Jump to content

Kirilov04

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3 8PA

Персонална информация

  • Локация
    Видин

Kirilov04's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, от 4-5 месеца съм собственик на Audi a3 2.0BKD, та още когато я купихме от къщата си беше проблема с високото налягане на турбото (около 1.8бара по бууст метъра) , въпреки това я взехме сметнахме че ще го оправим, та още първата седмица от както я взехме остановихме че проблема с налягането е в геометрията - свалихме турбото разглобихме и почистихме перфектно със спрей за печки. И сега идва ред на слобяването, сложихме турбото и отиваме на “тест драйв” колата има бууст метър и налягането бе пик на 1.7 и холд 1.5 и тогава се осъмних че по колата е пипан софтуера и вървежа беше повече, закачихме я на ваг кома и исканото налягане е 1.45 демек всичко е както трябва. Карах си колата близо 1 месец и пак проблема с пренадуването погледнахме я и актуаторчето почти не се движеще - геометрията отново се е зацапала може би си е задирала и така, взехме нова момтирахме я и нямаше проблеми до преди 2 дена натискам я на 4та предавка и виждам по метъра че холдва на 1.8 та пак пренадува и заби… проверихме актуаторчето движи се без проблем, проверихме турбо пътищата, соленоидния вакуум също го сменихме с мисълта че е от него но продължава направих лог файл на 4та предавка. И не знам вече от какво може да е , също видях че е флашвана 6 пъти (сменям софтуера) явно са си играли предишните собственици та не знам софтуера ли е проблема или.. LOG-AUDI-A3.xlsx
×
×
  • Create New...