Jump to content

Creepes

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 Avant 1.9

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Creepes's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @veselin velchev Връщали са нормалния софтуер на колата, но без промяна, затова са оставили чипа.
  2. Смени се вала и другите елементи, болтовете и един тампон на мотора. Колата беше 2 дни в сервиза, понеже след смяна на вала проблемът остана същия, след проверка на софтуера се оказа, че колата е била чипосана, но не е в това проблема. Сложили са забавяне на новия вал при празен ход и в момента колата работи чудесно, на диагностика излиза, че всичките дюзи дават 2+, но за момента няма да ги пипам.
  3. Сега в понеделник ще се сменя вала и компонентите с него, ще напиша какво се е случило след смяната.
  4. Тези работи мисля сервиза да си ги поръча (семеринг и гарнитурата на капака на клапаните), гарнитура и маркуч на тандем помпа правих преди 2 месеца Понеже съм поръчал вал и капак на клапани на феби, може би за болтове пак ще са на тяхната марка - https://www.autopower.bg/регулиращ-болт-за-ход-на-клапан-febi-bilstein-100729-is1182538.html
  5. Накратко съм се носил към тези части като с отстъпката от мобилното приложение ми излизат 380лв- След като сменя вала само да не се окаже, че и дюзи да трябва да правя.
  6. В София съм, нямам познати с диагностика
  7. Благодаря за много подбробното описание! Не ми беше обяснено точно какво са колебанията, но нещо като, че за 2 и 3 цилиндър дюзите компенсират заради нещо и не е както трябва. Всичките пъти, които съм искал да ми пуснат диагностика в сервиз, никога не са ми казвали точно числата на дюзите. За самото притрисане винаги е в един и същ такт, никога не се промяна честота на притрисането, оборотите не мърдат.
  8. За звук идващ от филтъра не съм чул, не е правена никаква синхронизация. За стойностите на дюзите ми каза, че тъй като има някакво колебание между 2 и 3 цилиндър стойностите не са им реални, а в друг сервиз ми казаха, че отиват в критична фаза
  9. Закупуване на нов имаш предвид втора употреба? След като закупя друг двигател няма ли опасност да се появят същите проблеми ?
  10. Здравейте, На празен ход колата от време на време притриса, но държи едни и същи обороти (към 900). Закарах я на сервиз да видят как са дюзите и те отвориха капака и видяха, че валът е износен и има малък ръб. Каза ми, че има колебаене в дюзите на 2 и 3 цилиндър и затова се получава това притрисане като са пуснали диагностика. Каза, че след като се смени вала (повдигачи и лагери към вала) тогава ще може да се види дюзите дали работят правилно. Според вас ще издържи ли този вал още дълго време или да предприема смяна?
×
×
  • Create New...