Jump to content

B9_fan

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 B9 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

B9_fan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Може ли да ме насочите за човек в района на гр. София, който може софтуерно да изключи функцията на AdBlue системата. Става въпрос за Audi A4 B9? Благодаря предварително!
  2. Здравейте, За да не отварям нова тема, пиша тук. На таблото ми изкочи същата грешка на колегата AdBlue fault, както и уточнението, че няма да мога да стртирам автомобила след 1000 км. Check engine лампата не свети. Допълних AdBlue и рестартирах нивото, но съобщението стои. Зная, че помпите в резервоара, често дефектират и се подменя заедно с резервоара и нов модул, което излиза около 4000 лв. без отстъпки. За всеки случай разглобих и модула, както колегата е направил, за да проверя дали е пропуснал вода, но всичко изглежда наред. Помпата дава обичайното налягане на живите данни във VCDS. Направи ми впечатление обаче, че данните за подгревите на резервоара и маркучите отчитат нули. Прочетох за случаи на колеги в Германия, където изгарят нагревателите в резервоара и отново се минава същата процедура по подмяната с всички елементи, но възможно ли е да са изгоряли и трите нагревателя или може все пак да има проблем с модула. Разбира се, не съм сигурен, че тълкувам правилно данните от VCDS. Споделям и с вас, ако някой може да помогне с идея. Споделям и грешките, които имаше след като излезе съобщението. Изтрих ги и след това не се показаха отново: 21378 - Reductant Metering Module P20FE 00 [100] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 201254 km Date: 2021.11.18 Time: 19:40:32 Engine RPM: 1076.50 /min Normed load value: 54.1 % Vehicle speed: 58 km/h Coolant temperature: 93 °C Intake air temperature: 24 °C Ambient air pressure: 940 mbar Voltage terminal 30: 14.520 V Unlearning counter according OBD: 40 Outside temperature: 6.5 °C Mean temperature of SCR catalyst: 269.6 °C Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 4986 hPa Pump for reducing agent: speed: 1428.0 /min Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 16.8 °C Calculated temperature at reduction agent injection valve: 73.0 °C Reducing agent pump: differential speed calculated: 1.0 /min 9645 - Reductant P20E8 00 [096] - Pressure too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
×
×
  • Create New...