Jump to content

Gotin_6664@abv.bg

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    АУДИ А6 Авант

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Gotin_6664@abv.bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Gotin_6664@abv.bg

    ТЕРМОСТАТ

    Ходих при един механик ( уж мой човек) и погледна колата отвори казанчето за моя огромна изненада водата беше почти жълта (ръждиво жълта) попитах какво е това той ми каза че е от ръжда и от каде точно е тази ръжда така и не ми каза ! Но му я оставих да смени водатат или антифриз със нов. След 1 час ме вика пак във сервиза и какво да видя нещо буквално къто жълта тиня но много наслоена едва исчисти казанчето къто хората! но останах супер изненадан от какво да се е получило това, и му казах да не бърза да сменя термостата защого го бях поръчал защото друго си ена колата оргиналния от колкото нашите българските части. Взех си термостата и отидох да покарам изобщо колата стана както си беше със една минимална разлика много на рядко къто я карам със 80 - 100км/ч тогава пада на 85° за малко и като я покарам малко по силно се оправя междодругото го прави когато падне под 0 - та Въпросите ми са .. имали опастност да са се запушили някой водопроводни канали, да сменя ли все пак термостата и от какво да се е получила така водата П.С от както съм купил колата (2 години )не съм сменял вода антифриз и ако трябва да съм честен не съм отварял казанчето за водатата защото не ми се е налагало. Още веднъж се извинявам за дългите постове и весели празници на ввсички.
  2. Gotin_6664@abv.bg

    ТЕРМОСТАТ

    Здравейте на всички нов съм във групата но понеже вече нямам никакво доверие на механици и темподпбни реших и аз да пиша. Карам Ауди А6 2009 3.0 тди 243к.с феислифт не е С - лайн Та нямам навика да паля и да не изчакам колата да дигне градуси да паднат смукачи и т.н но днеска запалих и тръгнах малко по бързо от обикновенното даже много по ! Свърших си работата прибрах се и малко по късно ( час два ) ще излизам паля колата но този път загряваше по бавно от колкото по принцип но си го обясних със климатичните условия можеби е от студа покарах малко във гръда вдигна градуси на 90 и понякога и много малко над 90 ама савсем малко което по принцип е нормално. Излязох на пътя за Плевен да се раздвижа пуснах парното и от начало не обърнах внимание но градусите следващия момент бяха паднали на 80 което ме втрещи никога преди не го е правило това вдигнах скороста на 140 150 160 и вдигна но не на 90 и малко ами на 88 89 близо около 90 градуса, спирам на място и пак паднат на 80 82 градуса покарам малко градско и пак ги вдине, парно има през цялото време вода не губи от никаде проверих казанчето за водата всичко изглежда наред. Много се притеснявам да не започне да надува нещо от някаде и за това да се случва това със градусите, нали пръво сигнално ми дойде във главата да е термостат ( за което силно се и надявам да е ! ) много съм НЕ на ти с нещатата с Ауди за това всяко мнение ще ми е от полза четох много във тази група и останах много респектиран от всички !! Благодаря предварително и се извинявам за дългия пост !
  3. Gotin_6664@abv.bg

    Раздатка

    Здравейте, не отдавна писах във групата относно раздатката на куатрото ( ауди А6 авант/ 2009 фейслифт/ 247к.с ) вчера ходих във оторизиран сервиз да го сменят въпросното масло на раздаткта. Та къто звъннах да питам за цена ми казаха 300лв.. и понеже е сервиз на Фолксваген си помислих че е нормално да е по скъпо но както и да е. Отидох оставих колата казаха ми че до час .. час и половина ще звъннат.. не са ! отидох аз и видях че колата била готова. Отидох да плащам цената вече не била 300лв ами 174лв. Качих се в колата вярно вибрациите от колата при пълен ляв или десен намаляха драстично.. само че и мощността на колата също се е променила вече не върви както преди да я оставя във сервиза. Интересното е че пре леко завиване къто натисна педала не на кикдаон върви калто преди, но когато тръгна при изправен волан пак е мудна и на ниски и на високи все е мудна. Не звъня във сервиза защото останах крайно недоволен що годе оправиха вибрацийте от раздатката но вече колата ми не е толкова бърза. ( не светят излишни светлини по таблото няма грешки всичко изглежда както си беше) но колата стана една да не кажа две идеи по мудна. За това реших отново да пиша във групата моля помагайте.
  4. Здравейте група. Купих си на скоро Ауди А6 авант 2009 фейслифт 3.0 дизел, та директно на въпроса. Когато завия плътен ляв или десен и дам газ колкото да потегля се усещат едни вибраций във цялото купе ( точната дума можеби не е вибраций а звук който е къто боботене ) и къто потегля се чува и едно къто хъркане. Питах приятели и те ми казаха че е раздатката на куатрото. И въпросът ми е: трябва ли да сменям раздатката или по скоро да я обслужа с масла ( който нямам и представа какви трябва да бъдат) П.С за първи път имам ауди и за това съм толкова гол и бос по темата за това моля помагайте
×
×
  • Create New...