и отместване" в центъра
  4. @P_PETKOV ВИН WAUZZZF43GA060500 ми го даде човека от Плевенската обява, ето тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598085848469118&slink=l8qbut В края на деня вдявам бавно Каква е връзката с Русенската обява, посочена от теб? @moto_fan Това от проверка на история по ВИН ли излиза? Иначе сигурно сте прави, повечето ТОП ВЕЛИКИ КАТО НОВИ коли тук сигурно имат доста видими и невидими кусури
  5. За последната кола ми дадоха и ВИН-а. WAUZZZF43GA060500 Тя е под-модел: quattro sport, тоест по-богато е базовото оборудване. Но пък допълнително оборудване изглежда малко ...
  6. @v140 Видях я колата, не изглежда зле, но все още се опитвам да се оглеждам повече в диапазона 30к преди обслужване. Все пак става дума за коли на по 180 - 200к километра. Вече се принудих и аз и гледам и обяви извън София. Какво мислите за тази от Плевен, отново 4x4, виатуално табло и т.н. Не видях за сервизна история, но има документ за обслужване - ремък и помпа. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598085848469118&slink=l8qbut
  7. Бяхме тръгнали да караме на преглед в сервиз четвъртата обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11628857575711839&slink=l500t5 Но за съжаление някой я е капарирал точно преди нас, явно отпада. @gogogo79 Наистина има много подробна информация, но ми се струва много разправия с такъв род покупка. Трябва някойо да ги преглежда тези коли дистанционно, как става не знам. Не знам и може ли физическо лице да ги купува, после транспорт, и т.н. Аз лично нямам капацитета да го направя това @moto_fan Откъде са тези обяви? В някой сайт ли? Тройката дизел ми се струва, че е по-труден за поддръжка двигател, засега ще се целим в 2.0 ТДИ. @GameON Да, бягаме далеч от мултитроника В крайна сметка търсенето продължава
  8. @MachineSpirit Да, май това Ауди А4 Б9 е с Quattro Ultra, но ние няма да се мятаме из горите и канавките, та може би не е лошо заради по-ниския разход и все пак по-доброто поведение на пътя? @v140 Точно така е, била е едно време в Лидл доколкото разбрах. Салона не е ли сив (на снимка 4) или на мен така ми се струва? Аз също не съм най-големия привърженик на бял салон, но пък ако е читава колата - да мацат децата вътре, какво да се прави Колата има шибидах, може би затова така стои тавана, не знам, ще го гледам при възможност. Още веднъж благодаря на всички, които помагат!
  9. Да, първата кола определено няма много екстри, аз чак сега успях да погледна по ВИН, благодаря! Втората е с доста повече екстри, но не е quattro. Позволявам си да добавя и една четвърта обява, която е quattro и има екстри подобно на втората. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11628857575711839&slink=l500t5 Тук сме вече над 200 000 км, но пък собственикът твърди, че е сменял водна помпа (предполагам и ремък, сигурно на 210 000 както е по предписание?) Екстрите са като на втората, има доста неща. Ако може и за нея мнения, ще съм благодарен. Иначе за предложената кола (от колегата v140) - тук ще отидем на 40 000 лева и нагоре с първоначално обслужване, предполагам. Вече отива над парите, които съм склонен да дам за кола Аз не написах в началото, но да кажем 35 000 е бюджета, включително първоначално обслужване. Освен това е в Сливен, далечко идва. П.П. Аз не успях да намеря, колко струва грубо смяната на ремък и водна помпа на A4 B9?
  10. Привет, След повече от 10 години вярна служба, мисля да сменям моето Audi - A4 B6 Avant 1.9 TDI 131 к.с. 6 ск. ръчка - с нещо по-ново. Харесали сме с жената пак Audi A4, но по-новите генерации - B8.5 (2014-2016) или B9 (2016-2017). (Гледахме и Passat B8 Комби дизел, с много повече място, но пък Ауди изглежда по-добре, екстериор и донякъде интериор, субективно мнение) За уточнение, ще се ползва за ходене на работа и извозване на 4-членно семейство градско, а колкото можем често и на разходки извънградско. (А4 не е най-големия семеен автомобил, но комбито почти винаги досега е успявало да събере каквото хвърлим в него) Нямам идея колко минаваме на година - да кажем 10-12000 км. Задължителните изисквания не са толкова много - да е комби, автоматик, и да има достатъчен ресурс за изпреварване на пътя. Няма да е лошо да е Quattro, че има фенове на ските в семейството Като цяло за двигателите повече гледаме за дизел, за бензините доста негативи има из форума написани. Добре е поддръжката да не е един вагон пари, затова гледаме 2.0 TDI 143/150/177/190 к.с. Ето няколко оферти, които изглеждат прилично на пръв поглед в mobile.bg https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627065115782836&slink=l4s3e4 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11626715276075394&slink=l4s6cr https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11623394149026306&slink=l4s4be Ще съм благодарен да кажете вашето мнение за тези обяви. Особено първата изглежда интересна с пробег от 150000 км. Има и една с виртуален кокпит - изглежда хубава екстра. Последната пък е за по-малко пари и по-старата генерация, но субективно пак изглежда добре моделът отвън и отвътре. Има ли според вас големи проблеми при тези автомобили с тези дизелови двигатели от тези години? Ще има ли проблеми с прословутия DPF при преобладаващо градско каране? Много по-скъпо ли е да се поддържа Quattro спрямо само предно? Какво трябва да се гледа задължително при преглед в сервиз на колата при покупка - освен дюзите, разбира се? Благодаря предварително на всички отзовали се спецове
×
×
  • Create New...