Jump to content

vagforum

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.9 8L

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vagforum's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ясно, благодаря. Последно някакви препоръки случайно за сервиз в/около Пловдив ? Където да си я свалят, погледнат, оправят и т.н.
  2. Тоест, трябва да сваля турбината, за да се види в какво състояние е и най-вероятно самата турбина е за ремонт ? Да не се надявам на нещо друго ? (То, реално не остана, щом н75, дебитомер и лостчето на геометрията са изправни). Колкото до горивото, от лукойл е, слагам и добавка
  3. Не съм я свалял, чистих с пяна. Защо ли си мисля, че клониш към това турбината да ми е заминала ? За луфт нали няма как да кажа, но за омасляване мисля, че няма, тъй като маслото не го пипа. Смених маслото преди 3500 км, не е мръднало оттогава, макар и да имам едни 2000 км по магистралата с 150+ км/ч Да допълня и, че отзад не пуши грам, нито сиво, нито синкаво, нито черно, изобщо нищо, дори и като я изрежа на място до макс
  4. Ето и клип на лостчето на геометрия, колкото може да се види, то си се движи плавно
  5. Това е графиката на турбото след чистенето. Може би има малко подобрение, но все пак отново надува до 1.3, след това ненадува, като държи 0.8.
  6. Геометрията е изчистена, нямаше много гняз. Проблема остана Отново на 2200 оборота си пренадува до 1.35 бара, после спада, че даже и ненадува понякога дава налягане от 0.8 примерно. Дебитомера през целия диапазон е над 800 единици, чак след 3800 оборота започва да пада, ако е от значение. Не знам какво да правя вече.. Вчера по магистралата макар и с климатик по едно време заби ли какво стана, педала до долу и едва качих 140-160, наложи се да намаля заради тунел до 80 и след това като я настъпих без проблем напълних до 180 км/ч даже.. Може и да е самовнушение, но като, че на студен мотор колата е една идея по-пъргава, но може и просто да е самовнушение. Някой, ако има идея какво да правя ?
  7. Може да е още по-тъпо, но и друг ми каза това 😃 И все пак още методи ?
  8. Отново съм аз, остана само геометрията. Проблема, е че гайките ( от тръбата на ЕГР) са така заяли, че не могат да се отвият. Въпроса е какво да правя, че да ги разкисна? Пръсках с Wd40, едната излезе, но другата не иска и не иска.. Страх ме е да напъвам повече, за да не скъсам шпилката, не знам с какво да напръскам или да направя вече.. киснах във вд40, напъвах, но не иска
  9. Да, лошото при мен, е че двигателя е на обратно и си е е*ало мамата. Всичко е навряно... където слънце не огрява. То, ако не е геомвтрията или актуатора рип
  10. Явно не са мъркучите, днес направих 2 лога (ако някой иска ще ги пусна), но накратко историята се повтаря. На 3-та пренадува повече от 4-та, но така или иначе в диапазона 2100-2400 оборота удри пикове до 2.357-2.488 (с атмосферното), след което пада на 1.6-1.7 и започва отново да го качва и чак след 3200 оборота си държи 1.948-2 бара. Поисках от майстора ми да пробваме да изчистим геометрията със спрея, той каза, че няма как да е от геометрията, тя или работи или не работи (забила), но аз по логика все си мисля, че може да е нещо междинно от нагарите, примерно трудно да се движи и затова играе така хем надува, хем ненадува. Иначе проверихме дебитомера и н75 клапана, наред са
  11. Пичове, тези 3мм и 4мм маркучи не са съвсем така. Тесните (като към актуатора) са по-скоро 4мм, взех 3.2мм едва влязоха, трябваше леко да изрежа отначалото, че да го подведа. А там където уж е 4мм като към МАФ е по-скоро 5мм, тъй като 4мм дори и след изрязване като го напъхах (едва, едва), то се разду... а 4 мм в уж този 3мм ди влиза идеално. Та, май по-скоро са 4мм и 5мм или някакви половинки като 3.5мм на 4.5мм, ако въобще има такива
  12. След като прегледах маркучите обстойно, то не намерих никъде цепнат или спукан. Единствено този към актуатора не съм го прегледал надолу след ЕГР-а, че не знам как да бръкна до там, може би отдолу като махна кората.. Направих още няколко теста, Н75 и Дебитомера изглежда си работят добре, остава геометрията, ако не е тя ще ходя да я метна в реката таз кола..
  13. Някой, ако знае от къде мога да купя АПТА спрея, че никъде не го намирам или негов аналог..
  14. То, като цяло сам си пиша почти в тази тема, от помощ беше само evg_eni с схемата на вакуумите (да не я търся), големината и дължината на маркучите и с тестване на Н75 най-много. Накрая ще взема да направя 1 обобщителна тема как се прави всичко (смяна на вакууми, чистене на геометрия, тест на дебитомер, Н75 и т.н.), а не хората да се лутат из 1000 теми.
  15. Това и направих днес като дойдох (на работата имам свински опашки или миши както искаш така ги наричай). А проблема къде е не знам, според мен самия маркуч е много обтегнат (къс) и се надявам като го сменя да спре да излиза.
×
×
  • Create New...