Jump to content

KolevA3

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А3

Персонална информация

  • Локация
    Монтана

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

KolevA3's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте не открих тема по моя въпрос за това направих нова. Проблема е че тече антиМръз от [Тръба за охладителната течност]. Въпросът ми е дали някой е свалял и дали трябва да се сваля ГНП-то понеже е точно зад него точно до термостата. Колата е Ауди А3 1.9TDI 90кс. ALHкод на мотора. Всикаква инфо. ми е полезна, благодаря предварително. 😀
  2. Здравейте колеги имам следния проблем. Вчера заплаих колата карах 200 метра спрях и видях бял дим излизащ под капака, прверих и си помислих пнеже ми капе ГНП то вътху динамото може да се изпарява и т.н ... Днес смених гарнитурата на капака на ГНП то подсуших навсякъде и измих динамото със спрей за спирачки, изчаках да изсъхне запалих и нямаше проблем. Но преди малко пак изпуши около динамото и от него, сигурен съм че не е от кабели защото не мерише така. Мисълта ми е дали може да е някой лагер или нещо подобно( динамото се върти и зарежда) колата е Ауди А3 8L 1.9TDI 90HP ALH
  3. Климатроника не ми свети на контакт... На габарит светят копчетата но не работи не е от пикселите защото натискам да духа парното промер. но не духа
  4. Здравейте, искам да попитам защо колата пуши сажди при натискане знам, че е нормално но преди не пушеше токова много... И почна да не върви като преди. И на прекъсвач не пушеше всеки път а сега пуши. Колата е 1.9TDI 90кс с геометрия, ЧИП с изолиран ЕГР......Проблема стана отведнъж. Благодаря предварително🙂
  5. KolevA3

    Вакуум клапан

    Здравейте нов съм и имам проблем с колата... Ауди А3 8L 1999г. TDI 90кс с геометрия. Така имам проблем с вакуум клапаните и по точно с тока който ги захранва. Измерих ги с уред и на трите ми идват по 3.5 волта, до колкото зная трябва да са на 12 волта. Въпроса ми е дали е от компютъра проблема и ако е от него дали може да го сменя с друг и от тук идва втория проблем че не зная с какъв да го сменя ще се радвам ако някой прати линк за да разбера номера"код" на компютъра. Благодаря пресварително
  6. Днес го напълних с пяната за нагар ще видим как е. От Монтана съм
  7. Така, преди по-малко от месец си купих А3 1.9 tdi 90кс. Проблем: Карам си и ми забива на 100-110 и не иска повече по-бавно набира няма мощност докато не я рестартирам ( загася и запаля отново) и пак си е в нормите. Аз лично смятам че е за почистване на геометрия, но исках да попитам има ли начин да е от ЕГР клапана защото единия маркуч е затапен а другия си е на него или да е от горивния филтър.
×
×
  • Create New...