Вижте, идеята не е да се правя на интересен или да откажа някой да си купи кола от Америка, а тези с коли от Америка със здраве да ги карат. Споделих лично мнение , инфо от човек учил за това в колеж и личен опит. Че разбирате много и знаете за колите си е ясно, скъпи са и всеки си е направил домашното преди да си я купи. Аз моите лични коли придобити нови и с история не си внесох при преместването ,поради ред причини с трудности с логистиките , после кодировки, смени стопове и др, да гледам аналоговия дисплей с MPH и тн и незнайно какви проблеми които могат да изскочат в бъдещето , а камо ли да препоръчвам такива , които са били тотална щета , наводнени, или с преиздаден талон след ремонт кой знае как направен.
Нещата не работят така advisor да ми е показвал инфо за всеки един модел и конфигурация. Там си имат база данни и съпоставима с тази от Европа показвала , че като цяло Американските коли са с по-ниско качество. Това е инфо събирано с години от ремонти, поддръжки , прегледи и тн. Макар че са правени в Германия , са правени за друг пазар с други изисквания. Там нямат годишни прегледи, TUV , а само един елементарен emission check.
За мерцедеса ще питам като го видя, но ако е заради тънката цена и затова да чака дълго , значи че в Америка ги има в пъти на по-ниски цени и пак се минава през приятели, пращане и чакане . Ако е така за Мерцедес така ще е и с другите германски марки.
За ФВ/Ауди вече писах кои са частите, с които съм работил но ето пак долу. Изискваше се лична карта и вин , но на кола ФВ , за да се закупи от дилър на ФВ. С Ауди вин не ставаше.
1) Audi/VW Clutch Switch - Genuine VW Audi 6Q0927189 A4, A4 Quattro, Beetle, Golf, Jetta, Passat, S4, & more Factory Genuine VW Clutch Pedal Position Switch
2) OEM 1.8 / 2.0 TFSI / TSI BOV OE VAG part number 06H145710D
Latest version, fits VW/AUDI/SEAT/SKODA with 1.8L and 2.0L TFSI and TSI engines . Original electrically controlled DV (divert valve) / BOV. Latest revision, no longer with diaphragm but with piston valve.