Jump to content

scc

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    стари коли

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

scc's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Вземай нЕк'ва седмИца с тракторна технология под капака. 245 коня CDUC - ще се возиш магистрално за 7.5-8.00 / 100 нафталИн и толкоз. Вървеж няма в тези 2 тОна. Калкулатора казва - 120 коня на тон Къде е този вървеж, освен в гъзомера на нЕкой вече собственик? От друга страна като вземеш 3.0Т, за да не теглиш бързи кредити преди всяко пълнене на резервоара с 100 октана, пак ще го караш лежерно. Т'ва 11-12 среден разход само ако караш междуселско и тук-там магистрално, ама до 140. Почнеш' ли да Й даваш 'сичката газ и да гледаш лошо на светофара На печката ше се молиш да няма вече стружки в горивната система , а на бензина: да доливаш поне до към 3 килА маслО за 10К км. Всичкия обяснителен режим за т'ва, как като смениш PCV системата и/или като започнеш да наливаш масло рИванол rcs ш'сЕ опрА'й - е за форума. Нема 'се опрА'й. За кутиите - и в двата случая ще се прА'ят. И 8-степенния ZF и S-tronic-a. Ама в първия едни хора в едни лъскави сервизи ще сменят с някакви неща, а в другия случай един тип в малък сервиз в шопия например, ще сменя всичко по кутията само с оригинални готови пакети и части. Аз избирам второто. И търси седмИца с LED фарове. И не сАмо седмИца де. Че с BiXenon-a и малкия мигач вътре във фара - ми грозно е. Или пА на D4-ка.
  2. Да ти кажа,"малко" си в грешка. Не съм изобщо фен на сажда повер или дизел рулЗ . Имал съм 3.0ТДИ 245 к.с. ( CDUC ) - нищо особенно. Не искам да споря с теб, защото се познаваме и може да ми се обидиш, но 3.0 тди няма да спре да върви там където започва 4.2i, защото то просто не върви. не съм карал 4.2 FSI , не знам как върви, но 4.2 MPI нито в S4 , нито в 4F върви. Съжалявам, че rototest скриха всички динографики, които имаха на сайта си. Но от доста графики, които гледах тогава, 4Ф с 4.2 беше с колосални загуби. А тези типове качват на хъбовете всякакви коли. Ако на някой му се занимва да открие разликите между BAS ( 4.2i в С4 allroad - 300 коня) и BAT ( 4.2i в 4Ф - 335 коня ). На външен вид нямат никава разлика, силно се съмнявам, че изобщо имат някаква. Има едни американци, които го правят да върви в S4, но първо сменят синджирите и всякакви простотии по газоразпределението, после слагат едни "подложки" под интейка за да не влиза горещ въздух, шото там между главите е яко жега, после променят клапата в интейка, че от аЛди са я направили токова дебела, че едни 20% от отвора на дросела го намалява и накрая малко софт. Ама т'ва е няма такава безмислица в парИ. Колите, които идват тук дори и да са на 250к км вече са щета. никой няма да налее още поне 5К ей тЪй за да върви това. Ще смени синджири, като започнат да тракат. Или никога няма да смени предните сонди, които мисля на 160к си се мсенят независимо дали са щета или не и т.н. и.т.н. В крайна сметка за конкретната кола, според мен ще се дадат едни много пари и ще има един посредствен вървеШ. Толкова, че всяка в8-ца с чип ще го разстрелва, дори и ВЕХ с чип ще му задава. Всяко 3.0ТДИ с чип ще го разстрелва. Да не говорим за 3.0Т-тук просто няма игра, пък нека е 290 коня. Разход от 15-17 газ магистрално каране с 150-170 и ще развалИ 20 градско, само ако е качена на пътна помощ. Сори за спама
  3. Разбира се, всеки си купува това което му харесва. С моето мнение се опитвам да ти кажа, че ще останеш разочарован от колата, като цяло. От представянето на мотора в тази кола също. От проблеми, свързани с мотора няма - защото е по-прост и от BFB. Освен тези авансатори и синджирите. Което ако го погледнем в цифри е меко казано наказание за това което предлага колата. Има един звук. Но не върви, не се лъжи по обема и звука. Този мотор има по спомен около 30% загуби на колелата, както на конЕ, така и на нютони. Отделно не мисля, че е 335 коня, освен на хартия. Дори и да е 335 на пътя не може да сложи повече от 250 коня и то пряко сили. С нови бобини за 400 лв., с нови свещи, с нов дебитор, с НЕразтеглени вериги и с добре работеща клапа в интейка. С трим + 2 % примерно на двете предни сонди. А не над +10%, че неясно от къде смуче въздух. На 2 тона тези 250 коня ?
  4. Т'ва "4.2i FULL ШВЕЙЦАРИЯ" не разбрах на въздух ли е и има ли солар ? Колко да е FULL, ACC няма - видно е. Тези 4F-ки имат ли start/stop ? За толкова парИ не ми е ясно защо се гледа 4Ф вместо D3-ка ? И с двете купета този мотор върви малко повече от чипнат BEX. Поне D3-ката е "по-кола" отвсякъде. А тези "забавни" авансатори има ли ги в BFM ?
  5. 2.4 и 3.2 нямаха ли некЪ'в голЕм дерт с интейка? Некви драми май имаше, че трябва да сменя целия. при 4.2i поне може да се разглоби и да се оправи, че даже и да се подобри. Белким тръгне малко от малко Да кажем, че мотора е 3.2 фси и че е с букви AUK: https://landirenzo.com/en/lpg-vehicle-systems Има ли кочини с вЕ шЕс' и вЕ осем на ВАГ 'дето нЕмат дерт с вериги . От това хилядолетие, нали. То не, че другите немски кочини нямат де. Според мен ако ще е фси, поне да е 3.0Т, че ще върви. Останолото фси е тотал щета. Никое не гори маслО То и 3.0Т не гори, само дето като си нямат работа оунЪрите му сменят ей така за спорта едно PCV. ДокАт' си пият кафето с две цигари. Скромно.За 600лв и нагоре. И после изненада - ма то нищо Й нямало на мембрната. И разбира се минават на по-хубаво маслО За предпочитане риванОл. Е то 4ф-ка с 4.2i на газ, 335 коня, 'ма на хартия, бавен автомат, заминал дебиломер и разтеглени вериги, всяко читавo и чипнато 1.8Т ВЕХ ще зададе тема за размисъл на собственика. Какво остава за 2.4i
  6. Аз бих предпочел S-tronic-a. Едно, че го има човека, който я прави. Само с оригинални части. И друго, че дори да му спре тока в гаража, на тъмно пак ще я направи. Нищо не се реже, заварява,балансира и там каквото още им бА'ят в Варна. Заделят се 3.5К лв.
  7. И правилно. 4Ф е кофти кола. С фейс, без фейс все тАя. Търси си 4G.
  8. Ето как И правилно, че не се търси В7. Скоро имаше инфо, че в подземните гаражи на МОЛ-овете и на нови кООперациЙ не се допускат освен автомобили на пропан-бутан и автомобили с евро 4.
  9. Не се набутвай с В8-ца с 2.0ТФСИ. Гледай В7-ца с 2.0ТФСИ. Не гори маслО, с един чип става 240-50-60 конЕ и върви на страх. И ги има за цената на ремонта на В8-цата. Кеф ти ръчка, кеф ти автомат.
  10. Да кажем 400+ евро при групаж от Италия и минимум 680 евро (барЦелона) и до 980 от южна и северозападна Испания. Говорим за сегашни цени на горивата, инфлация. И говорим за една кола, някой да мине да я натовари,а зависи и от колата де. За 9 коли цената е друга. От немско един автовоз есента беше станал 3.5К+ евро. Иначе същата фирма кара от немско за 600 евро(без значение от кой град). Та не е толкова голяма разликата. Може и да нямат ръжди, ама в спейн са същите мангАли, като в Италия. Температурите са много високи и редовно има отлепени тавани и скапани пластмаси. Отделно има коли с прегрявани мотори и яко надирания, огъвания и свободни съчинения от мангАли тенекеджии. Връщането на км не е измислено в с.Труд. Та, няма безплатен обяд.
  11. Няма дерт. Фирми с автовози има. Кажи в кой град е за да те ориентирам за цената.
  12. Шарен свят. Кочина по-голяма от А4 и БЕЗ въздушно окачване за мен е ташак. Тези 2-тонни и отгоре кенефи независимо с кой мотор са, дали 3.0тди или 3.0тфси така или иначе не блестят с вървеж. Та си стават точно за спокойно возене разбира се с "извадено" крило. И да е на пружини или пА на двАй'ски с S-line окачване е баси и лагерната количката. За мен и двата мотора 3.0ТДИ и 3.0ТФСИ са еднакво инженерно постижение. Карал/имал съм 4F и 4G (А6 и А7) и с двата. Т'ва с разхода на маслО е само на 2-3 мотора. Хич не е масов проблем, нали. Ма верно може да се приеме за досадно, к'во толкова една бърза смяна за всеки случай на PCV - не щото "харчи" маслО, нали. После я за всеки случай и една щека да вземем да забодем, че на това MMI нещо не може да се вярва. Я да сменим и няколко марки/модели маслО и готово. Все същите л*Йна. За сметка на това под 10 бензин извънградско само, ако оунъра има карта на СБА и му я возят на платформа безплатно. 3.0 тди поне ще "харчи' по-малко нафта. Да кажем 8/100 извънградско. Значи, ако веригите тракат до 4 секунди, от аЛди казаха, че е нормално.Сметай. Т'ва и за двата мотора. Едни бързи 3К лв. че дали не е и повече. Я едни бързи 3-5К за един S-tronic. Ако има стружки в нафтата - 5К лв. Ма то и толкова ще отидат и за смяна на сегменти и к'вото друго се сменя на 3.0ТФСИ за да спре да гори маслО. Според мен сейм шит са. Ма 'зЕми бензина, че поне мО'е се засили.
  13. Много вярно за разхода, че е 7/100. Ама по книга го дават от аЛди: ( Verbrauch städtisch/außerstädt./insgesamt, l/100 km:11,2 – 11,5 / 6,3 - 6,4 / 8,1 – 8,3 ) и то на нови коли и то при едни условия/стандарти, които едва ли ги спазваш. А за граЦкия разход от 10 - т'ва подчератаното, нещо ? Но нека е така, то като го караш с 90 колко да гори Само дето вместо полОвер 1.2 мога за тези пари 7х2.30 лв. да се возя в А6 4.2i на газ и то не със 90 км/час ами със 130.
  14. С какъвто и бензин да го караш, все ще го гори като за 1000 кубика и два цилиндъра отгоре. Аз си мисля, че това нещо ако човек има намерението да го кара 4-5 години е добре да го кара на газ. Автомат и квадрат 10-ка бензин не ги разваля магистрално и в полето с 140-160. За тоя миксер т'ва е скандално като разход/лев. Градско нЕма сми да се коментира дори. Като му сипваш примерно 100 октана по 3 лв. к'во толкова - ще гори с литър надолу или шЕ върви като 3.0Т ли ?
×
×
  • Create New...