Jump to content

Kristian2367

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди а4 б6 1.8Т

Персонална информация

  • Локация
    Ихтиман

Последни посетители

216 профилни разглеждания

Kristian2367's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Kristian2367

    1.8Т прекъсва

    Здравеите колеги колата е 1.8т 150коня днес се появи един странен проблем като някъкъв пичага с няква лъскава кочина ме натискаше и аз натиснах моята за даму избягам и във високите обороти след 5к на 5та или след 200км колата започва да прекъсва все едно неи стига гориво закачих я на ваг кома и на една изоставена самолетна писта я пробвах до 220км проблемът се появи отново със прекъсванвто но всичко си работи във норми бубини,МАП,МАФ,Ламбда сондата и незнам каде да търсия проблема моля за съдеиствие
  2. Здравеите колеги имам следня проблем със ламбд сондата когато е стодена колата върви като пушка загре ли омира започва да предръпва и да спъва мотора възможно ли е да е заминала смених бобините със хела това имаше налично във склада каде да търса проблем
  3. Kristian2367

    Дебитомер

    Здравеите колеги колата е а4 б6 1.8т 150 коня AVJ с чип на 190коня та следнят проблем е че дебитомерът ми замина взвх от едно приателче назаем работещ но колата започва да глъхне забива и след 3к оборота започва да набира чак докато моят работеше нямаше проблем взех нов по рама за колата днес монтирах го колата върви доста првлично като я натисна забива за 1сек макс и започва да набира мудно до към 2500 оборота след това светва ЕСП то и колата омира след 2 3 сек Лампата на ЕСП то гасне и понякога в движение като изклуча от скорос и започна да спирам колата гасне моля за помощ
  4. Заради един счупен маркуч за картерните газове е извадило 185коня като го сменъ няма да испуска налягане и ще е по друго
  5. Демек колега имаш оргинален ауминиев БОВ То излезе още един проблем които излезе с пласмасовата тръба зад всмукателя за картерната вентилация и сервото отчупил се е маркуча и издишаше отам поръчах си маркуч и тръба
  6. Ами 185 извади на 34градуса входящ въздух първия път втория 192 на 29градуса
  7. Здравеите колеги колата е 1.8т AVJ 150коня преди два дни я мапнах и искара 185коня и288нм на дино та идеята ми е оргиналнят БОВ клапан ще издържи ли налягането от 1 бар на турбото или трябва да го сменя с такъв от тт и по какво се различават този от тт то и а4ката защото по католог ми излиза един и същ за всички 1.8т
  8. Kristian2367

    Ландсонди

    Здравеите колеги колата е А4 Б6 1.8Т АВЖ от доста време нея бях закачал на диагностика но вчера я ръчках и ми записва грешка на 1банка ред1 и2ра банка ред2 на ландсондите колата е без катализатор чекът не свети но колата ми се струва доста мудничка предвид че и направих сверка с пасата на нашия пак с 1.8Т АГУ 150коня и неговата доста по добре се изтрелва и върви относно разходът градско каране е доста добър 9 10на 100км а с климатик 11 12на 100км та мисълта ми е дали са заминали ланд сондите или влиза в някви режими
  9. Здравеите колеги загазих го в мирно време с моята бангия колата е А4 Б6 2002г 1.8Т AVJ 150KC та проблемът е следня когато турбината надува да кажеме в движение на 1 2ра предавка след 2к оборота започва да свисти по подобен начин като с тиа бло офи с свирките и колата няма много мошност свалях всички турбо пътища и всички са здрави смених вакумът на бло офа и не пак същата работа а когато е на место колата като и подам гас до прекъсвач след 5к се чува много леко свистенето турбото няма луфт лопатките са здрави но като чели ненадува както трябва какво да погледна и накаде да продължъ благодария предварително
  10. Колеги помагаите след силните дъждове тези дни започнаха да ме цакат перките колата е загасена и след 1 2 мин се вклучват перките и неспират на Вагкома и обд2 то не записва грешки от какво може да е
×
×
  • Create New...