Jump to content

saleilla

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 b8 1.8 tfsi

Персонална информация

  • Локация
    Pleven

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

saleilla's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Така свалихме семеригна на коляновия вал от това което видяхме старата не е за този модел , попитахме чичко Гугъл и ни показа че семеринга е за 2.0тфси , а новата която взехме е за 1.8тфси . Надявам се като я сменим ще вземе да се оправи тази кола. Прикачвам снимки на 2те семеринги за да добиете представа. И ще пиша след като я запалим дали е изчезнал проблема.
  2. При мен клапите са нормални , лостчето не играе. След толкова сменени неща сме се поболяли и както казва колегата ще погледнем задния семеринг на коляновия вал, дали не смуче от там въздух , защото намерих една доста интересна тема отностно този проблем който е бил често срещан при 1.8 и 2.0 тфси. Интересното е че на пуснат климатик колата се окроща и не набива misfire толкова често и се окроща защото държи 900 оборота. Има логика да смуче въздух от някъде (което го компенсира с гориво,защото гори повече от обичайното) но просто се чудехме от къде като почти всички оплътнения сме сменили + нов PVC клапан + проверка на вакуум маркучите . Това е темата на която попаднах. http://sedefcha.blogspot.com/2017/02/18-tsi-bzb.html
  3. Семеринга на коляновия вал е сменен. PVC клапан също, всички маркучета са щателно проверени и не смуче въздух , ще проверим и този семеринг покрай съединителя , вече в чудо се видяхме с тази кола ..
  4. Up на темата , след много сменени неща си остана misfire на различни цилиндри. Не иска да запали сега 3ти цилиндър но ако се натисне педала на газта и се задържи на 850 оборота misfire изчезва и колата работи добре. Възможно ли е да го прави това от акумулатора ?
  5. Само където моята не "заспива" ами претрисането продължава, но по леко като загрее .. Смених свещите и бобините тъй като преди седмица я купих показва че е на 201к км (не съм сигурна че са реални тъй като има история до 2016г. )
  6. По скоро има претрисане, а не вибрации.. моя грешка
  7. Здравейте имам проблем с моята а4 б8 1.8 тфси - код на мотора CDHB . При студен мотор се усеща неравномерна работа на мотора на ниски обороти. Като загрее почти се нормализира, но си остават леки вибрации в купето. Закачихме ваг Ком и излезе грешка misfire detected cylinder 1 . Сменихме запалителните свещи и всички бобини, тази грешка изчезна , но проблема с вибрациите остана. Сега като я закачихме на Ваг Ком се появи нова грешка P2015 intake manifold flap position sensor . Сега сме се насочили към вихровите клапи.. на пръв поглед като са свалени , не са счупени но са леко износени (защото седят надолу) . Та въпроса ми е възможно ли да е от тях тези вибрации ?
×
×
  • Create New...