Jump to content

7rueman1

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.9tdi 90 h.

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

7rueman1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами днес пък това притрисане се увеличи и много ми наподобява когато се опиташ да тръгнеш рязко на мокро и гумите не зацепят, което ме навява, че е съединител 😕
  2. Здравейте отново, Появи ми се нов проблем, който първо искам да локализирам откъде е и тогава да правя, защото един майстор ми казва едно, друг - друго, а да си играем на проба-грешка не е финансово добре. Проблема е следния, задната скорост хърка понякога (не винаги), като дам 1-ва и 2 см напред, след това включа задна, обикновено не хърка, рядко тогава да се случи. До тук добре, но преди няколко дни забелязах някакъв много странен шум и притрисане/вибрации когато на място започна да изреждам скоростите. Общо взето от 3-та започва чаткане, ромолене и в купето започват леки вибраци, на 4-та се усилва и вече при 5-та имам чувството, че нещо ще изкочи. Второто, което забелязах е днес на наклон когато трябваше да тръгна, някак си колата притресе. И сега не знам скоростна кутия ли е, съединител ли е, маховик ли е, какво е.. Всеки с различно мнение. Иначе всички скорости си влизат без проблем, тръгвам съм и на 2-ра, и на 3-та. На баир с 50, включих 5-та, никакъв проблем, набира си, държи си и така 🤔 П.П. Накрая ще и забия един чип, барем каквото има да се чупи, да сдава багажа по-бързо
  3. В момента съм в Пловдив. Адлер освен в Пазарджик са ми далеч. Тунинга мислех при "Христо Бяндов" може би не е известен, може да погледнеш във фейсбук групите, но е от Пловдив и като гледам какви коли мапва, а и неговата лична кола погледни, може би има един от най-добрите любителски проекти. А и лично мнение, Адлер, Маднес и другите известни като се разрастнат и почват през просото (лично мнение). Тук в Пловдив мислех да отида при Жоро "Касапина" FT Motorsports, но като питах за цените за диагностика мап и като всичко, не се учудих на прякора "Касапина". Ако имаш някакви предложения ? Проблема в момента ми е пиковете, които прави турбото, тъй като в момента вместо до 1.1, прави до 1.3, и по логика, ако след мап турбото се направи да държи 1.3 примерно, то пиковете ще отидат на 1.7 и ще му разкажа играта предполагам
  4. Колеги, никой ли нищо не знае какво да се направи
  5. Ясно за водачите, някакви идеи от къде да купя тези розовите ? А за Авенсиса, объркал съм се, 116 коня 2003 или 4 година. Гледам в интернет е 280 нютона, а тази А3-ка отива към 300 след тунинга, макар и по-стара технология, то и теглото е по-малко от авенсиса, затова чисто по логика си мислех, че ще литне. А за останалото дано и други колеги се включат. Реално остана въпроса дали е окей турбината да прави такъв пик до 1.3, макар и след това да го сваля до 0.95/1.05. Мен друго ме наведе мисълта. Щом колата пийка й е на 1.3, вместо проблем да търся, да не би актуатора да не е настроен както трябва от ония паткан, предния собственик. Ако е правена нещо турбината и след това актуатора не е настроен добре и отваря късно и реално какво трябва, да се скъси хода
  6. От водачите намирам само тези - цък, те стават ли ? 4 броя на врата евентуално да взема ? Клапан, маркучи, лостче всичко е наред по турбината, но ето и лога, в жълто съм оцветил където почва с газ до долу на 3-та За дюзите няма да ги мисля, явно разликата от 0 не е толкова голяма, може някоя добавка за прочистване да шибна. Забравих да кажа, че съм ги гледал на загрят двигател, на празен ход, без консумативи. Колкото до чипа, парите не са много, искат ми 200-220 лева и уж да стигне 120 коня някъде, което според мен си е окей, преди това съм карал Авенсис 2-ка дизел 124 коня мисля и бях доволен, затова си мислех, че на това малко купе 120 коня г/д ще литне направо, особено като четох по форумите. Колкото за тунела, може би си прав, явно е внушение просто
  7. Здравейте на всички. Сдобих се с A3 1.9 tdi 90 коня с код на мотора ALH. Малко след покупката започнаха и проблемите, които трябва да се отстранят и търся съвет какво да правя. Първо за колата - Накратко А3, 1.9 tdi 90 коня ALH, премахнат ЕГР, катализатор, Еко1 и изобщо бангия, но за тези пари (1500) толкова. Нека преминем към проблемите: 1. Стъклата, пасажерското е изключено от тока и подпряно с летва, за да не пада, иначе предния собственик (с който се познаваме, една компания сме) обясни, че механизма сваля стъклото, но при вдигане само прищраква и не се вдига. А шофьорското стъкло както се вдига и изведнъж спира и се сваля надолу. До колкото разбрах някакви водачи трябва да се сменят, но нито разбрах откъде, какви, колко броя и т.н. 2. На диагностиката я тествахме само на 3-та (тъй като тази позволяваше пътя), надува си без проблем, но мен ме притеснява това, че пика е до 1.3, а не както го дават до 1.1, иначе по графиката пика е на 2200-2300 оборота до 1.3, след което явно геометрията се отваря и налягането пада на 1.13, 1.05 и 0.968 си го държи плътно до към 3800 оборота (до толкова позволи пътя). 3. На диагностиката показанията на дюзите не ги помня много добре, но cylinder 1,2,3,4 стойностите бяха +0.12, -0.11, -0.13 и +0.52/4, това което ме притеснява е 4-ти цилиндър, макар, че пишеше от -2 до +2. Общо взето е това. Другия ми въпрос е, тъй като колата ми се струва една идея бавна извънградско, има ли смисъл да я чипосвам и това ще промени ли доста динамиката ? Аз на това се чудех още преди да я взема, но така и не се решавам, особено като сега видях показанията на турбината и дюзите. Иначе онзи ден особено с 4 човека и климатик, мале тя душа няма.. Едвам крета, изпреварванията са мит, то набирането, освен на 3-та до към 3-3 и нещо оборота, ако не я изрязвам всеки път (завой, извънградско), то не мога да отлепя.. Като допълнение искам да спомена една странна случка. Прибирам се по магистралата и за хората, които знаят тунела преди Ихтимин (посока София). Преди тунела съм със 130-140 и гледам камиони, решавам да ги задмина преди тунела, мигача, газ до ламарината и колата вдигна до 155, с мъки 160, реших, че нещо си въобразявам или пък е лек наклон нещо. Намалявам на тунела до 80, излизам от тунела газ до ламарината и колата си набира без проблем 130-140-150-160-170-180 (като вече към 180 беше на издихания, но все пак ги вдигна, че даже и задмина с 1-2 км). Та, не знам как да си го обясня това, чак на моменти се чудя дали правилно съм видял и 160 не е било 180, но съм сигурен, че беше 160
×
×
  • Create New...