Jump to content

user12321

Members
  • Мнения

    226
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 B6 AWX

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

user12321's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте. Аз също се чудя дали може A4 B6 TDI 131HP да се конвертира от ръчка към автоматик. Дали само мултитроници стари и полу-заминали, или може някой стандартен хидротрансформатор. За обратното съм слушал че било честа практика, при B6/B7, със заминал мултитроник да сменят на ръчка. Това е единствен недостатък на колата ми, за мен, към момента. Просто трафика днешно време стана такъв, че е по-добре да си с автоматик.
  2. Искам отново да се обърна към колеги с B6 TDI да споделят каква ЕКО кат. са получили наскоро при ГТП, от последните няколко месеца. Понеже до моят преглед остава доста време още, искам да разбера дали колите ни вече получават 2ра кат., както ги повишиха на други дизели от други марки, на годините на нашите.
  3. user12321

    А4 B6 TDI VCDS грешки

    @FEN_NA_TDI батерия на дистанционното да, но отдавна, най-вероятно е заради скорошно сваляне на акумулатора, правих заряд. Ако я зачистя и тествам може би няма да я има. И двата fault-a не са притеснителни, консултирах се и със сервиз.
  4. Привет, тъй като пуснах наскоро Auto Scan и освен стандартните неща, които си ги знам като записани грешки, излязоха единствено тези следните, които ме притесняват. Принципно нямам почти никакви оплаквания от колата и нищо не е пищяло на дисплея скоро. Имаше едно единствено предупреждение ABS/Brakes преди доста време при студен старт, но едва ли има някаква връзка . Нека някой , който е наясно да даде мнение. Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04155 Shop #: WSC 00046 VCID: 65C10493FF61CFA751-515A 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Address 46: Central Conv. Labels:. 8E0-959-433-MIN.clb Part No: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 VCID: 010930030B090387CD-4B32 Subsystem 1 - Part No: 8E1959801B Component: Tõrsteuer.FS BRM 0003 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802B Component: Tõrsteuer.BF BRM 0003 1 Fault Found: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent
  5. @Rumen_Kazakov За най-лесно иди до моргата във враждебна, мисля че само палчето не можеш, сменя се целия въздуховод. Точно същия си взех от там преди година и си е изправен.
  6. user12321

    Пуши и прекъсва!

    Ами с тоя бензин може да е направил кардинални повреди. При мен при студено и не толкова студено време изпушваше доста, докато беше със старите уплътнения. След като смених о-пръстени на дюзи и се видя че нямат проблем, нито пуши при старт нито тресе, всичко е равномерно, тандем помпа също смених и вала също трябва да е ок.
  7. Привет, има ли такъв Power management при A6 B6, някой идея , книжка нямам
  8. user12321

    1.8Т прекъсва

    Такива като те занатискат, не настъпвай чак толкова, та чак до 200. Това са опасни скорости за нашите пътища. Можеш да направиш точно обратното, да ги натиснеш баш как си тряя, с намаляване, а най-добре просто да отидеш в дясна лента и да ги пуснеш да "пътуват". Има някакъв проблем при високите обороти, това Б6 ИЛИ Б7? Код на мотора си кажи и колегите дето разбират повече ще съдействат.
  9. Полезна тема. Интересно защо по сервизите като съм питал защо е шумна, не са ми го споменали този тампон, само другите, които са безбожно скъпи оригинални.
  10. @mito450 М/у другото може ли да знам какви стъпки изпълняваш за да пуснеш тази пълна диагностика цялостно. Весели празници!
  11. Това гаснене по време на работа не беше ли от проблеми с дюзи? Моя съвет е след празници да ходиш при добър сервиз/майстор и проверявате всичко възможно. Дюзи, вал, релета, подкачваща помпа, тандем помпа, свещи. Щом ти тече вода в кутията на ECU-то, сменяй й капака и уплътнението със здрави. Колите са ни на по милион км и никога не знаеш кое може да заминава. Това ако искаш да я направиш надеждна и да я караш още много. Иначе ремонт на парче тип проба-грешка го може почти всеки сервиз.
  12. @val3n7in Все пак, при B7 може и да има някаква разлика. Така и не разбрах дали си сложил нова тандем помпа. В случай че не си, ти препоръчвам марка BOSCH. Няма смисъл от втора ръка за 100 лв, вероятно заминала, вместо нова за около 450. Успех.
  13. Наистина, ако от някъде дърпа въздух, това прави много проблеми, разваля тандем помпата дори. И аз имах подобен проблем, с въртене, късно палене и притрисане. Смених наведнъж уплътнения на дюзи, тандем помпа и подгревни свещи и засега всичко е наред.
×
×
  • Create New...