Jump to content

brannik

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L 1.8 20V

Персонална информация

  • Локация
    Велико Търново

Последни посетители

244 профилни разглеждания

brannik's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. подавам ток директно към оперативната страна. Т.е. изключвам компа от играта.. малко глупав въпрос ама къде е натикан компютъра и най-вече реле 30 😁 и не не е зад въздушния филтър, там стойка има ама не и кутия с 2 релета както би трябвало да бъде
  2. Здравейте, колата е 1999 година, няма газ, само на бензин се кара. Пали когато си реши - на студено или на загрят двигател - няма значение, реши ли - не пали. Стартера върти, ток има 2 акумулатора (заради музиката). До някъде намерих от къде идва проблема - не се подава ток на бензиновата помпа. Релето е сменено, датчик колянов вал е сменен с магазински. Не е имобилайзър понеже индикатора с ключа не свети. Симптомите са много интересни - в движение гасне буквално за секунда и пак пали на скорост, просто усещаш едно придръпване. На свободна пак е способна просто да угасне - оборотите спадат до около 500 за момент и после гасне. Ако взема ток от друго място и го подам директно на пина на релето който отива към бензиновата помпа - няма проблеми, пали всеки път и не гасне. побеляха ми косите на млади години :D :D ако някой се сеща от къде другаде може да идва проблема да споделя.
  3. Това са vag com-a който ползвам и дайвърите за кабела. Кабела е китайски естествено само все още не мога да намеря активация за софтуера за да може да се използват всички функции, но грешки чете трие и може да следи някой основни сензори по колата CDM v2.12.36.4 WHQL Certified - така се казва вторият драйвър но понеже позволения размер не стига не мога да ги прикача и него vag-com409.1_activated.rar RossTech-VCP-Drivers-91028.zip китайския кабел иска определена версия на VCDS не става с последната
  4. Здравейте. От 1-2 седмици разхода на гориво стана осезаемо по-голям, нещо от сорта 20 на 100. Свещите са сменени преди половин година. Вариантите ми са няколко - дебитомер, скъсан вакуум, кабели на свещите. Двигателя е 1.8 5V AGN. Мога да прикача csv лог от vag com. При 3000 оборота на 4-та дебитомера отчита 54g/s което доколкото четох по форумите е малко завишено (може и да греша). Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, и реши да сподели опит ще съм му много благодарен. Мога да прикача лога, но ще е след 3-4 часа като имам достъп до лаптопа.
×
×
  • Create New...