Jump to content

Viki68A4

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 B7 Avant (8E

Последни посетители

151 профилни разглеждания

Viki68A4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В понеделник се надявам да дойде човек на място да я закачи, защото ми е трудно да я разкарвам с репатрак по различни майстори. Стремя се да събера информация за да преценя къде и кой ще я прави. Като имам резултат ще пиша. Все си мисля, може да е датчик на хол или друг електрически проблем но не може да е гадае. Като имам резултат ще пиша за мнение. Дано не са дюзи или нещо по-сериозно.
  2. Не пали и немога да мина 1 км....иначе благодаря!
  3. Благодаря Ви, какво имате предвид /конектора за инжектиране/ не съм много наясно.
  4. Здравейте колеги, надявам се на помащ от всички тук. От скоро съм собственик на A4 B7 2,0TDI 140 hp/2006. След като я купих, смених всичко необходимо/ремъци, ролки, водна помпа съединител и маховик компект/, филтри масло. Всичко беше наред, колата вървеше перфектно. В един момент в движение при набиране от 3 до 4 скоростта на двигателя започна да тресе, загуби мощност включвах на 2ра и пак не искаш да поеме. Загасих дигателя и веднага запалих, първоначално тръгва да върви и след това отново работи като на 2-3 цилиндъра. Чуваше се леко притракване като на дюза, която не работи. Сипах добавка като реших, че става нещо с дюзите, и добавих още10 л. дизел. Трудно запали но търгувах и стигнах до майстор, който я закачи и края каза, че има вероятност да има проблем с кабелите към дюзите /електрически проблем/. Така или иначе на студено вече не може и да запали. Маслото е в норма, и няма признаци на наличие на нафта, антифриза също е чист и е в норма. Изпращам и резултата от първия тест с регистрираните грешки. Благодаря предварително!
  5. Това е резултат от теста и гешките, които са регистрирани.
  6. Здравейте колеги, надявам се на помащ от всички тук. От скоро съм собственик на A4 B7 2,0TDI 140 hp/2006. След като я купих, смених всичко необходимо/ремъци, ролки, водна помпа съединител и маховик компект/, филтри масло. Всичко беше наред, колата вървеше перфектно. В един момент в движение при набиране от 3 към 4 скорост двигателя започна да тресе, загуби мощност включих на 2ра и пак не искаше да поеме. Загасих дигателя и веднага запалих, първоначално тръгва да върви и след това отново работи като на 2-3 цилиндъра. Чуваше се леко притракване като на дюза която не работи. Сипах добавка като реших, че става нещо с дюзите, и добавих още10 л. дизел. Трудно запали но тръгнах и стигнах до майстор който я закачи и накрая каза, че има вероятност да има проблем с кабелите към дюзите /електрически проблем/. Така или иначе на студено вече не може и да запали. Маслото е в норма, и няма признаци на наличие на нафта, антифриза също е чист и е в норма.
×
×
  • Create New...