Jump to content

hudson

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Локация
    Пазарджик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

hudson's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. hudson

    Auxiliary Heater element

    Още малко допълнителна информация за работата на този нагревател. Явно главния фактор е температурата. За да го следя кога работи, използвам зарядното за телефона в гнездото на запалката - взел съм си модел с вграден волтметър. Товара е голям и включването се отразява на бордовото напрежение. Понеже колата е в гараж, при палене температурата е около 10 градуса. Климатроник а е настроен на 25, ЕСОN бутона е включен. Не видях точно, но при падане на външната температура на 6 или 5,5 градуса, нагревателя се включи. Единствения начин да се изключи е да се намалят градусите на климатроника до тези които са в момента в купето, стига разбира се да са в обхвата му. Защото е малко гадно при 5 градуса да си настроиш отоплението на LOW. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. hudson

    Auxiliary Heater element

    Благодарение на темата и аз пуснах печката. Само като допрях поялника и 3 от резисторите паднаха. Не мога да му хвана напълно логиката на работа, но от няколко дни пътуване до работата и обратно с включена диагностика, ми се изясниха някои неща. Определено включва под 7 градуса, като не взима само показанията на външния термометър, а и тези от термосензорите във въздуховодите. Влияе се и от сензора за слънчевото греене. Вчера като си тръгвах от работа, температурата отвън беше 6 градуса, антифриза 12, но понеже имаше слънце, не се включи нагревателя. Някъде по-нагоре прочетох че работи на 4 степени на мощност. Не е така - стъпката е 1 ампер, което води до много плавно намаляване, съответстващо на загряването на двигателя. Разхода на гориво е малко по-висок от колкото лято при работещ климатик /предполагам заради по-бавно загряващия мотор спрямо лятото/, но съм много доволен. Все пак безплатно топло няма. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Ясно - визуализацията ще е на следващата кола Промених кодировката и едната грешка изчезна. Останаха 01044 и 03157. Като 01044 не може да се изтрие. 03157 се изтрива, при повторно сканиране не се появява, но при връщане на контакта и ново сканиране се появява отново. Микрофона пак не работи. Оказа се че на плафона който взех допълнително, има микрофон от босе система. Ще ми върши ли работа след като не съм босе? Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Благодаря, ако ми попадне бутонче - ще го монтирам. Още с купуването на колата не работеше говоренето по телефона през навигацията - и по-точно, не ме чуваха. След бърза проверка, причината се оказа липса на микрофон. Явно навигацията е добавена в последствие - има преходна букса. В последствие, на навигацията /192/ спря да работи дисплея и я заменихме с 193. Взех и плафон с микрофон, закачих го към буксата на пинове mic in /не ми е ясно за какво е mic out/ и положението е същото. Единствената разлика е, че изчезна грешката за прекъсната връзка с микрофона. На новата навигация още със слагането се появиха следните грешки: Fault code: 01044 Control module incorrectly coded Fault code: 02005 Coding pin No signal/communication Fault code: 03157 Function restriction due to communication interruption Записва ги и в навигацията и радиото. Някаква идея? Опитах се да активирам и парктроника да визуализира на дисплея, но пак ударих на камък. Приема кодировката, но няма нищо на екрана. Сигнала по CAN ли е или има проводник който не е опроводен? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Някой знае ли за какво е тази букса? Зад навигацията е Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. hudson

    Снимки на нашите А3-ки

    Да се похваля и аз с “новите” джанти. След няколко дни търкане, резултата с боята надмина очакванията ми. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. hudson

    VCDS от sklad66

    Ако не ти е спешна покупката, покрай Коледа или черния петък дават добри намаления. За 100 евра взех в пакет устройството, двугодишен план про, 50 токена и някаква магнитна стойка за телефон. Токените не са задължителни - ако се поровиш из менютата ще намериш как да активираш всяка една екстра. Като пример - как ли пък няма да дам 10 токена да си нулирам сервизния интервал. От друга страна, с VAGcom не ми се получи да активирам светлините за мъгла като габарити, въпреки че следвах стъпка по стъпка инструкцията от форума как да го направя. Уж приемаше кодировката, но ефект нямаше. С OBD11 стана от раз, но ще си призная че го открих случайно докато рових за друго Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. hudson

    Чип тунинг

    Има “чип” и “чип”. Като начало, сподели каква е причината да искаш да чипосаш колата - карала си същата като твоята и другата е вървяла повече или искаш да си street racer? Относно “хвърлянето”на мотора - в 95% от случаите отговорността е на тунера който ще ти прави софтуера. Професионалиста ще направи щателна диагностика за да провери в каква кондиция е двигателя и ще обсъди с теб какво е безопасно да се направи. След това ще “източи” софта от екуто, ще го прекомпилира, ще го качи в колата, ще я тества, ще коригира ако се е налага и следва тест драйв с клиента. Но за съжаление напоследък се навъдиха много хора, които решиха че щом имат компютър с интерфейс, могат да чипосват коли. Просто взимат готов файл от нета, плясват го в компа на мотора ти, дай парите и чао. И после чипосаните коли хвърляли мотори. Хвърлят я, даже и шофьори хвърлят от време на време. Давал съм две коли при един и същи човек, резултата и два пъти беше отличен. Държа да подчертая, че и двете коли са с дпф, (едната е евро 4, другата евро 5) и двете си останаха с филтрите и си покриват еко нормите на които трябва да отговарят. DSG кутиите и на двете също бяха “пипнати”. Ако те интересува при кой съм бил, пиши на лично съобщение, за да не изтрият поста заради реклама. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Дотук никой не разбира проблема на колегата. Не говори за червената лампичка която е при стрелката на километража или оборотомера, а за дисплея на бордовия компютър. 1/3 от дисплея символа на лампата на Аладин и от долу изписва - ниско налягане на маслото. А може и да го сменя със - спрете двигателя. Това съобщение трябва да излиза само при работещ двигател. По пътя на логиката - компа смята че двигателя работи още с подаването на контакт. Пробвай първо най-лесното: разкачи за няколко минути акумулатора за да се ресетне компа, ако не помогне - закачи я на диагностика. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. За ограничителя на скоростта - благодаря. Имам друго питане - колата е с DSG и пера на волана. Сега купихме от ибей друг волан, който е с пера плюс бутони за управление на аудио системата. Сегашния лентов кабел ще върши ли работа или ми трябва друг? И след заигравката с лед крушките за дневни, с ужас установих, че се рони изолацията на кабелите вътре във фара. Чух че било масов проблем на VW груп от тези години. Пасата ми е 2009 и нямам такъв проблем. Ще свалям бронята, защото сина си е купил бадж S-line, и няма как да се бръкне за да се защрака за решетката. Та ще съчетая това разглобяване, за да сваля фаровете и да им подменя проводниците. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Имото работи - имам ключ от колата донор - с него не пали. Пробега ме питаха какъв искам да е, защото по компа на мотора е около 140к, новото табло беше на 160к, а аз избрах да е като старото на 180к, за да не се разправям с онези на прегледа. А VIN може ли да се коригира във FIS? Лимита на скоростта как се задава? През менюто ли е или с вагком? Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Сагата със смяната на таблото, най-после приключи. И започна нова с LED крушките. Не знам къде се намира модула който следи крушките и каква му е връзката с таблото, но е факт, че веднага на дисплея излезе съобщение за грешка. Изписва ги като parking lights, a не като DRL, но ме принуди да върна старите крушки. На старото табло имаше лампа за изгоряла крушка и съм я виждал да свети заради лампа на стопа. Но за LED крушките отпред не е светила. Чух че можело да се прекодира чека за по-малката консумация на ледовете. Така ли е и ако да, кой може да го направи? Освен това откривам и разлика в показанията спрямо Фолксваген - при аудито няма разход в литри на час, когато работи на място или скоростта е под 10км/ч. Така е при Ауди или при мен не е кодирано коректно? Във чек менюто, освен км до смяна на маслото има и VIN, който съответно е от колата донор - възможно ли е да се промени? Когато се опитах да сверя часовника от врътката в километража (вместо от менюто на FIS), предполагам го вкарах в тестови режим, защото вместо дръпна врътката, аз я натиснах. Изредиха се всички икони които може да изобрази - за накладки, ниско налягане на масло, ниско ниво на масло, антифриз, течност за чистачки и т.н. Последните две обаче не ми стана ясно за какво са. Ето ги: Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Не набиват грешки - търсих да са canbus error free. Мярнах ги и тук в олх, ама 35кинта за две крушки + доставка ми се видя много. За сега - около 800км, светят без проблем. За разлика от тази която сложих във плафона на багажника [emoji53] Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Такива: Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Оправих се без схеми, по старомодния начин, на принципа тука има-тука нема. Все още нямам развитие по въпроса с километража обаче. Сменихме маслото на DSG. Беше много зле - но това е нормално, защото на предишния собственик, майстора му бил казал: на един автомат маслото не се пипа, ако работи безпроблемно. Почнахме и ъпгрейдите. Като начало, отидохме при Пепино за оптимизация на софтуера на двигателя и кутията или по нашенски “чипосване”. Главната причина за това е, че съм направил същото на пасата и разликата е огромна. Особено в работата на кутията. Сега след като и двете коли са с еднаква мощност, разликата в килограмите си личи. 300 кила са си доста. Днес слагаме лед крушки. Ето разликата: Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...