Jump to content

Тино73

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.0tdi,140cv

Персонална информация

  • Локация
    Барселона

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Тино73's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги , проблема е РЕШЕН. С помоща на приятеля ми от Севиля, който ми изпрати оригиналния файл на колата, сега дрисела работи перфектно, и мотора гасне без да претриса. Имам оригиналния файл, и още два. Единия е тунугован, а другия с изключен ЕГР. ЕГР ми е нов, така че за сега с оригиналния ще си карам. За информация на който е нужна , диагнозата е KESS V2, и ми струваше само 90 евро. Чакането ме изнерви, но имаше резултат. Благодаря от сърце на всички които се отзоваха и на тези които прочетоха темата. Дано помогне на друг, ако има същия проблем. Бъдете здрави и се пазете
  2. Здравейте. Никакво развитие още. Чакам диагнозата за да налея оригиналния софт. Бави се от Китай. Доставката е от 25ти (утре) до 1ви декември.
  3. Ами да, не е менте, и за това ме е яд, че давам пари за хубави части, и удрям на камък. Дано стане със софта. Как да разбера версията , братле? май горе пратих данните на компютъра. там няма ли ги? В газоохладителя на ЕГР - от другата страна на мотора ( над турбото ) също има един клапан за газовете. Само че е вакуумен. Ако той е запецнал, счупен или блокирал, може ли да прави също мизерии. Преди него имах сложена тапа, и аз я махнах, защото смених ЕГР със нов. КАква е ролята на този клапан там?
  4. При мен , както и да се нарича, не работи. Това от снимката на НИки не е моята клапа.
  5. Иначе това прочете VCDS днес. До колкото разбирам три пъти е слагана на операционната маса, май.....или не?
  6. РАзбира се, mili75, поръчал съм KESS V2, но не идва от Испания а от Китай, най вероятно и ще се забави. С нея ще налея оригиналния софт, и ще видя какво ще стане. Отворих темата защото ако има някой който е минал по този път, би могъл да ме посъветва нещо. А също и ако някой има същи прблем, да го решим заедно. Незнам защо, все си мисля че няма да стане. Дано проблема е само в софта.
  7. Continental , 360 евро. Мисля за тия пари да е ок. Как мога да разбера дали наистина е софтуерен проблема? Може ли да се оправи? Много гадно когато замениш нова част и ефекта е нулев. Същото и с ЕГР. Купих нов, защото клапата на стария беше заседнала заради изронени зъби по колелцата. Тя също не работи, а на тест отваря и затваря
  8. Колеги, проблема ми е следния. Audi A6, 4F, 2.0tdi, 140cv, manual transmicion 2005 Купих колата и нормално почваме да пооправяме нещата които джамбазите много стриктно са скрили. Та по темата. Колата пали и гасне с много досадно претрисване. Не е маховик, сигурен съм. Насочих се към дросела ( клапа за мего гасене на мотора ). Разглодих я, и при отварянето на електронната час, видях че на платката има изгорял ел елемент. Цялата платка плуваше в масло. Без да му мисля, и логично, веднага поръчах нова, дойде на деня и ми отне 10 мин да я монтирам. Четох че иска адаптация, имам VCDS 18.9.0, но при мен тази опция липства. И за още по голямо разочарование, при изваден маркуч на кулера ( за да гледам какво се случва с клапата ) забелязах че при гасене на мотора тя седи отворена. При подаване на контакт, леко помръдва и се усеща че моторчето и дава напрежение, паля мотора нищо, гася пак нищо. Връщам контакта...пак съвсем леко помръдва и това. Тресенето си остана, клапата е нова, а колата не я разпознава. При тест със VCDS, ОТВАРЯ И ЗАТВАРЯ БЕЗ ПРОБЛЕМ. Изключително важно е да спомена, че като махна буксата и, НЕ СВЕТВА НИЩО ПО ТАБЛОТО. Нито чек, нито реотана ...абе нищо. И колата върви еднакво. Всички бушони са проверени. МОля за идеи, но без сервизи в БГ, защото живея в чужбина ( за съжаление )
  9. Отчита го като ОК, зарежда на 14.2 и няма грешки в модула на батерията. Сега ми остава да си върна оригиналния софт и ще дишам малко по-спокойно. Ето го регулатора , и стария
  10. БЛАГОДАРЯ Така е, аз лично на запален мотор само ако ми трябва лог, или живи данни. Иначе винаги на контакт ( без зарядно ) но ще си купя едно за да не актуализираме темата отново хехехехехехе
  11. Абсолютно си прав, това беше проблема. Снощи смених регулатора на алтернатора и всичко е ток сега. Ще опитам да кача снимки на четките, за да видят и други колеги ако имат такива симптоми като мен. Когато го свалях, пробва шайбата, и беше добре, но не проверих регулатора му. Сега вече съм с нов и всичко е ок.
  12. Как по точно става това. Може ли малко повече инфо, моля. Какво ли не опитах, и не смених. Няма и няма оправия. Ще съм ти благодарен ако споделиш. Моя акумулатор е в багажника.
  13. Можеш ли да ми кажеш кои канали на акумулатора да логна. И кои на двигателя също. Благодаря предварително. Това чудо имали нещо което чете оборотите, сензор , датчик ? Къде се намира. Преди малко аха-аха да загасне, взеха да играят оборотите на един сфетофар, и хоп, вдигна ги и заковаха на 1000 както винаги. Сънувам ги вече тия обороти. Какво ли не четох, пробвах, смених, и нищо. Само нерви и разходи. Баси....
  14. Добрата новина тук е, че знам точно кога го прави и ще е лесно да го хвана. Довечера ще направя лог както ми казваш, защото ако прекъсне както го прави винаги, ще може да ни подскаже кой е винавника. Благодаря за идеята.
  15. Добри утро. НЕ НЕ и НЕ. Снощи пак проблем. Цялото табло и MMI премигнаха за стотни от секундата и естествено оборотите отидоха на 1050. През деня явно не забелязвам това премигване, но вечер по тъмно няма как да не се забележи. След това примигване, MMI много трудно се активира, рестартира се няколко пъти, бутона ON/OFF не функционира известно време.
×
×
  • Create New...