Jump to content

svetlio79

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно svetlio79

  • Рожден ден 28.09.1979

Друго

  • Kaра
    Audi Q5 2.0TDI

Контакти

  • AIM
    0894573133

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

svetlio79's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. направи си ги сиви както са оригинални да не се зациганява колата!Има един цинков грунд или цинков спрей,нещо като студено подцинковане.
  2. Здравейте,колеги,може ли помощ? Заден диференциял OBC 500 043 Q с какъв номер е OAR...... или 8К0.... и с какъв друг е съвместим.Търся по обяви,но не съм сигурен в номерата за да купя.Благодаря!
  3. Открих разлика,като откачиш буксите на моторчетата за ръчна спирачка спира да грее.
  4. Така е,колега,благодаря обадих се.
  5. Съвсем обикновени задни досковеНо и с старите беше същото Сега откачих и буксите за ръчната за проба,пак шуми отзад сякаш са свършили накладките и палчето им стърже в диска.А са на 1000км.
  6. Текстар Но и с старите беше същото.
  7. Здравейте,от исвзвестно време се боря с проблем "греене ма задните колела".Смених лагери,дискове и накладки,водачи и рем.комплект на спир.апарати.нова спир.течност и пак грее😡.Калибровах ги с Лънча,отваряне,затваряне,тест и тнт.И все така,не си намирам място от нерви.Колелото на крика се върти с малкия пръст нищо че е 4х4,но в движение грее.Ако някой е чувал за решение на тази драма да спомене моля.Четох теми с подобен приблем,но колегите са си спестили решението!
  8. И никой не пише вече по тази тема какви са резултатите?И при мен задържа и калибровка и смяна на лагери и на апарати и нови дискове и накладки и течност и....пак си е същото,грее отзад!
  9. Колега,какво и беше че и аз съм в същото прилючение?
  10. svetlio79

    Твърд волан при A4 B8

    Всичко е готово,рейката 1N1 вече е в историята,сменена е със сервотроник 1N3.За да приключим темата можем да обобщим след доста сервизи и мъки просто 1N1 си е такава тежка и некомфортна.Ако някой реши да я смени пуснах и тема "1N1 към 1N3" с описние как става всичко.Успех. Това беше първото което смених
  11. svetlio79

    1N1 към 1N3

    Мисля че намерих решение,2 кабела от рейката към модула J519 на черната 17 пинова букса пинове 1 и 12,и след това на Ваг ком централ електрик 09,кодиране 07,избираме байт 7 и в байт 0 правим 0 на 1.Мислех,чеще е страшна драма ,но се оказа доста лесно.Надявам се че ще спестя доста мъки някому
  12. svetlio79

    2.0 TDI Твърд волан

    рейката смених,за сега управлявам клапана с це ка ключе,но ще намеря начин да го направя както си е заводски.Като е захранен клапана волана е супер лек,като изключиш напрежението втвърдява,че над 80 става кофти
  13. svetlio79

    1N1 към 1N3

    Здравейте,колеги,дали има някой минал по трънливия път на смяна на рейка 1N1 със 1N3 на A4 B8 да помогне с някакво инфо как и къде се връзва клапана?До J519 до колкото чета но натам нищо не намирам.Ще почерпя обезателно за инфо или пък някой ако може да го свърши ще си платя.Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...